Hvilke plager har dere nå?

Bekkenløsning er det største problemet akkurat nå. Lei av å ha vondt, men håper litt mer tilrettelegging på jobben og hjemme kan gjøre susen.. Ellers er jeg ganske oppblåst, har tregere mage og svimler fort pga noe lavt blodtrykk.
 
Føler meg ikke så veldig gravid egentlig:p Utenom at jeg har større mage, trøtt hele tiden og har kramper i beina om natten
 
Jeg sliter veldig med svimmelhet og blodtrykksfall, pluss noe som ligner på kynnere. Det er litt ulikt fra første svangerskap. Ellers er jeg ganske mye sliten og trøtt ;)
 
Mensmurringer, tidvis hodepine, svimmel når jeg reiser meg, frossen (får liksom aldri varmen). Kvalmen gav seg heldigvis en god del nå etter passerte uke 16, men fortsatt litt uvel på morgenen.. kan også drikke litt kaffe igjen, men alt av varme drikker kastet jeg opp av en gooood stund. Helt annerledes fra mitt første svangerskap hvor alt var så greit! Rart!
 
Har noe med bekkenet om det blir mykje aktivitet på jobb, men sjelden. Då drar eg nesten venstre blei etter meg..
Har også ein ekkel smak i munnen etter eg har spist noe..takk og lov for tyggis!!!
 
I dag har jeg voldsomme restless legs. Tips til å roe ned bena? Slitsomme greier! :eek:
 
Bekkenløsning! :(
 
Uff...jeg har fått streptokokker der nede:(noen andre som har erfaring med det?er så redd for at babyen i magen skal dø/eller komme altfor tidlig...?har ikke fått noe behandling,bør man det?:anyone
 
Er utrolig sliten og trøtt. Føler at jeg alltid går i underskudd når det gjelder energi.. er utrolig tungt når man bare er på jobb og sover.

Har også begynt å slite med bekkenet.
 
Uff...jeg har fått streptokokker der nede:(noen andre som har erfaring med det?er så redd for at babyen i magen skal dø/eller komme altfor tidlig...?har ikke fått noe behandling,bør man det?:anyone
jeg fikk påvist gbs i urinen i går. i utgangspunktet trenger man ikke å behandle det før under fødsel, men jeg fikk antibiotika, fordi de vil utelukke så mye som mulig i og med at jeg fødte i uke 21 i fjor. Skjønte det sånn at det ikke var vanlig å behandle under graviditeten, er visst kun fare for smitte under fødsel.
 
De siste dagene har hele magen føltes strammere, fra helt opp under brystet. føler meg liksom støl. sliten i magen. Veldig slitsomt :( Når jeg hviler er det ikke sånn. Noen andre som har følt noe lignende?
 
Last edited:
Har akkurat sett på film og grini hele filmen. Mannen min sa "åj, det er første gang jeg har sett deg gråte av en film." Haha hormoner ass :rolleyes:;)
 
Trøtt og vondt i magen.
 
Back
Topp