Hvis du leser dette MÅ du svare

Har du bytta til det gamle nicket ditt nå bakmus?
 
eller ikke med vilje da.. jeg vil være den andre brukeren miiiin.. men skjønner ingenverdens ting :(
 
Det var en gang...
 
det var virkelig liv inne på  August 09 :P
 
Hihi, artig at denne tråden fortsatt "lever" :)
 
Its still alive? Er det mulig? hihihi Fantastisk!
 
lenge siden sist gitt.. synd det er så lite liv her inne.. har ikke fb så :/ heh..

 
Spørs om ikke vi må trå til å lage litt liv her igjen da :) Hadde jo vært moro om vi fikk det til! Savner hele augustgjengen her altså....
 
Jeg er med på å lage litt liv her igjen, jeg! Håper å kunne henge på et 2013-forum fremover, og da vil jeg jo selvfølgelig være her med dere også :) 

Rostan, hvordan er det å være gravid med tvillinger? Do tell :) Jeg er gammel bruker, tenkte ikke å avsløre her hvem. Mange kjenninger som snoket veldig på meg ;) 
 


hiltja skrev:
Jeg er med på å lage litt liv her igjen, jeg! Håper å kunne henge på et 2013-forum fremover, og da vil jeg jo selvfølgelig være her med dere også :) 

Rostan, hvordan er det å være gravid med tvillinger? Do tell :) Jeg er gammel bruker, tenkte ikke å avsløre her hvem. Mange kjenninger som snoket veldig på meg ;) 


Hurra, da blir det liv i leiren igjen :)

Det er ganske tungt å være gravid med tvillinger i grunn, kjennes som at jeg allerede har vært høygravid i lang tid og enda har jeg 2 1/2 mnd igjen til termin... Halsbrann, kramper i leggene, vond rygg og alt som følger med. Jeg er fullt sykemeldt denne gangen da og jeg kjenner det er ganske godt i grunn. Sett bort i fra det er det jo også veldig fint å vite at det er 2 små bebisser der inne :) På kontrollene ser de ut til å ha det bra begge to og jeg gleder meg til 2 små krabater til i huset, selv om det jo selvsagt vil bli travelt også :)

Hyggelig å "se" deg igjen altså :)

 
Nei, jeg kan tenke meg til at det ikke er noen dans på roser å bære på 2 samtidig! Har du tvillinger i slekta?
må vell mase litt på de andre også inne på FB, og få dem inn hit! :)
Hyggelig å "se" deg og. Håper Venter_spent også kommer ramlende sånn plutselig! 
 


hiltja skrev:
Nei, jeg kan tenke meg til at det ikke er noen dans på roser å bære på 2 samtidig! Har du tvillinger i slekta?
må vell mase litt på de andre også inne på FB, og få dem inn hit! :)
Hyggelig å "se" deg og. Håper Venter_spent også kommer ramlende sånn plutselig! 

Og vips, så snubla jeg inn her jeg og! Haha, så fantastisk koselig å se dere her igjen! Håper det går bra med gulla deres! Spent på åssen det går med deg og "hiltja"emoticon ?! Og kjære rostan, masse lykke til med resten av svangerskapet. Håper det går unna og at du snart kan kose deg med alle dine vakre!

Fler her som er klare for å ta i et tak på augustforumet igjen? :)

 
Ja, det er tvillinger i slekta, så jeg bærer videre den tradisjonen...

Hurra, der var jo venter_spent også :) Da får vi bare vente i spenning på resten av gjengen. Hvis ikke får vi 3 holde det gående her inne da :)
 
Fantastiskemoticon
 
Happy lørdag!

Her er det deilig solskinn og vi fikk akkurat besøk av naboene som lurte på om Anders kunne bli med ut å gå tur, VIPS har vi litt barnefri. :) Er ikke ofte vi har barnevakt, så vi får bare nyte det :)
 
Woohooo, venter_spent og jo!! HEI Savnet deg, jeg! De andre har jeg kunnet følge litt via FB, men du må retten og sletten megaoppdatere her altså :) 

 
Virker som det er en del som skal ha i mai igjen?
 
Ja, her er det maibarn i vente, kan jo hende de kommer før da, men håper de holder seg i magen til mai :)

Du også ser jeg :) Når er din termin? Her er termin 17.mai
 
Back
Topp