Hvilke modningstegn

Ja tror det :)
Siden sist jeg skrev har det kommet mer og mørkere farge på slimet.
Har også begynt å få sammentrekninger. De er merkbare, men klarer å holde dem ut.. Veldig slitsomt :(
Jeg har sovet 40 minutter i løpet av natta og det er det. Tok paracet etter beskjed fra føden, men det hjelper lite.. Har i tillegg halsbrann og er tom for tyggetabletter.. Så det er litt krise!! :(

Jeg skulle ringe føden når riene kom
oftere, hvis jeg ikke kjente liv i magen eller hvis jeg følte meg redd og usikker..
Har ikke kjent liv i magen på en god stund, men har drukket kaldt og spist søtt nå!! Så avventer å ser an situasjonen litt!
 
Ja tror det :)
Siden sist jeg skrev har det kommet mer og mørkere farge på slimet.
Har også begynt å få sammentrekninger. De er merkbare, men klarer å holde dem ut.. Veldig slitsomt :(
Jeg har sovet 40 minutter i løpet av natta og det er det. Tok paracet etter beskjed fra føden, men det hjelper lite.. Har i tillegg halsbrann og er tom for tyggetabletter.. Så det er litt krise!! :(

Jeg skulle ringe føden når riene kom
oftere, hvis jeg ikke kjente liv i magen eller hvis jeg følte meg redd og usikker..
Har ikke kjent liv i magen på en god stund, men har drukket kaldt og spist søtt nå!! Så avventer å ser an situasjonen litt!

Oi så spennende da :) Ble det noe liv i magen?
 
Så spennende! Håper det ikke bare er maserier men at det tar seg opp etterhvert nå:)


Håper jeg også!
Har dessverre ikke tatt seg opp enda :(
Flyr på do i ett sett og har blitt helt sår i stumpen!
Jeg ber til gud om at disse riene tar seg opp snart!! Er slitsomt å gå sånn her..
 
Stadig kynnere med murring, slim jeg lurer på kommer fra slimproppen, noe nedpress. Plager i korsryggen.

Modning, ikke tegn på fødsel da, men modning. Normalt det, med tre uker igjen. Men slitsomt
 
Hvordan går det nå?

Takk for at du spør!
Jeg har klart å sove litt mellom riene.. Ikke noe sammenhengende, men litt søvn er bedre enn ingen :) sov ikke i natt heller så kjenner at det hjalp sove litt nå. Smertene er fortsatt like. De tar seg ikke opp, så er redd jeg må gå sånn her over flere døgn.. 1-2 rier hvert 10-13 minutt.. Men det holder seg ikke regelmessig en hel time..
 
modnings tegn... at magen min føler den skal sprekke? :laughing025

Har ikke stor mage, men tror poden virkelig tror han skal bli der inne;)
 
Takk for at du spør!
Jeg har klart å sove litt mellom riene.. Ikke noe sammenhengende, men litt søvn er bedre enn ingen :) sov ikke i natt heller så kjenner at det hjalp sove litt nå. Smertene er fortsatt like. De tar seg ikke opp, så er redd jeg må gå sånn her over flere døgn.. 1-2 rier hvert 10-13 minutt.. Men det holder seg ikke regelmessig en hel time..

Håper du har fått enda noen timer til å slappe av på! :)
Får du spist litt?
 
Takk for at du spør!
Jeg har klart å sove litt mellom riene.. Ikke noe sammenhengende, men litt søvn er bedre enn ingen :) sov ikke i natt heller så kjenner at det hjalp sove litt nå. Smertene er fortsatt like. De tar seg ikke opp, så er redd jeg må gå sånn her over flere døgn.. 1-2 rier hvert 10-13 minutt.. Men det holder seg ikke regelmessig en hel time..


Håper du for noe mer søvn. og at de avtar noe:)
 
modnings tegn... at magen min føler den skal sprekke? :laughing025

Har ikke stor mage, men tror poden virkelig tror han skal bli der inne;)

Føles sprekkeklar min mage også. Ser sånn ut også, strekkmerkene har begynt å dukke opp. (Jeg har bare sluttet å se etter om det er kommet nye de siste par dagene, jeg har nok med å holde tritt med alle de nye vannkoppene til lillesøster, det er snart ikke en plass jeg kan klappe henne uten at hun utbryter "du tar på vannkoppen min!" Inkludert håret, ja. Mage, rygg, armer og ben, nedenfor trusekanten både forran og bak, og en på slimhinnen der nede som gjør det vondt å tørke seg, samt inni munnen og svelget (ikke alle disse stedene jeg hadde tenkt å klappe henne for trøst da)

Men, modning, ja, fortsatt kynnere, murring og nedpress. Og en sprekkferdig mage. Men helt normalt, dessverre. (?)
 
Tror litt av slimproppen gikk! Så ihvertfall ut som en busemann :p men veldig liten klump. Kunne liksågodt kommer ut av nesen :p Hehe
 
Vet ikke hva som er vanlig str, men den var liten. Så vil tro det isåfall bare var en del av den og ikke hele :p men det var garantert ikke utflod :p

Kanskje det er en liten del av den da ja :D Trodde kanskje en liten del av min gikk i dag også, men tviler på at det var det :p
 
Back
Topp