Hvilke modningstegn

Men kan kroppen modnes selv om man ikke merker noe sånt?
Mange opplever jo å være moden selv om de ikke merker så mye tegn, og noen har mye plager med modning. Veldig individuelt, men skulle tro at de fleste merker litt til modninga som skjer i form av kynnere eller lignende,

Mange opplever jo å være moden selv om de ikke merker så mye tegn, og noen har mye plager med modning. Veldig individuelt, men skulle tro at de fleste merker litt til modninga som skjer i form av kynnere eller lignende,

Tror jeg har kynnere ofte, men vet ikke helt, kan det være kynnere som gjør magen steinhard?

Kjente mensmurringer 2 ganger i løpet av siste 2 dager, stikker litt nederst i magen.. Ellers kjenner jeg ikke noe annet.. Har termin sent i januar...så sånn sett er det jo greit... Men noen ganger lurer jeg på om jeg blir evig gravid...er første gangs og har enda ikke begynt med permisjon... Så håper ikke at det starter plutselig når jeg er på jobb :)

Det er nok kynnere ja. Etterhvert blir de mer ubehagelige og går over til modningsrier.

Okeii. :) jeg er riktignok andregangs,men har null erfaring med at ting skal skje av seg selv. :) sist ble jeg satt igang to-tre uker før termindato. Så tiden fremover blir ganske ny for meg så lenge de ikke setter meg igang igjen. :) (noe jeg virkelig håper jeg slipper nå) :)

Okeii. :) jeg er riktignok andregangs,men har null erfaring med at ting skal skje av seg selv. :) sist ble jeg satt igang to-tre uker før termindato. Så tiden fremover blir ganske ny for meg så lenge de ikke setter meg igang igjen. :) (noe jeg virkelig håper jeg slipper nå) :)
Med førstemann hadde jeg kraftige modningsrier i 5 døgn før de tok vannet og satt drypp (ble aldri noe mer utav de riene som startet selv), med andremann hadde jeg litt modningsrier av og på og da tok de også vannet og satt drypp siden jeg hadde 2-3 cm åpning. Veldig spent på denne gangen, vil absolutt ikke bli satt igang og få drypp! Så er ganske nytt for meg hele den prosessen siden riene aldri har gjort noe mer enn modning og 2-3 åpning.

I går kveld og i dag har jeg ordentlige tak i ryggen. Kjennes ut som noen tar tak i noe inni korsryggen og klemmer skikkelig hardt til. Og det varer ganske lenge hver gang og. Flere som har vært borti noe slikt?

Med førstemann hadde jeg kraftige modningsrier i 5 døgn før de tok vannet og satt drypp (ble aldri noe mer utav de riene som startet selv), med andremann hadde jeg litt modningsrier av og på og da tok de også vannet og satt drypp siden jeg hadde 2-3 cm åpning. Veldig spent på denne gangen, vil absolutt ikke bli satt igang og få drypp! Så er ganske nytt for meg hele den prosessen siden riene aldri har gjort noe mer enn modning og 2-3 åpning.

Jeg tror ikke jeg var moden engang da jeg ble satt igang, fikk ballongklyster og sånn pillegreier nedentil for å få igang kroppen. For de ville ha ut Jr.

Jeg tror ikke jeg var moden engang da jeg ble satt igang, fikk ballongklyster og sånn pillegreier nedentil for å få igang kroppen. For de ville ha ut Jr.
Da var du ikke moden nei, det er det de bruker for å gjøre deg moden. Jeg slapp heldigvis det

Noe vil du nok kjenne, som feks mensmurringer...
Noen av oss kan, på tross av to unger fra før, gå glipp av hele greia.

Kynnere, regelmessig i perioder. Joda, men det hadde jeg lenge.

Murring? Joda, men er ikke det vanlig?

Slimproppen, ehh, er det den da? Det er jo lenge igjen...

Vannavgang, tror ikke at det er det, fornekter i flere timer før jeg innser og godtar at hei, denne babyen kommer ikke i januar....

Men jeg vet ikke hva mensmurringer er, aldri merka noe smerter/ubehag eller noe sånt når jeg har mensen! :P
Sånn hadde jeg det sist. Nå veit jeg hva det er pga forrige fødsel. Jeg merket ikke at jeg var i fødsel en gang sist. Trudde jeg hadde vondt i magen. Hehe

Modningstegn jeg har nå er murringer, nedpress, stikkinger og kraftige men ikke vonde kynnere. 38+2

Men jeg vet ikke hva mensmurringer er, aldri merka noe smerter/ubehag eller noe sånt når jeg har mensen! :P
Er like heldig her, ikke plaget når jeg har mensen. Har hatt ganske vonde mensensmerter veldig få av gangene iallfall, men da bare i 15 minutter kanskje :p

Back
Topp