Hvilket sykehus skal du føde på?

En tråd i 'Januar 2020' startet av LilleSpiren2018, 17 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. LilleSpiren2018 Elsker forumet Novemberlykke 2018 Januarlykke 2020

Vet du hvorfor ikke man kan føde i vann i Sverige?
    Svigerinna og svogeren mi bor i Stockholm, og hun lå i badekar fram til pressrier. Da var det rett opp av badet.. synes det hørtes så rart ut:hilarious:

2. Lillemirakel2020 Elsker forumet Assistert-jentene Januarlykke 2020

Stavanger universitetssykehus - SUS :happy:

• Liker Liker x 1
  3. Boondocker Flørter med forumet

Levanger sykehus :happy:

4. Januar mini 2020 Andre møte med forumet

Ullevål ☺️

• Liker Liker x 1
  5. Adoria Glad i forumet Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Rikshospitalet ☺️

6. Leslieknope Betatt av forumet Januarlykke 2020

Ullevål :happy:

7. ATGM Andre møte med forumet

Drammen sykehus. Pga svangerskap diabetes, høy bmi og kronisk sykdom, får jeg ikke føde i Kongsberg. Men om sykdommen min slår inn, blir det riksen i oslo. Så blir spennde dette ;):joyful:

8. Babybelly87 Andre møte med forumet

Hammerfest sykehus i Finnmark :) Første baby, forventet å komme i beg. av januar <3

9. HM89 Glad i forumet Januarlykke 2020

Ringerike Sykehus :)

• Liker Liker x 1
  10. Pjusken90 Forelsket i forumet Januarlykke 2020

St. Olavs - Trondheim :)

• Liker Liker x 1
  11. Sanne.L Andre møte med forumet

Sørlandet sykehus Kristiansand :) blir spennende. Fødte sist på sykehuset i Haugesund og likte meg veldig godt der:)

12. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Sørlandet sykehus Kristiansand :)

13. Pixiee Gift med forumet Januarlykke 2020

Haukeland Bergen

14. Cookiemonster! Flørter med forumet

Hei dere :) Jeg kan velge mellom Kongsberg og Drammen, men er fryktelig usikker på hva jeg skal velge.. Har dere erfaring fra Drammen sykehus fra tidligere?

15. Gullla Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Jeg har født 2 ganger på Drammen, og har egentlig ingen negative følelser angående å føde der, men siden jeg bor omtrent midt imellom Drammen og Kongsberg velger jeg Kongsberg, siden jeg har hørt mye positivt om det sykehuset nå i det siste, det er et mindre sykehus, og jeg ble født der:) Så da prøver jeg det denne gangen:)

16. babygullet Glad i forumet Septembermødre <3 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Januarlykke 2020

Jeg har født begge mine på Drammen sykehus. Veldig fornøyd der :)

17. Cookiemonster! Flørter med forumet

Så fint å høre at dere har vært fornøyde der :) Jeg har hørt så mye negativt om barselavdelingen på Drammen - at de ansatte har lite tid, at man ikke får enerom, at far ikke får overnatte og at det er veldig begrensede muligheter for besøk. Godt å høre om fine erfaringer også :)

18. babygullet Glad i forumet Septembermødre <3 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Januarlykke 2020

Når jeg fødte der for snart 9 år siden, så var jeg ikke veldig fornøyd med barsel.
    Men fødte der august i fjor, vi fikk vi familierom, å de var veldig behjelpelige med alt vi trengte hjelp til :) vet ikke om det er enerom der jeg o_O :)

19. creatrix Andre møte med forumet

Elverum:) Dårlig rykte før, men hørt gode ting nå.. så håper det stemmer. Kan ikke føde på Lillehammer da reiseveien blir for risikabelt lang mht mulig styrtfødsel.

20. TessAlp Glad i forumet Tilgangsansvarlig Septemberlykke 2016 Julegavene 2019 Januarlykke 2020

Det blir vel et av Helgelandssykehusene

Del denne siden