Hvis du leser dette MÅ du svare

venter_spent

Gift med forumet
Fikk bare lyst til å eksperimentere litt nå midt i desember[8D]

Litt mye rart kan jeg ha for meg til tider... Hadde vært gøy å se hvor lenge "svar" på innlegg og "treff" på samme innlegg kan være det samme tallet. Så hvis alle som leser dette samtidig kommenterer kan vi se hvor lenge det varer???

Kommentarene kan være om enten hvor tåpelig forslag dette er[8D], åssen dere har det i dag eller hva som helst ellers. Og dersom dere ikke har noe fornuftig å si holder det jo med en smiley. "Viktigste" er at man skriver ett eller annet bare... Og husk at dere må kommentere for HVER gang.

Spent....[8D][:D][8|]



Jeg følte nå at det var på tide å endre litt her...målet om like mange treff og svar ble nemlig stoppet etter bare et par minutter[8D]
så nå er det bare å svare for å holde det gående rett og slett[:D][;)]
 
Er nok mange som bare leser og ikke svarer.. [;)]
 
Haha, så lenge varte det[:D]
 
Jaja, godt forsøk i alle fall.
 
ORIGINAL: Mamma til Adrian

Er nok mange som bare leser og ikke svarer.. [;)]


Ja er nok det[:D] Men det var jo morsomt å prøve, så slipper jeg å tenke mer på den[:D][:D][:D]
 
[:D]
 
ORIGINAL: Trine30

ORIGINAL: venter_spent

Haha, så lenge varte det[:D]

Hehe, tenkte det ja...[;)]


Ja, ikke sant[:D] Men håpet at folk ville ofre seg med bare et tastetrykk i det minste jeg vettu, haha. Nei dårlig idè gitt[:D]
 
ORIGINAL: Rimpro

[8D]
 
trykk
 
Synes dere er herlige jeg[:D]
 
skjønte ikke stort hva du mente jeg ;p [:D]
 
ORIGINAL: cattababe

skjønte ikke stort hva du mente jeg ;p [:D]


På diskusjonsforumet står det vel som overskrifter noe som "innlegg", "trådstarter", "svar", "treff" og "siste innelgg" -husker ikke helt nøyaktig jeg[;)] Men tingen var at hvis alle som leste dette innlegget svarte på det hver gang ville svar og treff bli like mange, skjønner? Ville bar se hvor lenge vi hadde klart å få til det[;)] Hmm, føler kanskje jeg forklarte meg like dårlig denne gangen[8D]
 
ORIGINAL: stjernelys

kjeder du deg?[;)]


Litt kanskje[8D]
 
ORIGINAL: Bare Kari

sært[8D]


Det verste er at jeg blir så nysgjerrig og vettu så når noen har svart må jeg gå inn å titte litt og da har jeg fått for meg at jeg fortsatt må skrive noe. Det er vel kanskje enda mer sært[8|][:D]
 
lest igjen
 
Nå har Jesper sovet siden 9, og han som bare bruker å sove 1/5 time i slengen. Kanskje han begynner å plukke opp rutiner som jeg prøver forbrilsk å pakke på han. Har jo sagt tidligere at han våknet så mange ganger på kveldene etter at jeg hadde lagt han. Men nå tror jeg at han begynner sånn smått å komme på rett bane, for i går våknet han ikke en gang etter at jeg hadde lagt han kl 21. Så får bare fortsette å vekke han på morgenen. Men nå håper jeg snart han begynner å våkne, for jeg har en pupp som skriker etter å bli tømt[:D]
 
Måtte inn og lese litt mer[:D]
 
Back
Topp