Hvilke modningstegn

1-2 cm så føler dette kan ta tid med mye smerter.
Det kan ta tid, eller kan gå fort

Jeg vet ikke om jeg har noe modning eller åpning i det hele tatt, siden jeg ikke har rier vil de rutinemessig ikke sjekke siden det øker infeksjonsfaren, dersom det enda er mange timer til riene begynner.
 
Det kan ta tid, eller kan gå fort

Jeg vet ikke om jeg har noe modning eller åpning i det hele tatt, siden jeg ikke har rier vil de rutinemessig ikke sjekke siden det øker infeksjonsfaren, dersom det enda er mange timer til riene begynner.
Ikke godt å vite. Riene er fortsatt vonde men jeg klikker på den rietelleren fordi det gjør så vondt hver gang jeg skal starte den :p
Åja, men hvis de skal sette deg i gang hva gjør de da?
 
Ikke godt å vite. Riene er fortsatt vonde men jeg klikker på den rietelleren fordi det gjør så vondt hver gang jeg skal starte den :p
Åja, men hvis de skal sette deg i gang hva gjør de da?
Om det blir igangsettelse er det vel antatt drypp. Å ta vannet er jo ingen vits... Evt modningspiller? Men jeg antar jo relativt moden siden vannet har gått?
 
Startet kvelden på lillejulaften kraftig nedpress og takvise smerter som kom og gikk nederst i høna. Akkurat som jeg må puste meg gjennom før høna holder på å eksplodere av smerter...er bare å glemme å sitte når jeg får disse takene og det stråler nedover høyre lyske/lår. Har ofte avføring og må masse på do. Hele kroppen fyller seg på en måte opp og det føles som jeg holder på å tisse på meg i tillegg når det strammer på. I går startet det litt tidligere på dagen og kom i ny og ned utover hele dagen...men ikke verre enn at jeg klarte å puste meg gjennom. Ved julemiddagen da vi satt ved bordet kjente jeg det då kraftig at jeg måtte ta meg sammen og puste samtidlig som jeg sleit med å sitte stille..var sikkert på do for å "late" vannet mere enn jeg satt stille. Er virkelig nederst i høna det trykket og taket kommer når det først står på. Begynte å kaldsvette men kom oss gjennom gavene og kakene senere. 22 tiden måtte vi kaste inn håndkleet da det kom hyppigere igjen. Snuppa vår var lagt, jeg og min kjære gikk å la oss da var det ganske ofte smerter igjen så vonde og takvise...opp masse på do for å prøve å "lette" på trykket...våkner opp masse svetta som en gris..kanskje sovet noen få timer tilsammen i natt. Sto opp nå 08.15 rett på do med avføring...så får vi se hva dagen bringer....:)
 
Startet kvelden på lillejulaften kraftig nedpress og takvise smerter som kom og gikk nederst i høna. Akkurat som jeg må puste meg gjennom før høna holder på å eksplodere av smerter...er bare å glemme å sitte når jeg får disse takene og det stråler nedover høyre lyske/lår. Har ofte avføring og må masse på do. Hele kroppen fyller seg på en måte opp og det føles som jeg holder på å tisse på meg i tillegg når det strammer på. I går startet det litt tidligere på dagen og kom i ny og ned utover hele dagen...men ikke verre enn at jeg klarte å puste meg gjennom. Ved julemiddagen da vi satt ved bordet kjente jeg det då kraftig at jeg måtte ta meg sammen og puste samtidlig som jeg sleit med å sitte stille..var sikkert på do for å "late" vannet mere enn jeg satt stille. Er virkelig nederst i høna det trykket og taket kommer når det først står på. Begynte å kaldsvette men kom oss gjennom gavene og kakene senere. 22 tiden måtte vi kaste inn håndkleet da det kom hyppigere igjen. Snuppa vår var lagt, jeg og min kjære gikk å la oss da var det ganske ofte smerter igjen så vonde og takvise...opp masse på do for å prøve å "lette" på trykket...våkner opp masse svetta som en gris..kanskje sovet noen få timer tilsammen i natt. Sto opp nå 08.15 rett på do med avføring...så får vi se hva dagen bringer....:)
Masse lykke til i dag da:)
 
Muringene fortsetter. Tør ikke å ha sex før nyttårsaften. Da er han ikke prematur lengre. Og er forkjøla ved siden av. Så glad svigers er naboen og ordner mat til oss. Men hjalp mye med en god varm dusj, har stol i dusjen så fikk strålen rett på ryggen.
 
Fortsatt ingen typiske modningstegn. Er bare 36 uker og da! Føler meg bare veeeldig gravid :p Hehe.
 
Masse masse kynnere og nedpress... Holder igjen for harde livet! En uke til, lille venn, så er der bare å komme <3
 
Egentlig fint lite modningstegn, 37+1. Føler meg egentlig i uforskammet fin form, er sliten og bekkenet tåler mindre belastning, men det hører jo hjemme såpass lagt ut i graviditeten:)
 
38+ 5 her nå, og har magen på knærne føles det som. Den har sunket så mye at det er tomt fra navlen og opp, skikkelig hengemage har blitt de siste dagene ;) nedpress, stikker og skjærer i underlivet når mageboeren forsøker å bevege hodet og mye kynnere. Spent på om det blir 2015 eller 2016 baby ;)
 
Riimelig sikker på at jeg hadde en rie tidligere idag, håpet på flere, men ikke kommet mer foreløpig.. Stikking i underlivet, ogfølte at magen har sunket i løpet av kvelden:) mye mensmurringer og vondter i ryggen.. Er 39+2, så venter i spenning:)
 
Kynnerne har utvikla seg til å bli vonde! Og har en del nedpress. Spesiellt når jeg sitter for rett eller når jeg er sliten. Blir spennende å se hvor lenge mini holder seg inne :)
 
Blir spennende her nå altså :D

Var selv en tur på føden i kveld pga uregelmessige sammentrekninger. Fikk beskjed om at alt ligger perfekt til, mangler bare regelmessige rier. Hodet var langt nede og festet, men mormunnen lå langt bak. Og det vil vel da si at jeg ikke er moden?
 
Kynnerne har roet seg, mye mindre nedpress men stikkinger av og på. Kynnerne kommer så fort jeg går litt mer enn 50 m, men nesten ikke når jeg sitter rolig. Mulig det hjalp å slutte å jobbe nå?
 
enda lite med modningstegn, utenom at jeg kjenner at kroppen ikke klarer å bære seg i lengre perioder og at poden er tung som et lodd. null over energi, men skal prøve å komme meg til kinoen i dag;P
 
Åhhh... har så sinnsykt vondt i høna og nedover beina. Klarer knapt nok å gå, og ligger jeg klarer jeg ikke snu meg. Jm time på mandag, håper hun kan hjelpe så jeg slepper å gå helt til termin.
 
Åhhh... har så sinnsykt vondt i høna og nedover beina. Klarer knapt nok å gå, og ligger jeg klarer jeg ikke snu meg. Jm time på mandag, håper hun kan hjelpe så jeg slepper å gå helt til termin.


misunder deg ikke dette, når er terminen?
 
Nedpress, mensmurringer og kynnere gjennomgående hele dagen + natten. Er bare 35 + 1, men kroppen har begynt og gjort seg klar i noen uker nå - så tror nok dette blir et januarbarn :)
 
Back
Topp