Hvilke modningstegn

Jeg har fått ut mer enn hva som kan komme fra nesen i alle fall.
 
Ja er ikke redd for at det skal skje noe i dag akkurat :p
 
Takk for at du spør!
Jeg har klart å sove litt mellom riene.. Ikke noe sammenhengende, men litt søvn er bedre enn ingen :) sov ikke i natt heller så kjenner at det hjalp sove litt nå. Smertene er fortsatt like. De tar seg ikke opp, så er redd jeg må gå sånn her over flere døgn.. 1-2 rier hvert 10-13 minutt.. Men det holder seg ikke regelmessig en hel time..
Så spennende!! Håper de blir regelmessig og at fødselen er i gang så det slipper å dra ut. Det blir slitsomt for deg skjønner jeg!! Ønsker deg all lykke til <3
 
Her har alt blitt borte med feberen. Så da holder han seg inne over jul. Får nesten ikke sove nåe både jeg og 2 åringen er syke. Da går kroppen min i dvalemodus ved for lite søvn.
 
Lurer på om jeg har rier nå hvert 5-6 minutt. Varer ca 1 min.
Sitter hos mamma på besøk og tør ikke å si noe :p
 
Om ikke de rundt deg merker noe er det ikke veldig kraftige rier i alle fall. Type "puste seg gjennom" evt stønne.
 
Om ikke de rundt deg merker noe er det ikke veldig kraftige rier i alle fall. Type "puste seg gjennom" evt stønne.
Nei det er bare sånn at jeg kobler ut og stresser innvendig :p ikke så lurt egentlig, men føler meg ikke komfortabel med å lage noe oppstyr:p
 
Nei det er bare sånn at jeg kobler ut og stresser innvendig :p ikke så lurt egentlig, men føler meg ikke komfortabel med å lage noe oppstyr:p
Kjenner til den følelsen, jmf tråden jeg startet på skjult.
 
Står 5 - 7 - 5 - 7 - 5 nå i starten sto det 5 - 5 - 5 - 6 - 5 osv... Tenker at det ikke er vits i å tenke at noe skjer ennå. Forrige gang så holdt det jo på hvert 10 minutt i flere timer. Bare lureri :p
 
Nå murrer det så fælt at jeg ikke får sove. Hadde en par rier før i dag men det ga seg heldigvis. Magen har sunket helt ned nå og kommer ikke lengre ned. Så ligger i rute i forhold til sist. Murringer fra uke 36 (som er i dag) og fødte i uke 38 sist. Så blir spennende fremover.
 
38 uker idag siden det nå er godt over midtnatt.

Magen er rolig, lite kynnere også, men aktivitet fra babyen.

En del slim og mye tyntflytende veske ut av meg i dag, men skjer egentlig ikke så mye modning synes jeg
 
Våkner av de vondeste mensmurringene jeg har opplevd sålangt. Hvert 8 minutt foreløpig.
Hadde lyserosa utflod med røde tråder i når jeg var å tisset i det. Ingenting i bindet, bare når jeg tørket meg...
 
Våkner av de vondeste mensmurringene jeg har opplevd sålangt. Hvert 8 minutt foreløpig.
Hadde lyserosa utflod med røde tråder i når jeg var å tisset i det. Ingenting i bindet, bare når jeg tørket meg...

Spennende :D Hvordan går det nå? :)
 
Fikk dra hjem igjen og vente her. Har fortsatt rier, men tatt paracet og fått sovet og spist så vi får se hvordan resten av dagen går :)
 
Back
Topp