Hvem fortjener å vinne en Storksak i april??

Jeg ønsker å nominere disse. De har tatt veldig godt i mot meg som nykommer inne på skravletråden :D

Cesk88
Kengu
Camilla_91
Ronja
Daim

Og helt sikkert mange fler... ;)

Javel. Jeg trodde du nettopp sa at det var grensen :p
Ha ha nei sa vi i skravletråden snakket om det fordi vi hadde mange vi ville nominere men så fant vi ut at 5 var et fint tall å forholde seg til , så vi ikke tok helt av:)
Men det gjaldt da for oss som snakket om det i tråden :)

Ha ha nei sa vi i skravletråden snakket om det fordi vi hadde mange vi ville nominere men så fant vi ut at 5 var et fint tall å forholde seg til , så vi ikke tok helt av:)
Men det gjaldt da for oss som snakket om det i tråden :)
Ok. Tenker admin må legge føringer da.

Jeg har konkludert med at
1) det er så mange jeg vil nominere
2)de er allerede nominert de fleste av dem

Så jeg skal sjekke lista og se om det er en jeg skal nevne, ellers er det for mange å nevne alle

Desemberbaby15 fortjener å få den da hun alltid kommer med oppmuntrende beskjeder og alltid positivt innstilt både i sin termin gruppe og andre steder :) samt at jeg tror hun ønsker seg en slik en:)
Jeg nominerer desemberbaby15. Fordi hun alltid svarer på en empatisk og hyggelig måte, og gir gode råd og tanker til de som trenger det. Også syns jeg hun fortjener et lite ekstra lysglimt i hverdagen sin. :)

Aww.. Søtinger <3

Nå er det noen dager siden jeg har vært aktiv her inne på BV.. Jeg hadde absolutt ikke forventet å bli nominert..
Så utrolig koselig å lese hva dere har skrevet om meg <3 Tusen takk <3

Aww.. Søtinger <3

Nå er det noen dager siden jeg har vært aktiv her inne på BV.. Jeg hadde absolutt ikke forventet å bli nominert..
Så utrolig koselig å lese hva dere har skrevet om meg <3 Tusen takk <3
Du fortjener å vinne snuppa. Du har gått igjenom mye de siste mnd og du er alltid her med de riktige svarene og forståelsen *klem*

Jeg vil nominere Aninee, Fruktplukker, Helena81 og Thaliz :)
Jeg syns de alle fortjener å vinne denne vesken!!

Aninee fordi hun er full av engasjement og hun kommer med mange gode råd og innspill. Ikke minst fordi hun deler mye av seg selv og sin hverdag. Syns det er utrolig koselig å skravle med henne her inne <3

Fruktplukker fordi hun er en reflektert og positiv person som sitter med mye kunnskap. Hun er veldig omtenksom og bryr seg oppriktig om andre her inne. Hun kommer alltid med noen gode ord <3

Helena81 fordi hun er en fantastisk person! Hun er veldig omtenksom kommer med gode råd og deler av egne erfaringer. Hun er veldig forståelsesfull og utrolig god å ha her inne <3

Thaliz fordi hun er veldig positiv og god. En ordentlig glad jente.. Hun er veldig omtenksom og bryr seg om andre. Hun får meg alltid til å smile <3

Håper en av dere vinner vesken jenter <3

Jeg ønsker å nominere disse. De har tatt veldig godt i mot meg som nykommer inne på skravletråden :D

Cesk88
Kengu
Camilla_91
Ronja
Daim

Åh, så hyggelig da søte du !:D er gøy å skravle med deg :D

Jeg vil nominere Kristin90, fordi jeg synes hun er flink til å komme med innspill og positive tilbakemeldinger og til å ta imot nye på forumet :)
Ååh! Tusen takk.❤️ Blir helt rørt jeg. Får skylde på hormonene :p

Synes det er mange gode nominasjoner her:)
Jeg vil nominere smørblomst1. Hun har virkelig lagt ned mye arbeid slik at vi har fått gjennomført mange runder av slankekrigen nå:)
I tillegg er hun veldig hyggelig her inne :)

Vil nominere Frk. Tåkeland <3, fordi hun har vært gjennom så mye dritt. Synes hun fortjener noe bra ♡ Dessuten, er hun superstøttende og god ♡♡

Cesk88
Kengu
Camilla_91
Ronja
Daim

Skjønn du er :D
Koser meg når jeg skravler med deg :)

Siden det er lov å nominere fler enn én bruker slipper jeg å velge. Disse nedenfor er virkelig flotte damer, skaper god stemning og som faktisk har bruk for den :D

Spirelitens
Yummy_mummy
Tiia85
EJ
BMC
Stinefine
Frufrøken1991
Håpefull
Nusse84
CFB
Razika
Emiliemamma

Orly
Nense
Lillerose
Mamsemoms
Karma87
1+1

Jeg vil nominere Aninee, Fruktplukker, Helena81 og Thaliz :)
Jeg syns de alle fortjener å vinne denne vesken!!

Aninee fordi hun er full av engasjement og hun kommer med mange gode råd og innspill. Ikke minst fordi hun deler mye av seg selv og sin hverdag. Syns det er utrolig koselig å skravle med henne her inne <3

Fruktplukker fordi hun er en reflektert og positiv person som sitter med mye kunnskap. Hun er veldig omtenksom og bryr seg oppriktig om andre her inne. Hun kommer alltid med noen gode ord <3

Helena81 fordi hun er en fantastisk person! Hun er veldig omtenksom kommer med gode råd og deler av egne erfaringer. Hun er veldig forståelsesfull og utrolig god å ha her inne <3

Thaliz fordi hun er veldig positiv og god. En ordentlig glad jente.. Hun er veldig omtenksom og bryr seg om andre. Hun får meg alltid til å smile <3

Håper en av dere vinner vesken jenter <3
Denne her har ikke jeg fått med meg :o

Awwh tuusen takk søta <3

Back
Topp