Hvilke modningstegn

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Hvilke modningstegn har dere nå/har hatt tidligere? :)
 
Stikker og river nedover i høna, murrer i korsryggen og framover i hoftene, og stikker og river like ved skambeinet :) Kynnere som strammer fælt da, men de har jeg hatt lenge:p Var hos jm i dag, og hun konkluderte med at jeg hadde bra med modningsrier og at kroppen gjør seg klar:) 36+0 i dag:)
 
Kynnere, modningsrier, myk og moden, livmorhalsen er 18 mm, nedpress som stikker i underlivet, hodet nesten festet. Uke 36 idag! :p
 
Glemte jo å skrive selv da :p

Men jeg har mye nedpress, masse mensensmerter, det stikker noe vilt i hufsa så jeg stopper helt opp når det kommer, sterke kynnere også mange ganger så kjennes det ut som om jeg har et stramt belte over korsryggen. Er 35+4 i dag :)
 
Masse sterke og regelmessige kynnere, stikking/brenning i nedre del av mage/underliv og løs mage..men d hadde jeg med storesøster og i 3 uker før fødselen og alikevel hadde jeg kun 0-1cm åpning etter 5 timer med rier når fødselen startet :p
 
Masse kynnere, stikker som nåler nedover (hopper til og må stoppe opp) og en del nedpress.
 
Voldsomt hvor mye folk kjenner :p Jeg enser ikke noe. Jo, kynnerne er blitt hyppigere og sterkere. Men det er jo naturlig etter hvert som tiden går. Men ellers nada :p
Kjenner heller ikke mye :p Har vel vært så travelt opptatt med jobbe at jeg ikke har hatt tid til å kjenne etter heller :p Har faktisk kjent litt stikkinger nedover (ved symfysen tror jeg) i kveld, men er ikke vondt, bare litt plagsomt til tider;)
 
Stort sett bare kynnere, og det er helt normalt. Noe nedpress, men det er også normalt. Ikke noe som tyder på baby enda.

(Jeg har dog aldri hatt forvarsel, riene kommer helt uventet på meg) 37 uker i dag, og satser på at hun holder seg inne litt til
 
Vondt i symfysen, nedpress, kynnere som tar både i mage og rygg, ofte! Menssmerter og løs mage... Kvalme/lite matlyst på morgen, og våknet ofte på natt.. 38+1 nå og hodet hennes festa seg for noen uker siden:)
 
Nedpress(?) Det stikker i hvertfall no vannvittig nedover i bekkenet! Også har jeg kynnere i ny og ne. Må vannvittig tisse når de kommer er skikkelig irriterende :p
 
Modningsrier, sterke kynnere og skikkelig nedpress. Er 35+1. Får ikke lov til å gå til termin så håper han kommer rett over nyttår.
 
Er 34+2 og kjenner ikke noe spesiellt enda, bortsett fra kynnere som har vært ganske hyppige de siste 3 dagene:)
 
Hadde modningsrier.. Nå har jeg bare kynnere og en del nedpress, men ikke hver dag. Ellers har jeg mensmurringer og så stikker det en del nedi der :p
 
I natt har det vært akkurat som å ha en tennisball mellom beina, rett innafor i høna liksom:p Regner med at det er lille som dytter hodet nedover, han var "knapt festa", som jm sa i går, så han kommer nok ganske så sikkert ikke til å snu seg mer:)
Har noen stikkende smerter i høna om nettene, så det modnes nok godt for tiden! ;)
 
Den tennisballen i trusa har jeg jevnlig. Dog er min på utsiden, ikke inni da. Fysisk. Jeg er hoven som fy til tider. Føles ut som om jeg har hodet i trusa. Men hun ligger trygt inni det enda da. Heldigvis.
 
Jeg kjenner bare kynner når jeg har brukt kroppen vel mye, samt ned press. men ellers så virker det som om poden ikke har tenkt å komme ut med det første...;P og det er under 20 dager til terminen;P
 
Back
Topp