Lykke til!Vannet mitt har gått! Er påvei til sykehuset![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Vannet mitt har gått! Er påvei til sykehuset![]()
Spennende! Lykke tilVannet mitt har gått! Er påvei til sykehuset![]()
Vannet mitt har gått! Er påvei til sykehuset![]()
Ikke gjør detOff kjenner jeg gruer meg mer og mer til smertene![]()
Hadde det sånn for 2 kvelder siden! Måtte sitte og kjenne litt ekstra godt etter, men det ga segHar mye luftsmerter og en brennende følelse nederst i magen. Kommer noen tak innimellom, men de er ikke regelmessige og ikke veldig vonde. Går en del på do.
Ikke noe tegn til blank tykkflytende utflod (som jordmor sa jeg skulle se etter) eller slimpropp.
Har virkelig lyst til at hun skal holde seg inne 5 dager til.
Vi har en spennende tid i møteHadde det sånn for 2 kvelder siden! Måtte sitte og kjenne litt ekstra godt etter, men det ga seg![]()
Oi! Lykke til!Vannet mitt har gått! Er påvei til sykehuset![]()
Lykke til. Rier også?Vannet mitt har gått! Er påvei til sykehuset![]()
Helt enig!Vi har en spennende tid i møteGleder meg til vi har kommet til 1.januar slik at disse modningstegnene er ennå mer velkomne
![]()
Riene startet ikke hyppig før i 17 tiden, gutten kom ut 18.55. Et smertehelvete uten like når det sto på absolutt ikke til å legge skjul på men nå ligger verdens beste gave på brystet mitt å sover å jeg er så lykkeligLykke til. Rier også?
Vannet mitt gikk nesten et døgn før riene startet
Gratulerer så mye. Så bra at det er over da. Kos deg masse nåRiene startet ikke hyppig før i 17 tiden, gutten kom ut 18.55. Et smertehelvete uten like når det sto på absolutt ikke til å legge skjul på men nå ligger verdens beste gave på brystet mitt å sover å jeg er så lykkelig![]()
Gratulerer så mye!Riene startet ikke hyppig før i 17 tiden, gutten kom ut 18.55. Et smertehelvete uten like når det sto på absolutt ikke til å legge skjul på men nå ligger verdens beste gave på brystet mitt å sover å jeg er så lykkelig![]()
Gratulerer så mye!Riene startet ikke hyppig før i 17 tiden, gutten kom ut 18.55. Et smertehelvete uten like når det sto på absolutt ikke til å legge skjul på men nå ligger verdens beste gave på brystet mitt å sover å jeg er så lykkelig![]()
GratulererRiene startet ikke hyppig før i 17 tiden, gutten kom ut 18.55. Et smertehelvete uten like når det sto på absolutt ikke til å legge skjul på men nå ligger verdens beste gave på brystet mitt å sover å jeg er så lykkelig![]()