Så,da var det min tur å nominere,
Jeg vil nominere noen som er nominert fra før, og andre som ikke er det.
Fra skravletråden:
Først vil jeg starte med KENGU, kjære flotte Kengu som alltid har noe å skravle om. Hun kan virke litt hard i begynnelsen for noen,men hun er langt fra hard, hun er et varmt menneske som bryr seg om de hun har rundt seg, og brenner fra familien (og sport
) du fortjener virkelig denne, og jeg håper av hele mitt hjerte du snart får bruk for den! ♡
CAMILLA_91, ei jente jeg har fått kjempe god kontakt med på veldig kort tid. Du er super flott og jeg elsker at vi er så like! Skulle ønske milene mellom oss var ferre
men en dag, da skal vi treffes og du skal nyte en øl,mens jeg tar meg ett glass vin, gjerne med mannfolka våre også ♡
Og selvfølgelig RONJA, forumet hadde bare ikke vært det samme uten deg!
Sist,men ikke minst HOPE91, hun er åpen ærlig og flott! Og forhåpentligvis får hun bruk for denne snart, for hun klarer nok ikke holde seg på gjesterommet
Fra terminforum-
Cesk88- for hun har alltid et raskt svar, hun er med å holder liv både i skravletråden og på terminforum
NEKINNA2402- for hun er flink til å holde liv inne på terminforum, og har alltid et godt råd og komme med
DRØMMEREN84 - Flotte vakre du med prinsen i magen og to flotte jenter! Takk for at du deler av deg selv med oss, du er tøffere enn toget og jeg beundrer deg! ♡
Fra resten av forumet-
VENESSIELA - for hun fortjener virkelig å få bruk for denne vesken! Hun er blid, omtenksom og omgjengelig uansett
HOPE90,for hun er åpen ærlig og deler med forumet som ferd mot baby nr 2
VICTORIAH- Min kjære Victoria som var en av de første jeg fikk kontakt med her inne ♡ du er ei flott ung jente, og jeg ønsker deg alt godt! ♡
Kunne fortsatt i det uendelige, men heldigvis er mange av de jeg burde nevnt allerede nominert