Hvis du leser dette MÅ du svare

Såeh, da har jeg laga litt tråder[:D]
 
Skal lage meg coco pops nå...
 
Etter middag skal jeg på jobb, så skal jeg handle gardiner[;)] Hvis jeg får kortet til mannen da[8D][:D]
 
føler deg ikke litt alene her inne NkariOgSnuppa??? [:D][:D][:D][:D][:D]
 
Jeg vet at det er en stund igjen.. men jeg er sliten og lei av å være en flodhest.. Ikke orker jeg å løfte på Adrian, ikke løpe etter han eller noe.. Himla kjipt.. men, men er bare innspurten igjen nå.. [:)]
 
R.I.P pus[:(]

18.04.11
 
ORIGINAL: lusa

føler deg ikke litt alene her inne NkariOgSnuppa??? [:D][:D][:D][:D][:D]

åh nei da.. er morro og svare og spørre, for da får jeg akkurat det svaret jeg vil ha[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: MammaMilla88

R.I.P pus[:(]

18.04.11

Å nei...[:(] Hva skjedde med pus???[:(]
 
ORIGINAL: NkariOgSnuppa

ORIGINAL: MammaMilla88

R.I.P pus[:(]

18.04.11

Å nei...[:(] Hva skjedde med pus???[:(]


Helt hva som har skjedd vet vi ikke, men mest sannsynlig har han blitt påjørt natt til i går. han kom ikke hjem på dagen i går men spottet han ute i hagen litt utpå efta`n og tenkte ikke mer på det før han senere på eftaen satt ute ved bilene når sambo kom ut ,han pratet litt til han og gikk for å gjøre det han skulle og når han da kom tilbake satt pus på samme sted.

da la sambo merke til at han pustet rart og ikke hadde det noe godt.. var liksom ikke den pusen vi hadde sluppet ut kvelden før.. ikke ville han ligge, spise, drikker eller noe så vi kontaktet veterinæren og fikk komme inn med han. da sa hu som tok han i mot at dette ser ikke bra t nei og tok røngten av han og fikk bekreftet at det var noen indere blødninger som det ikke var noe å få gjort med så da måtte han avlives [:(] Da han hadde store smerter og ikke hadde overlevd uansett..
 
Huff da, MammaMilla[:(] Trist når man må ta livet av kjæledyrene sine, selv om det var for det beste for pusen da[:(]
 
Nkari: Ja, pengan flyg når mainn handle sånne ting, men d e jo sinnsykt gått når mainn e ferdi å har fått d resultate ein vil[:D]
 
Begynner å nærme oss med stormskritt å få flytta inn nå [:D] Badet ble ferdig i går, mangler lyslister på kjøkkenet, og tapet, maling og golvlister i gangen så er vi egentlig good to go [:D] Gleeeeder meg[:D] Ellers er det bare å dra over golvene, henge opp gardiner på soverommene og flytte dit senger, klær og sengklærne[:D]
 
ORIGINAL: Tanntrollet09

Huff da, MammaMilla[:(] Trist når man må ta livet av kjæledyrene sine, selv om det var for det beste for pusen da[:(]

sign[:(]
 
Snart i mål, nå Tanntrollet[:D] Ja, pængan flyg avgårde, vi fikk mal i påska ja, fikk mld av hanj som æg huse i sta[:D] Så da bli de[:D] Men fantj itj så tjokk tapet vi, så de vart ein vanli ein.. va den storeys of lanchaster, eller ka de va.. men veit itj om denj va så my tjokkar ennj vanli?? hmm.. jaja, de bli som de bli[8D][:D]
 
trist det med pusen[:(]
 
ååååh, jeg er såååå innigranskauen forelsket i kompisen min!!!! What to do??!
Idag så var jeg innom der han jobber av og til, og kjøpte meg sånne ørepropp greier til ipoden min. Og jeg fikk rabatt! Og jeg skikket på en kjempe søøøt pcveske med datamus, den skulle jeg også få med rabatt når jeg skulle kjøpe den! Wow.. Han er så søøøøøt[:)]
 
Så kos da armstrong[:D] du får bli sammen med han da[:D] Liker han deg da??[;)]
 
ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Så kos da armstrong[:D] du får bli sammen med han da[:D] Liker han deg da??[;)]


Vet ikke. Venninna mi småpratet litt med han, han er usikker fikk vi vite. men jeg håper jo på det beste[:)]
 
hva?
 
Back
Topp