Hvilke modningstegn

Har mye luftsmerter og en brennende følelse nederst i magen. Kommer noen tak innimellom, men de er ikke regelmessige og ikke veldig vonde. Går en del på do.

Ikke noe tegn til blank tykkflytende utflod (som jordmor sa jeg skulle se etter) eller slimpropp.

Har virkelig lyst til at hun skal holde seg inne 5 dager til.
Hadde det sånn for 2 kvelder siden! Måtte sitte og kjenne litt ekstra godt etter, men det ga seg :)

Hadde det sånn for 2 kvelder siden! Måtte sitte og kjenne litt ekstra godt etter, men det ga seg :)
Vi har en spennende tid i møte :) Gleder meg til vi har kommet til 1.januar slik at disse modningstegnene er ennå mer velkomne :P

Våget meg en tur ut i snøen med fireåringen i dag. Jeg kniper for harde livet til neste mnd! Så det var ikke det lureste å gå ut... Tvang mannen til å dra akebrett og gå opp og ned bakken. Men bare den sykt korte turen bort til bakken slet meg helt ut :-P Anpusten, vondt mange steder og masse kynnere... Mannen mente jeg var i dårlig form, noe jeg er, men er også veldig høygravid!! En uke til termin...! Og forhåpentligvis sofa resten av dagen!!

Fortsatt ingen modningstegn her. Noe hyppigere kynnere, men sikkert ikke mer en normalt for å ha kommet så langt. Så.. Det går nok ennå en stund. Selv om jeg ikke kan si jeg hadde så mange tegn før vannet bare plutselig gikk før forrige fødsel heller da :p

Har en del menssmerter, stikking i underlivet og i nå slimete utflod men er enda litt tidlig. :)

Riene startet ikke hyppig før i 17 tiden, gutten kom ut 18.55. Et smertehelvete uten like når det sto på absolutt ikke til å legge skjul på men nå ligger verdens beste gave på brystet mitt å sover å jeg er så lykkelig :)
Gratulerer så mye. Så bra at det er over da. Kos deg masse nå:)

Riene startet ikke hyppig før i 17 tiden, gutten kom ut 18.55. Et smertehelvete uten like når det sto på absolutt ikke til å legge skjul på men nå ligger verdens beste gave på brystet mitt å sover å jeg er så lykkelig :)
Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye!

Back
Topp