Hvis du leser dette MÅ du svare

Huff, god bedring til Jonas gutten[:(] Ikke godt når de er syke nei...
 
God bedring til Jonas[:)]


Har nå pakket i 4 flytteesker [:D] men gud hvor mye saker vi egentlig har[&:] Og før vi har fått med alt.
 
Lykke til med flyttinga[:)]
 
Skal på sykehuset å ta blodprøver pga kløen i morra.. Gruer meg...
 
godnatt[:)]
 
Takk [:D] God natt Armstrong[:)]

Lykke til i morgen Fos[:)]
 
God morgen[:)]
Trøøøøøtt også regner det ut, så det hjelper iallefall ikke.
 
Kl 02.44 bråvåknet jeg for jeg var bombesikker på at jeg hørte fugler inne på rommet! [8|]
 
Huff da, det hørtes ikke helt bra ut[8|]
 
Ååååeh, er det vanskelig og gi tilbakemelding på en ting??[:@]
 
ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Ååååeh, er det vanskelig og gi tilbakemelding på en ting??[:@]


hva?
 
ORIGINAL: armstrong

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Ååååeh, er det vanskelig og gi tilbakemelding på en ting??[:@]


hva?

vi driver og pakker, også har jeg lagt ut en tv på finn, gis bort... noen skal komme og se på spisestua i dag, er flere som er interessert, også en godstol.. virka som ei ville ha stolen, men hun skrev så rart så fikk ikke heeeelt med om hun skulle ha den,.. men trur det.. så ville hun ha spisestua også, men er noen som skal se på den i dag.. så jeg skulle gi beskjed om hun skulle ha den eller ikke til hu andre![;)] men det ordner seg sikkert[:D]
 
ORIGINAL: NkariOgSnuppa

ORIGINAL: armstrong

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Ååååeh, er det vanskelig og gi tilbakemelding på en ting??[:@]


hva?

vi driver og pakker, også har jeg lagt ut en tv på finn, gis bort... noen skal komme og se på spisestua i dag, er flere som er interessert, også en godstol.. virka som ei ville ha stolen, men hun skrev så rart så fikk ikke heeeelt med om hun skulle ha den,.. men trur det.. så ville hun ha spisestua også, men er noen som skal se på den i dag.. så jeg skulle gi beskjed om hun skulle ha den eller ikke til hu andre![;)] men det ordner seg sikkert[:D]


aah, sånn å forstå. [8D]

Ordner seg sikkert ja[:D][:D]
Link til finn? jeg vil seeee[:D][:D][:D][:D]
 
Det er bare tv'n som er på finn... annonsen ble ikke godtatt i går, for det var ting i annonsen som ikke gikk under kategorien møbler[:@][8D] gidder ikke å gå inn på finn nå, men er på finn torget, på gis bort... Nord trøndelag, lyd og bilde[;)]
 
skal legge ada nå, så blir det dupp på a mor også.. sinnsyk klar i øynene, og kjempehodepine som ikke vil gi seg[:(][:(][:(]
 
Håper det går fort over Nkari og at du våkner og er i tipp topp form[:D]

Jeg har vært bort i huset vårt å vasket kopper og støvsuget stuegolvet. Skulle vaska mer kopper, men hadde ikke mer benkplass å sette fra meg ting på[8D]
 
Back
Topp