spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Javel. Jeg trodde du nettopp sa at det var grensenÅ da er det jo fint at det er ikke grensen heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Javel. Jeg trodde du nettopp sa at det var grensenÅ da er det jo fint at det er ikke grensen heller
Ha ha nei sa vi i skravletråden snakket om det fordi vi hadde mange vi ville nominere men så fant vi ut at 5 var et fint tall å forholde seg til , så vi ikke tok helt avJavel. Jeg trodde du nettopp sa at det var grensen
Ok. Tenker admin må legge føringer da.Ha ha nei sa vi i skravletråden snakket om det fordi vi hadde mange vi ville nominere men så fant vi ut at 5 var et fint tall å forholde seg til , så vi ikke tok helt av
Men det gjaldt da for oss som snakket om det i tråden
Så koseligJeg ønsker å nominere disse. De har tatt veldig godt i mot meg som nykommer inne på skravletråden
Cesk88
Kengu
Camilla_91
Ronja
Daim
Og helt sikkert mange fler...
Desemberbaby15 fortjener å få den da hun alltid kommer med oppmuntrende beskjeder og alltid positivt innstilt både i sin termin gruppe og andre steder samt at jeg tror hun ønsker seg en slik en
Jeg nominerer desemberbaby15. Fordi hun alltid svarer på en empatisk og hyggelig måte, og gir gode råd og tanker til de som trenger det. Også syns jeg hun fortjener et lite ekstra lysglimt i hverdagen sin.
Du fortjener å vinne snuppa. Du har gått igjenom mye de siste mnd og du er alltid her med de riktige svarene og forståelsen *klem*Aww.. Søtinger <3
Nå er det noen dager siden jeg har vært aktiv her inne på BV.. Jeg hadde absolutt ikke forventet å bli nominert..
Så utrolig koselig å lese hva dere har skrevet om meg <3 Tusen takk <3
Du fortjener å vinne snuppa. Du har gått igjenom mye de siste mnd og du er alltid her med de riktige svarene og forståelsen *klem*
Åh, så hyggelig da søte du ! er gøy å skravle med degJeg ønsker å nominere disse. De har tatt veldig godt i mot meg som nykommer inne på skravletråden
Cesk88
Kengu
Camilla_91
Ronja
Daim
Ååh! Tusen takk. Blir helt rørt jeg. Får skylde på hormoneneJeg vil nominere Kristin90, fordi jeg synes hun er flink til å komme med innspill og positive tilbakemeldinger og til å ta imot nye på forumet
Skjønn du erJeg ønsker å nominere disse. De har tatt veldig godt i mot meg som nykommer inne på skravletråden
Cesk88
Kengu
Camilla_91
Ronja
Daim
Denne her har ikke jeg fått med megJeg vil nominere Aninee, Fruktplukker, Helena81 og Thaliz
Jeg syns de alle fortjener å vinne denne vesken!!
Aninee fordi hun er full av engasjement og hun kommer med mange gode råd og innspill. Ikke minst fordi hun deler mye av seg selv og sin hverdag. Syns det er utrolig koselig å skravle med henne her inne <3
Fruktplukker fordi hun er en reflektert og positiv person som sitter med mye kunnskap. Hun er veldig omtenksom og bryr seg oppriktig om andre her inne. Hun kommer alltid med noen gode ord <3
Helena81 fordi hun er en fantastisk person! Hun er veldig omtenksom kommer med gode råd og deler av egne erfaringer. Hun er veldig forståelsesfull og utrolig god å ha her inne <3
Thaliz fordi hun er veldig positiv og god. En ordentlig glad jente.. Hun er veldig omtenksom og bryr seg om andre. Hun får meg alltid til å smile <3
Håper en av dere vinner vesken jenter <3