Du fortjener det ❤Denne tråden har gått med husforbi
Tusen tusen takk, flotte dere ♡
Dere fikk denne hormonella til å få bli fryktelig rørt ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du fortjener det ❤Denne tråden har gått med husforbi
Tusen tusen takk, flotte dere ♡
Dere fikk denne hormonella til å få bli fryktelig rørt ♡
Noen spurte en plass om det var lov å nominere føere og det var detTrodde man bare kunne nominere 1 bruker hver? Hvis ikke så kan man jo strengt tatt nominere hele termingruppa si da... Ser jo flere nominerer både 3-4-5 stk.
Vil nominere hemmeligfrøken, cosacita og sylvanas for reflekterte gode innlegg Og BMC for å være diplomatisk når miljøet her inne trenger det
Jeg nominerer Lutzern, Cosacita, Klatremus Lillemann og Hemmeligfrøken, fordi de er saklige, flinke, engasjerte og behagelige mennesker som jeg har lært masse av. Slike mennesker gjør det fint å være på forumet, og gjør mer for meg enn de er klar over selv
Jeg vil nominere Lykkeliten_86. Inne på prøveforumet er hun rene orakelet av kunnskap og gir utrolig mye støtte og visdom til oss som er der
Jeg vil nominere Lykkeliten_86, fordi hun har gitt dette forumet så vanvittig mye kunnskap, og hjulpet så mange på sin ferd, og nå snart blir hun mamma for første gang, og hadde virkelig fortjent denne! ❤❤❤
Jeg som aldri kommenterer i slike tråder som dette kjenner at jeg må inn å nominere orakelet Lykkeliten_86. Både fordi hun fortjener det på så uendelig mange måter og at hun ENDELIG skal bli mamma snart. Men mest fordi hun er utrolig dyktig på å komme med god, korrekt informasjon og hun er heller ikke redd for å korrigere feilinfo/misforståelser og begrunner det alltid grundig med oppdatert forskning. Hun har rettet opp i mang en "Google og forum" misforståelser her inne noe som jeg synes er urolig viktig på et forum som dette!
Merkelig at det ikke fins noen grenser for hvor mange man kan nominere... Men menNoen spurte en plass om det var lov å nominere føere og det var det
Kjekt å høre at du ble glad. Du fortjener all skryten og håper at du vinner ❤Denne tråden fikk jeg tips om at jeg måtte innom, og det var jo utrolig hyggelig! ♡
Tusen takk for så fine ord fra dere alle tre! Eneste fordelen med å være altfor nysgjerrig og ha vært langtidsprøver må vel være at jeg kan dele av alt det jeg har funnet ut og lært. ♥ Jeg blir helt rørt av det dere skriver, men kan kanskje skylde på hormoner? Det er så koselig å bli satt pris på, tusen takk! Dette gjorde dagen min betraktelig mye bedre. ♡ Vet ikke helt hva jeg skal si, men får fryktelig lyst til å bable i vei fordi jeg satte så stor pris på ordene deres. ♡
Jeg nominerer Lutzern, Cosacita, Klatremus Lillemann og Hemmeligfrøken, fordi de er saklige, flinke, engasjerte og behagelige mennesker som jeg har lært masse av. Slike mennesker gjør det fint å være på forumet, og gjør mer for meg enn de er klar over selv
Tusen takk, søta ♡♡Vil nominere Daim for hun er så søt og god
Jeg vil nominere Lykkeliten_86, fordi hun har alltid mye god info på lur og er flink på å støtte andre med gode råd
En grense hadde sikkert vært lurtMerkelig at det ikke fins noen grenser for hvor mange man kan nominere... Men men
Ikke alle som leser i skravletrådenEn grense hadde sikkert vært lurt
Jeg tenkte jeg ikke skulle ta helt av så da ble det 5 som vi også snakket pm i skravletråden
Nei det vet jeg ,men regner med de fleste skjønner at selv om det ikke er en grense så trenger man ikke nominere halve babyverdenIkke alle som leser i skravletråden
Nei men man vet ikke automatisk at grensen er fem stk hellerNei det vet jeg ,men regner med de fleste skjønner at selv om det ikke er en grense så trenger man ikke nominere halve babyverden
Å da er det jo fint at det er ikke grensen hellerNei men man vet ikke automatisk at grensen er fem stk heller