Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringte de i dag, og virka som jeg også hadde fått plass. Har du fått brev i posten? Når fikk du svar?Fått plass på ABC, Ullevål
Ringte de i dag, og virka som jeg også hadde fått plass. Har du fått brev i posten? Når fikk du svar?
Jeg fødte på Kongsberg sist og er kjempefornøyd. Valgte det over Drammen sist og gjør det igjen nå. De er hyggelig og flinke, har god tid, tar deg seriøst. Ektefelle/samboer får overnatte alle dagene og det er familierom. Hvis ikke det er nok så er det enkelt å finne parkering og det koster maks 50,- døgnetHei dere Jeg kan velge mellom Kongsberg og Drammen, men er fryktelig usikker på hva jeg skal velge.. Har dere erfaring fra Drammen sykehus fra tidligere?
Hammerfest sykehus i Finnmark Første baby, forventet å komme i beg. av januar <3
Jeg fødte på Kongsberg sist og er kjempefornøyd. Valgte det over Drammen sist og gjør det igjen nå. De er hyggelig og flinke, har god tid, tar deg seriøst. Ektefelle/samboer får overnatte alle dagene og det er familierom. Hvis ikke det er nok så er det enkelt å finne parkering og det koster maks 50,- døgnet
Hei dere Jeg kan velge mellom Kongsberg og Drammen, men er fryktelig usikker på hva jeg skal velge.. Har dere erfaring fra Drammen sykehus fra tidligere?
25. januar. Sekretæren der er på ferie, så kom visst til å ta etpar uker før jeg får brev.Jeg fikk svar før ca 3 uker siden når har du termin?
Ringerike på meg også, om det blir sykehusRingerike Sykehus
Spennende. Hvor kommer du fra, og når har du termin ?Ringerike på meg også, om det blir sykehus
Fra Vikersund , termin 26.januar .Spennende. Hvor kommer du fra, og når har du termin ?
Det er ikke langt unna jeg bor i Hønefoss, har termin 13 januarFra Vikersund , termin 26.januar .
Du?