Hvilke modningstegn

Blir snart sprøøø! Har holdt på med uregelmessige rier i mange dager nå, men de siste dagene har de virkelig økt i styrke, såpass at jeg må puste meg gjennom dem når dem kommer. Men dem blir jo aldri regelmessige, så er jo ingenting på gang sånn enda, er vel bare modning tenker jeg. Men fyy så slitsomt, for detta tar jo fra meg nattesøvnen min pga dem selvfølgelig også må komme på natta :(

Håper egentlig at det tar seg skikkelig opp i dag, så det kunne blitt fødsel. Hadde vært kjempe stas med fødsel i dag siden det er 3 års dagen til meg og sambo i dag❤️
 
Dere som har hatt vondt i flere uker uten rier, sterke kynnere/maserier, hvilke gode råd har dere for å takle disse i flere dager?
 
Har kun hadd veldig mye kynnere siste dagene, og har de jevnt hele dagen og vær gang jeg våkner om natta for å tisse. Så har igrunn kynnere hele tia føler jeg.
 
Dere som har hatt vondt i flere uker uten rier, sterke kynnere/maserier, hvilke gode råd har dere for å takle disse i flere dager?
Siterer denne:p Virker som om mange har hatt sånne plager lenge. Ante ikke at det var så vanlig:) Men merker litt selv nå.. Så sender spørsmålet videre:)
 
Jeg opplevde heller ikke dette sist gang, men da fødte jeg i uke 34. Nå kom det mest etter den uken. Skjønner også ar det er naturlig og betyr ikke nødvendigvis at jeg føder straks jeg har mye kynnere/press/masrier, men venter liksom alltid på at det skal ta seg opp, men det gir seg i perioder. Aj, " gleder" meg til det virkelig er i gang! Begynner få skikkelig rier friskt i minne nå, selvom det er 6 år siden sist.. ☺️
 
Siterer denne:p Virker som om mange har hatt sånne plager lenge. Ante ikke at det var så vanlig:) Men merker litt selv nå.. Så sender spørsmålet videre:)
Ja har lest en del om flere som har, noen som har født kort tid etter og andre ikke.. Jeg er 39+0 i dag og er kun på 4 dagen så er jo veldig nærme slutten sannsynligvis. Men ikke godt å si om det er nær fødsel eller om det vil holde seg sånn til termin +
 
Ja har lest en del om flere som har, noen som har født kort tid etter og andre ikke.. Jeg er 39+0 i dag og er kun på 4 dagen så er jo veldig nærme slutten sannsynligvis. Men ikke godt å si om det er nær fødsel eller om det vil holde seg sånn til termin +
Ja, det er det som er litt lureri:p Jeg tenkte i natt (siden jeg ikke hadde noe tegn sist og heller ikke har hatt noe til nå) at noe var på gang. Men det gav seg. Så da er jeg litt spent på de neste tre ukene må jeg si.
39! Da er du snart i mål uansett;) Det er godt å tenke på da!!
 
Ja, det er det som er litt lureri:p Jeg tenkte i natt (siden jeg ikke hadde noe tegn sist og heller ikke har hatt noe til nå) at noe var på gang. Men det gav seg. Så da er jeg litt spent på de neste tre ukene må jeg si.
39! Da er du snart i mål uansett;) Det er godt å tenke på da!!
Off forstår deg godt da :p jeg er jo førstegangs og har ingen peiling, så økende og oftere for meg føles som det skjer noe og jeg blir utålmodig.. :p
Jeg har heller ikke gjort noen sprell av kjerringråd eller sex så føler jeg ikke har provosert det til å skje :)
 
Off forstår deg godt da :p jeg er jo førstegangs og har ingen peiling, så økende og oftere for meg føles som det skjer noe og jeg blir utålmodig.. :p
Jeg har heller ikke gjort noen sprell av kjerringråd eller sex så føler jeg ikke har provosert det til å skje :)
Tror alle er utålmodig - tegn eller ei - på slutten. Er nok en forberedelse til fødselen det og på en måte:) Da ønsker man smertene mer velkomne :p Haha huff! Nei, ikke testet kjerringråd ennå. Tenkte det uansett var litt tidlig. Men vi får se hva dagene bringer. Ønsker deg lykke til nå da:) Det er jo ganske så spennende at man ikke kan spå når det skjer og. Verden stopper litt opp.. For føde må man - akkurat når det skjer. Også er det altså bare helt himmelsk når man ligger der med den lille i armene:)
 
Begynner å bli litt overbevist om at sex faktisk funker nå:p forrige fødsel gikk vannet dagen etter sex, og etter en runde igår lå jeg våken i hele natt med regelmessige sammentrekninger. Problemet var vel at de aldri tok seg opp.. Rundt 5 i natt gikk store deler av slimproppen, med blod og det hele og sammentrekningene er der enda. De bare vil ikke bli sterkere.. Er bare 37+2 idag, så vet jeg kan gå sånn lenge, men nå håper jeg det skjer noe snart. Blir jo helt utslitt av konstant ubehag og null søvn...
 
Back
Topp