Hvis du leser dette MÅ du svare

Hmmm..jeg ser det er her jeg må begynne å lese!! Her kommer det jo fram litt av hvert [8D] [:)] faderi fadera....
 
ORIGINAL: KickAss

Hmmm..jeg ser det er her jeg må begynne å lese!! Her kommer det jo fram litt av hvert [8D] [:)] faderi fadera....

jeg forteller ikke deg, NOENTING!!!!![>:]

























[:D][:D][:D][:D] *kniiiis og fniiiis og alt det der[8D][:D]*
 
Hipp hurra for min kjære forlovede og hipp hurra for pappa'n min (pappan til Ada[;)]) som fyller 23 år i dag

Ada har tegnet kort til pappan sin i dag[:D] Var kjempemorro[:D]
 
[:D]
 
ORIGINAL: NkariOgSnuppa

ORIGINAL: KickAss

Hmmm..jeg ser det er her jeg må begynne å lese!! Her kommer det jo fram litt av hvert [8D] [:)] faderi fadera....

jeg forteller ikke deg, NOENTING!!!!![>:]

























[:D][:D][:D][:D] *kniiiis og fniiiis og alt det der[8D][:D]*


Så koslig da..hmmmmf!! [8D]
 
Høygravid for en stund tilbake.. [8D] tok litt tid før jeg huska det.. [8D]
 
ORIGINAL: Furteguri og sønn

Høygravid for en stund tilbake.. [8D] tok litt tid før jeg huska det.. [8D]


Ikke lenge igjenn nå[:D] Blir koselig.. *hihi*
 
ÅÅÅH!! Jeg er blakk på ordentlig!! Har 30 kr på konton, får penger neeeeeeeeeeeste fredag da.. men wæææææh!
 
Skjønner ikke en dritt av det nye forumet jeg.. brukervennlig er det i hvertfall ikke!
 
Fancy ditta nya då...
 
Er det sånn at det har blitt nytt på forumet nå? :o
 
Er ikke så ille dette nye forumet egentlig, tar bare litt tid å venne seg til det. 
 
skjønner ikke helt dette nye forumet jeg.. er jo bare treeeeegt
 
Puh, endelig ferdig med å vaske ned huset :) Så nå er det bare å flytte inn :-D For en deilig følelse. Mangler bare å sette opp grinden i trappa og noen lister, men de kommer på plass i morgen tidlig. 
Såå kommer det verste da, å pakke ned alt av klær og sånt. Hehe. 
Men først skal jeg feire bursdag i ny huset :D:D:D:D
 
Hei hei :) åssen laga man vanlig smily?
 
Heima igjen frå påskeferie! Va kjekt å vera vekke, men da va no godt å komma heim igjen og! :-)
 
det nye forumet er bare dumt!!! hvorfor skal de bytte da?? mye bedre det gamle, mere oversiktig også!!
 
NkariOgSnuppa skrev:
det nye forumet er bare dumt!!! hvorfor skal de bytte da?? mye bedre det gamle, mere oversiktig også!!



Sign denne..
 
Ja, nå begynner dette forumet å irritere meg, greit at det tar tid å sette seg inn i ting og venne seg på det. Men det er jo bare tull jo, innleggene forsvinner, blir postet dobbelt og siden vil ikke vises 80% av tiden :-S 
Eneste positive med det er at man får gjort andre ting i stedet, for her gidder man iallefall ikke være :P
 
Var visst dette som skulle til for å ikke være avhengig av babyverden lenger..
for jeg gidder ikke å være inne på dette kompliserte, treeeeeege greia her lenger!!
 
Back
Topp