Hvilke modningstegn

Riene startet ikke hyppig før i 17 tiden, gutten kom ut 18.55. Et smertehelvete uten like når det sto på absolutt ikke til å legge skjul på men nå ligger verdens beste gave på brystet mitt å sover å jeg er så lykkelig :)
Gratulerer! Godt jobba! ;)

Riene startet ikke hyppig før i 17 tiden, gutten kom ut 18.55. Et smertehelvete uten like når det sto på absolutt ikke til å legge skjul på men nå ligger verdens beste gave på brystet mitt å sover å jeg er så lykkelig :)
Gratulerer!! Du er råtøff;) Nyt det lille nurket:)

Nå spørr jeg sikkert dumt, men hva ansees som modningstegn? :) går å håper det skjer noe snart mens gubben er hjemme fra jobb. :P

Herlig! Gratulerer :-)

Gratulerer så masse :) ❤️

Trodde det var skikkelig igang igår og kom til føden, men hadde ikke nok regelmessige rier til at de ville gjøre noe. Både i går kveld og idag tidlig har det kommet både friskt og gammelt blod med slim. Håper det skjer noe snart.

Trodde det var skikkelig igang igår og kom til føden, men hadde ikke nok regelmessige rier til at de ville gjøre noe. Både i går kveld og idag tidlig har det kommet både friskt og gammelt blod med slim. Håper det skjer noe snart.
Så spennende. Da er det sikkert ikke mye om å gjøre nei :) når er termin?

Så spennende. Da er det sikkert ikke mye om å gjøre nei :) når er termin?
Termin er 3.januar, så det nærmer seg veldig. :) Hadde 2 cm åpning men det er jo ikke unormalt å ha det hvis man har født før. Håper det kan skje noe iløpet av dagen :)

Gratulerer :) ❤️

Hadde skikkelige sterke knivstikk i hufsa i flere timer igår, regner med det er modning :) så vondt at tårene spratt :o Ellers ingen tegn på fødsel enda, heldigvis :D

Heregud leste bare knivstik og var sikker på at noe galt hadde skjedd :P tenkte ikke over at det her var feil tråd å snakke om fysiske knivstikk :P spennende å se hvordan det går framover med alle nå :-)

Heregud leste bare knivstik og var sikker på at noe galt hadde skjedd :P tenkte ikke over at det her var feil tråd å snakke om fysiske knivstikk :P spennende å se hvordan det går framover med alle nå :-)
Huff beklager, skulle skrevet at det kjennes ut som knivstikk :p ikke at jeg vet hvordan det kjennes ut da men :p Ja er skikkelig spennende å være her inne nå :)

Back
Topp