Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KK her også. Er du interessert i å holde kontakt med oss andre fra Bergen? Fikk ikke til å sende deg melding..KK for 2. gang. Er veldig spent på nytt barselopphold der, og håper egentlig jeg kan komme meg raskere hjem denne gangen. Sist ble jeg fem dager, og det er ikke akkurat noe jeg ønsker å gjenta. De ansatte var stort sett veldig hyggelige, så det er ikke deres feil at jeg gruer meg til å komme tilbake.
Klart det! Har prøvd å endre noen innstillinger på profilen, se om du får det til nå (jeg vet ikke hvordan..).KK her også. Er du interessert i å holde kontakt med oss andre fra Bergen? Fikk ikke til å sende deg melding..
Sniker fra desember. Samme her. Antar det blir føden denne gang også, selv om jeg hadde et ønske om 7HSUS, Stavanger for 2. gang
Føden i 1. etg her for andre gang får ikke lov å føde på 7H pga bmiSniker fra desember. Samme her. Antar det blir føden denne gang også, selv om jeg hadde et ønske om 7H
Heihei jeg skal også føde på Kk. Jeg er veldig interessert i å bli kjent med andre fra Bergen !!KK her også. Er du interessert i å holde kontakt med oss andre fra Bergen? Fikk ikke til å sende deg melding..
Kjedelig da! Men jeg var veldig fornøyd med føden sistFøden i 1. etg her for andre gang får ikke lov å føde på 7H pga bmi
Ja, jeg og var veldig fornøyd med føden sist så gjør meg ikke så mye sånn sett at jeg må føde i 1 etgKjedelig da! Men jeg var veldig fornøyd med føden sist
EnigJa, jeg og var veldig fornøyd med føden sist så gjør meg ikke så mye sånn sett at jeg må føde i 1 etg
KK Bergen her. Ingen andre fra Bergen her?
Heihei jeg skal også føde på Kk. Jeg er veldig interessert i å bli kjent med andre fra Bergen !!
Så gøy! I'm totally inHeihei jeg skal også føde på Kk. Jeg er veldig interessert i å bli kjent med andre fra Bergen !!