Hvilke modningstegn

En tråd i 'Januar 2016' startet av frkMina, 17 Des 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. frkMina Forumet er livet Mailykke <3 VIP

Hvilke modningstegn har dere nå/har hatt tidligere? :)

2. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Stikker og river nedover i høna, murrer i korsryggen og framover i hoftene, og stikker og river like ved skambeinet :) Kynnere som strammer fælt da, men de har jeg hatt lenge:p Var hos jm i dag, og hun konkluderte med at jeg hadde bra med modningsrier og at kroppen gjør seg klar:) 36+0 i dag:)

• Liker Liker x 2
  3. Bkno7798152 Flørter med forumet

Kynnere, modningsrier, myk og moden, livmorhalsen er 18 mm, nedpress som stikker i underlivet, hodet nesten festet. Uke 36 idag! :p

• Liker Liker x 1
  4. frkMina Forumet er livet Mailykke <3 VIP

Glemte jo å skrive selv da :p

Men jeg har mye nedpress, masse mensensmerter, det stikker noe vilt i hufsa så jeg stopper helt opp når det kommer, sterke kynnere også mange ganger så kjennes det ut som om jeg har et stramt belte over korsryggen. Er 35+4 i dag :)

5. Fiduz Glad i forumet

Masse sterke og regelmessige kynnere, stikking/brenning i nedre del av mage/underliv og løs mage..men d hadde jeg med storesøster og i 3 uker før fødselen og alikevel hadde jeg kun 0-1cm åpning etter 5 timer med rier når fødselen startet :p

• Liker Liker x 1
  6. Ullvott Elsker forumet

Voldsomt hvor mye folk kjenner :p Jeg enser ikke noe. Jo, kynnerne er blitt hyppigere og sterkere. Men det er jo naturlig etter hvert som tiden går. Men ellers nada :p

• Liker Liker x 3
    • Enig Enig x 1
  7. Attpåklatt2016 Venter nr. 3 i januar 2016

Masse kynnere, stikker som nåler nedover (hopper til og må stoppe opp) og en del nedpress.

• Liker Liker x 1
  8. Januarmamma87 Flørter med forumet Januarlykke 2016

Kjenner heller ikke mye :p Har vel vært så travelt opptatt med jobbe at jeg ikke har hatt tid til å kjenne etter heller :p Har faktisk kjent litt stikkinger nedover (ved symfysen tror jeg) i kveld, men er ikke vondt, bare litt plagsomt til tider;)

• Liker Liker x 2
  9. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Stort sett bare kynnere, og det er helt normalt. Noe nedpress, men det er også normalt. Ikke noe som tyder på baby enda.

(Jeg har dog aldri hatt forvarsel, riene kommer helt uventet på meg) 37 uker i dag, og satser på at hun holder seg inne litt til

• Liker Liker x 2
  10. Tessa88 Glad i forumet Julegavene 2019

Vondt i symfysen, nedpress, kynnere som tar både i mage og rygg, ofte! Menssmerter og løs mage... Kvalme/lite matlyst på morgen, og våknet ofte på natt.. 38+1 nå og hodet hennes festa seg for noen uker siden:)

• Liker Liker x 1
  11. Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novembergull 2017 Januarlykke 2016

Nedpress(?) Det stikker i hvertfall no vannvittig nedover i bekkenet! Også har jeg kynnere i ny og ne. Må vannvittig tisse når de kommer er skikkelig irriterende :p

• Liker Liker x 1
  12. Januarmamma95 Elsker forumet Desemberlykke 2018

Modningsrier/kynnere, nedpress, stikninger i underlivet ;)

• Liker Liker x 1
  13. Veslejenta88 Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Januarlykke 2016

Modningsrier, sterke kynnere og skikkelig nedpress. Er 35+1. Får ikke lov til å gå til termin så håper han kommer rett over nyttår.

• Liker Liker x 1
  14. Aurora Glad i forumet Marsipanene 2019 Januarlykke 2016

Er 34+2 og kjenner ikke noe spesiellt enda, bortsett fra kynnere som har vært ganske hyppige de siste 3 dagene:)

• Liker Liker x 1
  15. Blakken Gift med forumet Januarlykke 2016

Ingenting. Får vondere og vondere I bekkenet, men det er vel ikke et modningstegn ?;) 36+4

• Liker Liker x 2
  16. Lismick Elsker forumet Oktoberfruene 2018

Nedpress og stikkinger :)

• Liker Liker x 1
  17. Hønemor <3 Forumet er livet Desemberglede 2015

Hadde modningsrier.. Nå har jeg bare kynnere og en del nedpress, men ikke hver dag. Ellers har jeg mensmurringer og så stikker det en del nedi der :p

• Liker Liker x 1
  18. Frøken Ustrøken Gift med forumet

I natt har det vært akkurat som å ha en tennisball mellom beina, rett innafor i høna liksom:p Regner med at det er lille som dytter hodet nedover, han var "knapt festa", som jm sa i går, så han kommer nok ganske så sikkert ikke til å snu seg mer:)
    Har noen stikkende smerter i høna om nettene, så det modnes nok godt for tiden! ;)

• Liker Liker x 1
  19. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Den tennisballen i trusa har jeg jevnlig. Dog er min på utsiden, ikke inni da. Fysisk. Jeg er hoven som fy til tider. Føles ut som om jeg har hodet i trusa. Men hun ligger trygt inni det enda da. Heldigvis.

• Liker Liker x 1
  20. Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016

Jeg kjenner bare kynner når jeg har brukt kroppen vel mye, samt ned press. men ellers så virker det som om poden ikke har tenkt å komme ut med det første...;P og det er under 20 dager til terminen;P

• Liker Liker x 2

Del denne siden