Hvilke plager har dere nå?

Halsbrannen kommer snikende..! Glad jeg i denne omgang vet om alternativer for å dempe det, annet enn med mat slik jeg gjorde i forrige svangerskap. Det kom mange ekstra kilo som følge av halsbrann "kurert" ved ekstra matinntak i første svangerksap :S
 
Ondt i ryggen [emoji34]
 
mye våken om natten, fordi jeg ikke får sove igjen etter at jeg våkner. litt hodepine som kommer og går, og faktisk litt uggen til tider...
 
Hatt en tung uke, med det jeg trodde var bekkenløsning. Ble mildt sagt deppa ,men jordmor mente det var bekkenlåsing og sa jeg skulle fortsette å være litt aktiv. Fredag låste det seg fullstendig og tårene rant. Meeeen så, natt til lørdag skjedde det vidunderligste. Et kjempe knak da jeg snudde meg i senga,og da jeg våknet opp var alle plager og vondter borte :happy: kjenner at det går fort i lås, men bekkenløsning er det ikke:happy:;):)
 
Har det fortsatt veldig fint egentlig! Halsbrann konstant, plagsomt, men ikke så ille egentlig. Ja også denne tissinga på natta, da...... :p
 
2. runde forkjølelse.. Det er vel egentlig ikke svangerskapsrelevant, men jeg har aldri vært så mye forkjøla som jeg er nå.. Blææ
 
Utenom det har jeg forøvrig veldig lite plager om dagen! Nyter dét iallefall :)
 
Jeg kjenner jeg er ordentlig tungpusta om dagen :p Puster og peser.. Det blir vel bare verre fra her :eek:
 
Som det blir nevnt over her så blir jeg lei av all tissinga! Føles ut som at jeg er tissetrengt konstant, men når jeg kommer på do er det bare en skvett

Også har jeg veldig til senestrekk i leggene på nattestid, av og til i begge samtidig. Da gjør det så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg

Men ellers har jeg det supert
 
Hver kveld nå, ca 30-60 min etter jeg har lagt meg i senga får jeg dritvonde kramper i venstre fot :( Helt umulig å sove!
 
Jeg er litt øm "der nede" i disse dagen, mulig rundt symfysen? har lest en del om bekkenløsning og om hva som kan være symptomer på en påbegynnende bekkenløsning..kvir meg veldig for at jeg kan være det :eek: Kjenner det helst når jeg beveger meg raskt, men ellers går det fint.. Jeg har i hvert fall konkludert med at øvelsen hoppende utfall gjerne ikke er så lur..:hungover:
 
Kvalm når jeg ligger på ryggen? Tror jeg? Søren, håpte jeg skulle få slippe det.. Ligger så godt på ryggen :(
 
Kramper i bena ofte en gang eller to i løpet av natta. Ikke et veldig stort problem foreløpig, men veldig ubehagelig når det skjer. Ellers merker jeg veldig godt at magen trykker på magesekken, for jeg har en del halsbrann (ikke av den ekstremt vonde typen heldigvis) gjennom mye av dagen. Og bekkenet er fortsatt i løsning [emoji14] Men fungerer bra når jeg passer på å ta det litt med ro. Jo, og så synes jeg humøret er innmari ustabilt om dagen. DET er utrolig slitsomt!
 
Leggkramper! Glemte å kjøpe nye magnesiumpiller, så 3 dager senere, au!!
 
Bekkenet har tatt en heeeeeelt annen retning enn normalt disse juledagene..
glad jeg skal til legen den 27... for nå er til og med soving vondt.
 
Back
Topp