Hvis du leser dette MÅ du svare

Hellu! [:D]

SOOOOL! håpe ikkje da blåse så masse ute i dag!

Ka plana har dåke for dagen?
 
[:)]
 
[:D]
 
god kveld:) sitter alene å koser meg med litt vin jeg. kjeder meg egentlig litt å fikk lyst til å dra ut en tur. men må vel legge fra meg vinen å legge meg istede[8|]
 
Eg sitte her å drikke Iste, heilt åleina! Får vel legga meg snart... Casper e begynnt å tulla så på nettene... I natt våkna han klokko halv 4!!! Å hadde ikkje tenkt å sova igjen! Tok nesten to tima å få han te å sova igjen... å då sov han HELDIGVIS te halv 8! [:@] I dag har han berre kvilt ein time, å vert ute å gått heile dagen! Så i natt så BØR han sova godt å lenge! *HÅPE*
 
håper det[:D] nå er snuppa våken igjen. åååå som jeg gleder meg til hun kan soooooove heeeeeeeeeeeeele natta
 
I natt sov han te 4, så kom han tuslande inn på rommet våras! Men heldigvis så la han seg berre ner på sio av meg å sovna igjen! [:D] Då sov han te 7! Deilig!
Han har aldri tulla før, så eg håpe ditta e ein fase som snart går øve!
 
Krysser fingrene for deg Cola at det bare er en fase[:D] Kan være vokse smerter eller lignende[;)]
 
Åååårg! jeg fåkke ut linsene[:(]
 
omnomnom.... sodd til middag i dag[:D]
 
Huff da Armstrong [&:] Prøv å dryppe øynene med vann eller linseveske om du ikke har prøvd. Det brukte å hjelpe her.

Nkari hvor er invitasjonen min henne da?[8D]
 
Fikk de ut nå heldigvis, bare jeg som gir opp litt for fort :p
 
ORIGINAL: Tanntrollet09

Huff da Armstrong [&:] Prøv å dryppe øynene med vann eller linseveske om du ikke har prøvd. Det brukte å hjelpe her.

Nkari hvor er invitasjonen min henne da?[8D]

fillern, visste det var noe jeg glemte!!!![8D][:D] det får bli en annen gang, da vi flytter eller noe.. da kan dere få komme på middag[:D]
 
Ja takk[:D]
 
ORIGINAL: Tanntrollet09

Ja takk[:D]

[:D]
 
*sleten*

har vert i dyreparken eg å lillemann i dag! å no har me nett hatt ein god sykkeltur! Sambo e på jobb som vanlig.... å eg berre glede meg te klokko blir litt øve sju, å eg kan legga Casper! Sånn at eg får rydda litt og slappt av!
Fantastisk ver ute i dag[:D] har vert 20 grader (+) i heila dag! te og me no! Fantastisk deilig med sol og "sommer" [:D]

Ka har dåke gjort i dag snuppelupper?
 
Snuppa skal straks få kveldsmat, så er det i seng... Så skal hu mor ligge på sofaen rasten av kvelden og slappe av!!![:D] Ooog, vi fikk male i huset vi skal flytte inn i, før vi flytter.. [:D] Skal male i påska[:D] Så flytter vi inn 1.Mai[:D]
 
Jonas fikk PLUTSELIG feber han! Yey, nå som jeg endelig har blitt frisk :p
og jeg som skal på etterkontroll hos legen i morgen. jaaajaaa ;p
 
Kløe er teit!
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!11 forbanna stygge hund!!!![:@]
 
Back
Topp