Hvis du leser dette MÅ du svare

fikk ikke akkurat sove[:@] Ada våkna sikkert av motorsykkelen og bikkjene under oss... Jeg hørte de kjempe godt[:@]
 
Kløe, mensmurringer, hodepine og kvalme.. Er ikke i slag i dag..
 
[:)]
 
God bedring til deg FOS[;)] Håper du er i slag i morgen [:D]
 
enda godt FoS[;)]
 
God bedring FOS[:)]

Vi er enda et skritt nærmere å flytte[:D] Farlig dette, når jeg nesten synes det er godt å vaske kopper og hus[8D]
 
[:D]
 
ENig med deg der tanntrollet[;)] Jeg liker gennerelt ikke å male, men gleder meg syyyyykt til påska, da vi skal male i nyhuset[:D] Er så rart med det, at noe man egentlig ikke liker, blir bedre bare en kommer for seg selv[:D]
 
No e huset rydda og vaska! Deilig med alt som er gjort! Må vaska ein del kler og! Skal reisa te Bømlo på Torsdag å vera der i 10 daga! Glede meg! Har ikkje vert heima sio JUL!!!! Trur aldri da har gått så lenge mellom kvar gong!

EG E GODTESJUK! Koffor har eg ikkje snop i huset! ARG! [:@]

Ka gjere dåke jente på i dag?
 
Huff, dette svangerskapet har ikke vært som det første, har det det FoS??? Synes du har vært nok syk og sliten og alt det der jeg[:(] Håper alt blir bedre snart, ikke lenge igjen til ungen kommer da[:D] 5-6 uker igjen så er ungen her tenker jeg[:D]
 
[:)]
 
Takk nkari.. Vært mye syk etter at adrian ble født.. Sutrer litt for det meste for tiden.. Svangerskapet har vært tøffere på bekkenet, men er i bedre form denne gangen pga at jeg ikke har sv.forgiftning:) er sliten og sånn, men det har jeg vært lenge.. Noe pga depresjonene også...
 
god dag[:D]
 
bah, hodepine[:'(]
 
Trallalala her kommer timmy tid!

Ka skal dinna babyen hetta? Eg har ingen aning eg! E nettså masse vanskeligare dinna gongane! Har sånn 30!!!! Navn på listo! [&:]
 
Benjamin er fint[:D]
Ellers:
Julian
Elias
Oskar
Samuel
Eivind
 
Back
Topp