Hvem fortjener å vinne en Storksak i april??

Vil nominere hemmeligfrøken, cosacita og sylvanas for reflekterte gode innlegg:) Og BMC for å være diplomatisk når miljøet her inne trenger det:)
Jeg nominerer Lutzern, Cosacita, Klatremus Lillemann og Hemmeligfrøken, fordi de er saklige, flinke, engasjerte og behagelige mennesker som jeg har lært masse av. Slike mennesker gjør det fint å være på forumet, og gjør mer for meg enn de er klar over selv :-)

Næh - denne tråden hadde jeg ikke lest :) hadde absolutt ikke forventet å se navnet mitt her så tusen takk :D

Jeg vil nominere Lykkeliten_86. Inne på prøveforumet er hun rene orakelet av kunnskap og gir utrolig mye støtte og visdom til oss som er der :)

Jeg vil nominere Lykkeliten_86, fordi hun har gitt dette forumet så vanvittig mye kunnskap, og hjulpet så mange på sin ferd, og nå snart blir hun mamma for første gang, og hadde virkelig fortjent denne! ❤❤❤

Jeg som aldri kommenterer i slike tråder som dette kjenner at jeg må inn å nominere orakelet Lykkeliten_86. Både fordi hun fortjener det på så uendelig mange måter og at hun ENDELIG skal bli mamma snart. Men mest fordi hun er utrolig dyktig på å komme med god, korrekt informasjon og hun er heller ikke redd for å korrigere feilinfo/misforståelser og begrunner det alltid grundig med oppdatert forskning. Hun har rettet opp i mang en "Google og forum" misforståelser her inne noe som jeg synes er urolig viktig på et forum som dette! :)

Denne tråden fikk jeg tips om at jeg måtte innom, og det var jo utrolig hyggelig! ♡

Tusen takk for så fine ord fra dere alle tre! Eneste fordelen med å være altfor nysgjerrig og ha vært langtidsprøver må vel være at jeg kan dele av alt det jeg har funnet ut og lært. :) ♥ Jeg blir helt rørt av det dere skriver, men kan kanskje skylde på hormoner? :oops: Det er så koselig å bli satt pris på, tusen takk! Dette gjorde dagen min betraktelig mye bedre. ♡ Vet ikke helt hva jeg skal si, men får fryktelig lyst til å bable i vei fordi jeg satte så stor pris på ordene deres. :)

Denne tråden fikk jeg tips om at jeg måtte innom, og det var jo utrolig hyggelig! ♡

Tusen takk for så fine ord fra dere alle tre! Eneste fordelen med å være altfor nysgjerrig og ha vært langtidsprøver må vel være at jeg kan dele av alt det jeg har funnet ut og lært. :) ♥ Jeg blir helt rørt av det dere skriver, men kan kanskje skylde på hormoner? :oops: Det er så koselig å bli satt pris på, tusen takk! Dette gjorde dagen min betraktelig mye bedre. ♡ Vet ikke helt hva jeg skal si, men får fryktelig lyst til å bable i vei fordi jeg satte så stor pris på ordene deres. :)
Kjekt å høre at du ble glad. Du fortjener all skryten og håper at du vinner :D

Visste heller ikke at det var lov å nominere mer enn 1 bruker hver. Da blir jo alle nominert omtrent? :p

Jeg har allerede nominert Spirelitens, men ønsker i tillegg til denne nominasjonen å nominere noen flotte brukere her inne som virkelig fortjener å vinne stellevesken, og som faktisk har bruk for den :D

Tiia85
EJ
BMC
Stinefine
Frufrøken1991
Temar
Håpefull
Nusse84
CFB
Razika
Emiliemamma

Jeg nominerer Lutzern, Cosacita, Klatremus Lillemann og Hemmeligfrøken, fordi de er saklige, flinke, engasjerte og behagelige mennesker som jeg har lært masse av. Slike mennesker gjør det fint å være på forumet, og gjør mer for meg enn de er klar over selv :-)

Takk for det, søte du! Og right back at ya! ❤️

Jeg vil nominere Lykkeliten_86, fordi hun har alltid mye god info på lur og er flink på å støtte andre med gode råd :-)

Jeg vil nominere Lykkeliten_86, fordi hun har alltid mye god info på lur og er flink på å støtte andre med gode råd :-)

Takk for gode ord! ♡ Det er veldig hyggelig å få så fin tilbakemelding. :)

CecilieR, midnattsol og 87'modell for å spre kunnskapen sin :)

Jeg vil nominere Sara. Rett og slett fordi hun er Sara. Hun er en av brukerne jeg forbinder med bv, og jeg smiler når jeg tenker på henne. Du er god Sara, jeg digger deg!

Applepie og Sillevilla! To stk som fortjener ein ekstra påkjenning ❤️
Dei andre som eg evt vil nominere er allerede nominert (ikkje oppdater da, men ligger inne på innlegg) ❤️❤️

Nei det vet jeg ,men regner med de fleste skjønner at selv om det ikke er en grense så trenger man ikke nominere halve babyverden ;)
Nei men man vet ikke automatisk at grensen er fem stk heller ;)

Back
Topp