Lenva
Betatt av forumet
Modningstegn kan bl.a være vonde kynnere/modningsrier, stikkinger og nedpress, slimpropp som går og mensmurringer/ryggsmerter.
Men kan kroppen modnes selv om man ikke merker noe sånt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Modningstegn kan bl.a være vonde kynnere/modningsrier, stikkinger og nedpress, slimpropp som går og mensmurringer/ryggsmerter.
Mange opplever jo å være moden selv om de ikke merker så mye tegn, og noen har mye plager med modning. Veldig individuelt, men skulle tro at de fleste merker litt til modninga som skjer i form av kynnere eller lignende,Men kan kroppen modnes selv om man ikke merker noe sånt?
Noe vil du nok kjenne, som feks mensmurringer...Men kan kroppen modnes selv om man ikke merker noe sånt?
Mange opplever jo å være moden selv om de ikke merker så mye tegn, og noen har mye plager med modning. Veldig individuelt, men skulle tro at de fleste merker litt til modninga som skjer i form av kynnere eller lignende,
Noe vil du nok kjenne, som feks mensmurringer...
Det er nok kynnere ja. Etterhvert blir de mer ubehagelige og går over til modningsrier.Tror jeg har kynnere ofte, men vet ikke helt, kan det være kynnere som gjør magen steinhard?
Det er nok kynnere ja. Etterhvert blir de mer ubehagelige og går over til modningsrier.
Med førstemann hadde jeg kraftige modningsrier i 5 døgn før de tok vannet og satt drypp (ble aldri noe mer utav de riene som startet selv), med andremann hadde jeg litt modningsrier av og på og da tok de også vannet og satt drypp siden jeg hadde 2-3 cm åpning. Veldig spent på denne gangen, vil absolutt ikke bli satt igang og få drypp! Så er ganske nytt for meg hele den prosessen siden riene aldri har gjort noe mer enn modning og 2-3 åpning.Okeii.jeg er riktignok andregangs,men har null erfaring med at ting skal skje av seg selv.
sist ble jeg satt igang to-tre uker før termindato. Så tiden fremover blir ganske ny for meg så lenge de ikke setter meg igang igjen.
(noe jeg virkelig håper jeg slipper nå)
![]()
Med førstemann hadde jeg kraftige modningsrier i 5 døgn før de tok vannet og satt drypp (ble aldri noe mer utav de riene som startet selv), med andremann hadde jeg litt modningsrier av og på og da tok de også vannet og satt drypp siden jeg hadde 2-3 cm åpning. Veldig spent på denne gangen, vil absolutt ikke bli satt igang og få drypp! Så er ganske nytt for meg hele den prosessen siden riene aldri har gjort noe mer enn modning og 2-3 åpning.
Da var du ikke moden nei, det er det de bruker for å gjøre deg moden. Jeg slapp heldigvis detJeg tror ikke jeg var moden engang da jeg ble satt igang, fikk ballongklyster og sånn pillegreier nedentil for å få igang kroppen. For de ville ha ut Jr.
Da var du ikke moden nei, det er det de bruker for å gjøre deg moden. Jeg slapp heldigvis det
Noen av oss kan, på tross av to unger fra før, gå glipp av hele greia.Noe vil du nok kjenne, som feks mensmurringer...
Men jeg vet ikke hva mensmurringer er, aldri merka noe smerter/ubehag eller noe sånt når jeg har mensen!![]()
Sånn hadde jeg det sist. Nå veit jeg hva det er pga forrige fødsel. Jeg merket ikke at jeg var i fødsel en gang sist. Trudde jeg hadde vondt i magen. HeheMen jeg vet ikke hva mensmurringer er, aldri merka noe smerter/ubehag eller noe sånt når jeg har mensen!![]()
Er like heldig her, ikke plaget når jeg har mensen. Har hatt ganske vonde mensensmerter veldig få av gangene iallfall, men da bare i 15 minutter kanskjeMen jeg vet ikke hva mensmurringer er, aldri merka noe smerter/ubehag eller noe sånt når jeg har mensen!![]()
Hæ?!! Kan vi bytte kropp? :-D![]()
Hehe neii jeg er fornøyd med å ikke ha noe mensplager!![]()