Hvilket sykehus skal du føde på?

Skal føde i Sverige, her jeg bor. Men vurderer å spørre om jeg kan føde i Norge denne gangen. Vil føde i vann og skal uansett feire jul i Norge :D
Vet du hvorfor ikke man kan føde i vann i Sverige?
Svigerinna og svogeren mi bor i Stockholm, og hun lå i badekar fram til pressrier. Da var det rett opp av badet.. synes det hørtes så rart ut:hilarious:
 
Drammen sykehus. Pga svangerskap diabetes, høy bmi og kronisk sykdom, får jeg ikke føde i Kongsberg. Men om sykdommen min slår inn, blir det riksen i oslo. Så blir spennde dette ;):joyful:
 
Sørlandet sykehus Kristiansand :) blir spennende. Fødte sist på sykehuset i Haugesund og likte meg veldig godt der:)
 
Sørlandet sykehus Kristiansand :)
 
Drammen sykehus :)

Drammen sykehus. Pga svangerskap diabetes, høy bmi og kronisk sykdom, får jeg ikke føde i Kongsberg. Men om sykdommen min slår inn, blir det riksen i oslo. Så blir spennde dette ;):joyful:

Kongsberg sykehus, så lenge resten av svangerskapet går problemfritt, og babyen er frisk. Hvis ikke så blir det Drammen.

Hei dere :) Jeg kan velge mellom Kongsberg og Drammen, men er fryktelig usikker på hva jeg skal velge.. Har dere erfaring fra Drammen sykehus fra tidligere?
 
Hei dere :) Jeg kan velge mellom Kongsberg og Drammen, men er fryktelig usikker på hva jeg skal velge.. Har dere erfaring fra Drammen sykehus fra tidligere?

Jeg har født 2 ganger på Drammen, og har egentlig ingen negative følelser angående å føde der, men siden jeg bor omtrent midt imellom Drammen og Kongsberg velger jeg Kongsberg, siden jeg har hørt mye positivt om det sykehuset nå i det siste, det er et mindre sykehus, og jeg ble født der:) Så da prøver jeg det denne gangen:)
 
Hei dere :) Jeg kan velge mellom Kongsberg og Drammen, men er fryktelig usikker på hva jeg skal velge.. Har dere erfaring fra Drammen sykehus fra tidligere?
Jeg har født begge mine på Drammen sykehus. Veldig fornøyd der :)
 
Jeg har født 2 ganger på Drammen, og har egentlig ingen negative følelser angående å føde der, men siden jeg bor omtrent midt imellom Drammen og Kongsberg velger jeg Kongsberg, siden jeg har hørt mye positivt om det sykehuset nå i det siste, det er et mindre sykehus, og jeg ble født der:) Så da prøver jeg det denne gangen:)

Jeg har født begge mine på Drammen sykehus. Veldig fornøyd der :)

Så fint å høre at dere har vært fornøyde der :) Jeg har hørt så mye negativt om barselavdelingen på Drammen - at de ansatte har lite tid, at man ikke får enerom, at far ikke får overnatte og at det er veldig begrensede muligheter for besøk. Godt å høre om fine erfaringer også :)
 
Så fint å høre at dere har vært fornøyde der :) Jeg har hørt så mye negativt om barselavdelingen på Drammen - at de ansatte har lite tid, at man ikke får enerom, at far ikke får overnatte og at det er veldig begrensede muligheter for besøk. Godt å høre om fine erfaringer også :)
Når jeg fødte der for snart 9 år siden, så var jeg ikke veldig fornøyd med barsel.
Men fødte der august i fjor, vi fikk vi familierom, å de var veldig behjelpelige med alt vi trengte hjelp til :) vet ikke om det er enerom der jeg o_O :)
 
Elverum:) Dårlig rykte før, men hørt gode ting nå.. så håper det stemmer. Kan ikke føde på Lillehammer da reiseveien blir for risikabelt lang mht mulig styrtfødsel.
 
Det blir vel et av Helgelandssykehusene
 
Back
Topp