Hvilke plager har dere nå?

18+5, mindre trøtt heldigvis men har en intens hodepine som omtrent konstant er til stede :( Pga leddsykdom kjenner jeg det også mer på leddene nå de siste ukene.
 
Nok :p Synes jeg kunne hoppe helt til 38 nå. 20+4 i dag.

Bekkenløsning som blir verre for hver dag, hodepine på n'te uke (stressrelatert, så den kommer og går), trøtt, slapp, sliten.. Null energi. Det lille av energi som er blir brukt opp på jobb. Mann og barn får ca nada. Og sånn har det vært i over 16 uker.

Men junior i magen sparker og vokser! Så han har det fint. <3
 
Nå har jeg endelig hatt en fin uke uten plager! Satser på at det holder seg sånn. Det eneste jeg kan tenke på er når jeg reiser meg opp for fort; da svimler det lett. Ellers er alt en lek om dagen :)
 
Føler meg veldig heledig når jeg leser tråden her. Jeg har absolutt ingen plager og kan bare kose meg med lillegutt i magen. I hvertfall enn så lenge 20+3
 
Har den siste tiden vært øm nederst i magen.. opplever også litt mageknip som kan minne om mensensmerter.. synes det er utrolig ubehagelig å ha vondt i magen, og er kjempe redd for at noe skal være galt.
 
Ikke en graviditetsrelatert plage, men..jeg har fått LUNGEBETENNELSE :smiley-angry017
Så forkjølelse, hoste, vonde bihuler, brystsmerter og penicillin er mine plager nå om dagen!!:arghh:
Alt annet av graviditetsplager er midlertidig erstattet...buhu, dagens klagesang fra meg...:shy:
 
Bekkenløsning og av og til sure oppstøt. Ellers trives jeg veldig godt med å være gravid :)
 
Halsbrann av og til, men den er vond når det står på!! Ellers går det greit :)
 
Har lite energi og sover dårlig, med masse drømmer! Luft, halsbrann, mye kløe og bihulebetennelse. Siste uken har det begynt å komme noen smerter fra hoften/rumpen som stråler ned i foten, kan det ha med bekkenet å gjøre? Syns ikke det er så særlig stas å være gravid..
 
Jeg har hatt lite plager, men nå kommer de sakte men sikkert snikende. Trøttheten er tilbake, halsbrann, tett nese og ilinger og smerter nedover rygg og bein. Er egentlig aldri syk, og har aldri vært sykmeldt, men nå kjenner jeg at det kanskje hadde vært greit å fått litt mer ro og søvn... Skal til legen neste uke for å se hva ilingene skyldes - kan dette være bekkenproblemer?
 
Uæææ, jeg har slitt med halsbrann om kvelden de siste to dagene.. Noen som har tips? Blir gal her:confused:
 
Kløe med litt rødt utslett på hoftene, nær lysken, litt på siden av magen og bak knærne. Ser ut som nupper, men blir røde når jeg klør. Utrolig irriterende!! Noen som har vært borti dette??
 
Back
Topp