Hvilke modningstegn

Jeg kjenner bare kynner når jeg har brukt kroppen vel mye, samt ned press. men ellers så virker det som om poden ikke har tenkt å komme ut med det første...;P og det er under 20 dager til terminen;P
Jeg har kynnere "hele tiden", når jeg ligger i senga også. Men jeg er tredjegangs, så det er ikke uvanlig.
 
Jeg har kynnere "hele tiden", når jeg ligger i senga også. Men jeg er tredjegangs, så det er ikke uvanlig.


Jeg er litt usikker hva jeg egentlig skal forvente til å være første gangen. eneste jeg hvet at jeg begynner å skjønne hva order høygravid betyr;)
 
Jeg kjenner svært lite jeg også. Har endel kynnere, både sterke og svake. Men har hatt det i mange mnd og er jo helt normalt etter mange svangerskap.
 
Au, fått utrolig vondt i skambeinet. Kjenner ut som om babyen hviler oppå. Klarer nesten ikke snu på meg eller gå.. Spørs om han er kommet langt ned.
 
MYE kynnere. Begynner å bli sterkere og noen LITT vonde. Er helt sliten i magen og ryggen :S men ellers ikke så mye :)
 
Datteren til jordmoren som bor rett nedi gaten var på besøk hos min datter ( de går i samme klasse ), så jordmoren sjekket om hodet var festet, og det var det!
Med de andre to har jeg født 5 dager etter at hodet festet seg..
 
Tredjegangs i uke 37+6 her :) Mye kynnere som til tider kjennes godt, har gått med nedpress og følelsen av at hodet er på vei ut siden uke 32 (kniiper igjen!), fått mye utflod og begynner å bli rastløs. Og idag passa ikke bhen jeg brukte i går, fikk ikke plass til puppene. De har hovnet opp veldig ila natta og kjennes ut som de er fulle av melk. Har ingen følelse av at han har tenkt å komme helt enda, går nok til termin med denne også vil jeg tro :)
 
Har begynt å få en del mensmurringer og innimellom skikkelige stikk nedentil. Og syns lillemann er blitt ennå mer aktiv, buler ut her og der hele veien. Trodde han begynte få dårlig plass, men kjennes ikke sånn ut☺️
 
Mer murringer og menssmerter, men det gir seg alltid! ;-)
Kanskje nr 3 virkelig er en liten luring?! ;-)
Kroppen min var virkelig klar for å føde på mandag. Aldri hatt så mye hormoner i sving :p men etter det stoppet opp så har dagene gått med bare vanlige kynnere, litt menssmerter innimellom og litt stikking og nedpress. Ikke noe som sliter meg ut for å si det sånn :p så mulig han ville gå til termin likevel :p Hehe 14 dager til termin i dag :)
 
I natt har jeg våknet flere ganger. Må på do, murringer i ryggen, menssmerter og aktiv baby . Alt er begynnende tegn på sånn som sist. Gikk sånn til uke 37 før jeg sa at ungen måtte ut. Så kommer nok til rett over nyttår hvis det fortsetter sånn.
 
Kroppen min var virkelig klar for å føde på mandag. Aldri hatt så mye hormoner i sving :p men etter det stoppet opp så har dagene gått med bare vanlige kynnere, litt menssmerter innimellom og litt stikking og nedpress. Ikke noe som sliter meg ut for å si det sånn :p så mulig han ville gå til termin likevel :p Hehe 14 dager til termin i dag :)

Slik har det vært her også!
Fra skikkelig vonde kynnere og modningsrier, regelmessige, så har det gått over til "vanlige" kynnere i ny og ne! Men mer murring enn tidligere da, noe som sikkert er fordi hodet er festet.
Jeg har jo ikke termin før den 17.januar, men så lenge har jeg ikke tenkt å gå gravid! :p
 
Slik har det vært her også!
Fra skikkelig vonde kynnere og modningsrier, regelmessige, så har det gått over til "vanlige" kynnere i ny og ne! Men mer murring enn tidligere da, noe som sikkert er fordi hodet er festet.
Jeg har jo ikke termin før den 17.januar, men så lenge har jeg ikke tenkt å gå gravid! :p
Hehe ja, lurer på hva de driver å tenker på inni der :p når jeg endelig hadde fått roen og tenkte at det ikke spiller noen rolle når han kommer om det er i år eller julaften eller neste år, så plutselig blir det ro i leiren :p Hehe kanskje det funker bedre enn å "knipe igjen" som alle ber meg om å gjøre :p nå tenker jeg at jeg til og med sikkert kan gå overtid :p Hehe
 
Hehe ja, lurer på hva de driver å tenker på inni der :p når jeg endelig hadde fått roen og tenkte at det ikke spiller noen rolle når han kommer om det er i år eller julaften eller neste år, så plutselig blir det ro i leiren :p Hehe kanskje det funker bedre enn å "knipe igjen" som alle ber meg om å gjøre :p nå tenker jeg at jeg til og med sikkert kan gå overtid :p Hehe

Tror kanskje det er noe i det jeg!
Når vi slapper av i topplokket, så slapper kroppen også mer av! :)
 
Har en god del smertefulle kynnere, nedpress og vondt i musa :p
Siste dagene har jeg hatt sterke pulserende smerter i korsryggen som noen ganger går opp i hodet også. Men håper mini holder seg inne til over nyttår. Har nå begynt å uroe meg for at jeg plutselig skal gå lenge over termin :p 36+3 her nå :)
 
Mye kynnere og mensmurringer.. Men kynnerne er mest øverst i magen til meg da, vet ikke om det er modningstegn jeg:p 37+1 i dag:)
 
Mye kynnere, Steinhard mage hele tiden, nedpress, stikking i høna, mensmurring i rygg og mage, løs mage og hyppig bommelomming og det siste nye: lyserosa slimete utflod :)
 
Sovet to timer inatt, ellers blitt holdt våken av modningsrier. Men ikke noe mer slim eller andre tegn!
Typisk når vi har barnevakt og mulighet til å få en goood natts søvn! :p
Kjenner at dette orker jeg ikke så himla mye mer av...
 
Back
Topp