Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Emmaljunga!Vi er helt blanke på dette med vogn. Utviklingen har gått så fort framover fra da vi var unge. Helst vil vi ha ei som tar opp minst mulig plass når den ikke er i bruk, og som kan gjøres om fra ligge til sitte (og tåle et tyngre barn etter hvert) så vi kan bruke den lenge. Det er mye "terreng" her, vi har ikke en gang bilvei opp til huset, men det skal rettes opp i løpet av sommeren. Jeg ser for meg noe sånt som Brio go eller smile. Det er enda god tid, vi kikker rundt etter gode tilbud.
Har du skaffet regntrekk og myggnetting til baggen eller?[emoji4] for jeg finner ikke det noen sted[emoji87]Har bag fra baby jogger city elite, tror den går på? Hvis ikke bruker vi bare elite vogna i starten
Fulgte ikke med myggnetting hos oss :/Hadde deluxe bag til minsten. Da fulgte det med myggnetting som festes med glidelås under bøylen i kalesjen.
Babyjogger sitt regntrekk passer ikke med bag, så da brukte vi et slikt universaltrekk.
Så teit! Må sikkert kjøpe et universaltrekk, da. Tinkafu, for eksempel. Så at det fantes til sittedelen, men fant ikke til bag.Fulgte ikke med myggnetting hos oss :/
Og det så jeg selvfølgelig rett etter jeg har funnet og bestilt regntrekk :/ da får jeg bare vente og se ble tipset om tinkafu, så kjøote det [emoji4]Så teit! Må sikkert kjøpe et universaltrekk, da. Tinkafu, for eksempel. Så at det fantes til sittedelen, men fant ikke til bag.
Ett tips; de regntrekkene som er originale babyjogger er (var, i hvert fall) nærmest hermetisk tette. Mulig det har blitt bedre, men selv med full lufting på vogna ble det veldig tett, så vi brukte det ikke.
Det kan godt hende at de har blitt bedre. kjøpte vår brukt, og deres barn ble vel født i 2009, så den var noen år.Og det så jeg selvfølgelig rett etter jeg har funnet og bestilt regntrekk :/ da får jeg bare vente og se ble tipset om tinkafu, så kjøote det [emoji4]
Vi har en emmaljunga edge duo fra storebror, men den er ganske gammel nå, en del knirkete og "lealaus" som vi sier her oppe. Så vil bytte den ut i en NXT90F [emoji7]
Vi har akkurat kjøpt ny bil.. Men nekter å bruke den vogna der mer [emoji23][emoji85]Skikkelig kaksebaby [emoji12]. Heldige du og babyen! Vi kan ikke ta oss råd til sånt, for vi må kjøpe ny bil pga denne bebisen her [emoji56]
Vi har akkurat kjøpt ny bil.. Men nekter å bruke den vogna der mer [emoji23][emoji85]
Den er forholdsvis tung til å være så liten, og tåler ganske lav vekt...Noen som har erfaring med denne vognen? Evt. Noen umiddelbare tanker?
Viper 4, street
https://www.babybanden.no/products/...nden.no&utm_campaign=lettly&utm_medium=lettly
Ønsker en alsidig vogn som er lett å trille på tur og i butikker, må håndtere snø noenlunde greit.
Har tenkt på bugaboo donkey 2 (tvillingvogn). Den virker så praktisk med å slå godt sammen.
Ja, stiv pris på den Men slipper å kjøpe helt ny vogn når barna vil sitte andre veienLurte også på å kjøpe den men den e jo så sykt dyr [emoji30]
Ja, stiv pris på den Men slipper å kjøpe helt ny vogn når barna vil sitte andre veien
Og så orker jeg bare ikke en dårlig vogn, veldig kresen her