Hvilke modningstegn

Har kun hatt det litt moro med å teste kjerringråd de siste dagene, men føler mindre modningstegn akkurat disse dagene :p Nei, er ikke til å bli klok på dette ;-)
 
Begynner å bli litt overbevist om at sex faktisk funker nå:p forrige fødsel gikk vannet dagen etter sex, og etter en runde igår lå jeg våken i hele natt med regelmessige sammentrekninger. Problemet var vel at de aldri tok seg opp.. Rundt 5 i natt gikk store deler av slimproppen, med blod og det hele og sammentrekningene er der enda. De bare vil ikke bli sterkere.. Er bare 37+2 idag, så vet jeg kan gå sånn lenge, men nå håper jeg det skjer noe snart. Blir jo helt utslitt av konstant ubehag og null søvn...
Hvordan går det med deg??
 
Hvordan går det med deg??
Her skjer det ikke stort.. Fremdeles regelmessige sammentrekninger, men de er jo ikke direkte vonde.. Krysser finga for at de gjør noe nytte for seg hvertfall:) har time hos jm på mandag, så har det ikke skjedd noe til da skal jeg mase meg til stripping..
 
Føler ikke jeg har så mange symptomer på at det nærmer seg, men det hadde jeg jo ikke sist heller.. Da var det null og niks forvarsel! Nå merker jeg i det minste at magen er lavere og halsbrannen ikke er så voldsom, sover litt ubehagelig pga hofte/bekkenet og sånn. Men det er jo liksom bare sånn det er :p Har hatt littegrann stikninger og noen ganger lurt på om noe rie-aktig var i gang, men det forsvinner like fort igjen. 2 uker igjen til termin nå.
 
Hadde håpet i går men det forsvant veldig fort i dag er jeg tilbake til "hva skjer'a?"
 
Har begynt å blø litt. Snakket med føden og de mente jeg skulle avvente for å se om det kommer mer blod eller sterkere rier. Har hatt noen sammentrekninger som grenser over mot rier og urolig/løs mage. Men føler egentlig fødselen er langt unna..
 
Her skjer det ikke stort.. Fremdeles regelmessige sammentrekninger, men de er jo ikke direkte vonde.. Krysser finga for at de gjør noe nytte for seg hvertfall:) har time hos jm på mandag, så har det ikke skjedd noe til da skal jeg mase meg til stripping..
Huff, det blir slitsomt ja! Er 37+1, så er ikke kommet så langt, men kjenner også på det at hvis disse maseriene skal holde på i tre uker til så vil jeg bli litt lei ja:p Men her er de lite intense. Så selv om jeg ikke sov godt i natt, så tror jeg jeg vil sove godt denne natta:) For nå vet jeg at det ikke er fødselen som er i gang, så da blir jeg liksom ikke liggende å kjenne etter så mye.
Håper du har grei jordmor på mandag da;) Kan være litt greit å få litt "hjelp" hvis man kan!
 
Wæææ, her har det skjedd litt i kveld! Ca klokken 22:15 så sa det litt "splæsj" også fikk jeg et gjennomvått bind. Venta litt også ringte jeg føden, hvor jm sa at det hørtes da veldig ut som vannavgang og at jeg skulle vente litt å se om jeg fikk rier. Startet så med rier men som dabbet av igjen (gått sånn i over 1 uke), så ba om å få komme på en sjekk. Etter ctg og undersøkelser, så ble det avklart at jeg må komme tilbake i morgen (eller i dag blir det jo) kl 13:00 for kontroll. Er det da ingen forandring, så måtte jeg tilbake igjen på kvelden og da forsto jeg det sånn at jeg da skulle bli satt i gang :eek: Shiiit altså, nå er jeg VELDIG nærme å bli 2 barns mamma :eek:
 
Wæææ, her har det skjedd litt i kveld! Ca klokken 22:15 så sa det litt "splæsj" også fikk jeg et gjennomvått bind. Venta litt også ringte jeg føden, hvor jm sa at det hørtes da veldig ut som vannavgang og at jeg skulle vente litt å se om jeg fikk rier. Startet så med rier men som dabbet av igjen (gått sånn i over 1 uke), så ba om å få komme på en sjekk. Etter ctg og undersøkelser, så ble det avklart at jeg må komme tilbake i morgen (eller i dag blir det jo) kl 13:00 for kontroll. Er det da ingen forandring, så måtte jeg tilbake igjen på kvelden og da forsto jeg det sånn at jeg da skulle bli satt i gang :eek: Shiiit altså, nå er jeg VELDIG nærme å bli 2 barns mamma :eek:
Lykke lykke til :)
 
Wæææ, her har det skjedd litt i kveld! Ca klokken 22:15 så sa det litt "splæsj" også fikk jeg et gjennomvått bind. Venta litt også ringte jeg føden, hvor jm sa at det hørtes da veldig ut som vannavgang og at jeg skulle vente litt å se om jeg fikk rier. Startet så med rier men som dabbet av igjen (gått sånn i over 1 uke), så ba om å få komme på en sjekk. Etter ctg og undersøkelser, så ble det avklart at jeg må komme tilbake i morgen (eller i dag blir det jo) kl 13:00 for kontroll. Er det da ingen forandring, så måtte jeg tilbake igjen på kvelden og da forsto jeg det sånn at jeg da skulle bli satt i gang :eek: Shiiit altså, nå er jeg VELDIG nærme å bli 2 barns mamma :eek:

Åå så spennende! Lykke til! :) :)
 
Wæææ, her har det skjedd litt i kveld! Ca klokken 22:15 så sa det litt "splæsj" også fikk jeg et gjennomvått bind. Venta litt også ringte jeg føden, hvor jm sa at det hørtes da veldig ut som vannavgang og at jeg skulle vente litt å se om jeg fikk rier. Startet så med rier men som dabbet av igjen (gått sånn i over 1 uke), så ba om å få komme på en sjekk. Etter ctg og undersøkelser, så ble det avklart at jeg må komme tilbake i morgen (eller i dag blir det jo) kl 13:00 for kontroll. Er det da ingen forandring, så måtte jeg tilbake igjen på kvelden og da forsto jeg det sånn at jeg da skulle bli satt i gang :eek: Shiiit altså, nå er jeg VELDIG nærme å bli 2 barns mamma :eek:
Så spennende :) Gratulerer og masse lykke til.
 
Wæææ, her har det skjedd litt i kveld! Ca klokken 22:15 så sa det litt "splæsj" også fikk jeg et gjennomvått bind. Venta litt også ringte jeg føden, hvor jm sa at det hørtes da veldig ut som vannavgang og at jeg skulle vente litt å se om jeg fikk rier. Startet så med rier men som dabbet av igjen (gått sånn i over 1 uke), så ba om å få komme på en sjekk. Etter ctg og undersøkelser, så ble det avklart at jeg må komme tilbake i morgen (eller i dag blir det jo) kl 13:00 for kontroll. Er det da ingen forandring, så måtte jeg tilbake igjen på kvelden og da forsto jeg det sånn at jeg da skulle bli satt i gang :eek: Shiiit altså, nå er jeg VELDIG nærme å bli 2 barns mamma :eek:
Så spennende! Masse lykke til!
 
Null tegn... Følte på masse de siste dagene i desember!! Nå i januar så dabber alt bare mer og mer av...! Helt absurd :p Skulle tro at hun hadde krøpet tilbake opp igjen ;-)
 
Wæææ, her har det skjedd litt i kveld! Ca klokken 22:15 så sa det litt "splæsj" også fikk jeg et gjennomvått bind. Venta litt også ringte jeg føden, hvor jm sa at det hørtes da veldig ut som vannavgang og at jeg skulle vente litt å se om jeg fikk rier. Startet så med rier men som dabbet av igjen (gått sånn i over 1 uke), så ba om å få komme på en sjekk. Etter ctg og undersøkelser, så ble det avklart at jeg må komme tilbake i morgen (eller i dag blir det jo) kl 13:00 for kontroll. Er det da ingen forandring, så måtte jeg tilbake igjen på kvelden og da forsto jeg det sånn at jeg da skulle bli satt i gang :eek: Shiiit altså, nå er jeg VELDIG nærme å bli 2 barns mamma :eek:

Så spennende :)Masse lykke til:)
 
Huff, det blir slitsomt ja! Er 37+1, så er ikke kommet så langt, men kjenner også på det at hvis disse maseriene skal holde på i tre uker til så vil jeg bli litt lei ja:p Men her er de lite intense. Så selv om jeg ikke sov godt i natt, så tror jeg jeg vil sove godt denne natta:) For nå vet jeg at det ikke er fødselen som er i gang, så da blir jeg liksom ikke liggende å kjenne etter så mye.
Håper du har grei jordmor på mandag da;) Kan være litt greit å få litt "hjelp" hvis man kan!
Da er du bare en dag kortere enn meg:p men første kom dagen etter termin, så regner ikke med at denna kommer over 2 uker før egentlig - selv om det ofte går fortere med nr 2. Nå har det faktisk roet seg en del, så håper det holder seg rolig ei stund eller tar seg opp veldig fort;) jeg må komme meg gjennom eksamen, og det funker ikke med så mye vondt tror jeg. Da er det lettere med en nyfødt:p
Kommet mer av slimpropp idag, hvor mye er det mulig å ha egentlig?;p
Jeg har jo åpning og var visst veldig moden selv om det var igjen litt av livmorhalsen, så kjenner jeg har en fødsel i hode konstant om dagen:p
 
Har blødning og svake sammentrekninger nederst i magen. Har snakket med føden, men de anbefalte meg bare å være hjemme i ro og kjente omgivelser :) kan visst gå noen dager før fødselen starter etter blødning.
 
Tusen takk, alle sammen :) Nå skal jeg straks på kontroll, så spent på hva dem sier :)
 
Vannet gikk kl 07.30 idag og nå har jeg 3 rier på 10 min ca... :eek: Snakket nettopp med føden og jeg skal inn dit ca kl 14. Ser visst ut til at det blir baby om kort tid! :D Hurra! Termin er imorgen, så dette er etterlengtet! <3

Masse lykke til :)
 
Back
Topp