Hvem fortjener å vinne en Storksak i april??

Flere jeg kunne nominert. Mange her som er hyggelig og greie å snakke med.
Kan nevne to Kengu og RonjaR

Siden det er lov å nominere fler enn én bruker slipper jeg å velge. Disse nedenfor er virkelig flotte damer, skaper god stemning og som faktisk har bruk for den :D

Spirelitens
Yummy_mummy
Tiia85
EJ
BMC
Stinefine
Frufrøken1991
Håpefull
Nusse84
CFB
Razika
Emiliemamma

Orly
Nense
Lillerose
Mamsemoms
Karma87
1+1
Takk det samme, kjære deg! ❤️

Dytt:)

Siden det er lov å nominere fler enn én bruker slipper jeg å velge. Disse nedenfor er virkelig flotte damer, skaper god stemning og som faktisk har bruk for den :D

Spirelitens
Yummy_mummy
Tiia85
EJ
BMC
Stinefine
Frufrøken1991
Håpefull
Nusse84
CFB
Razika
Emiliemamma

Orly
Nense
Lillerose
Mamsemoms
Karma87
1+1
Tihi, takk!
TeMar må og bli nominert! Fordi hun alltid er så blid, og kommer med gode råd og meninger!

Kan man nominere flere? For jeg har to!:D

Orly, fordi hun er hysterisk morsom, alltid har gode råd og engasjerer seg veldig ❤️ Dessuten hjelper hun meg med å sjekke aktiviteten til termingruppa vår en gang i mnd, så jeg ikke må sjekke 60 brukere selv. Så snill!

Og Spirelitens. Legger støtt merke til henne. Virker veldig ærlig og engasjert, morsom og bidrar overalt på forumet :-)

,

De fleste jeg vil nominere er allerede nevnt, men vil gjerne nominere Amaryllis85 også. :) Fordi hun er veldig koselig å prate med og er hyggelig og grei med alle. :)

Jeg vil nominere Mamsemoms! Siden hun holder styr på terminforumet vårt, alltid er blid og fornuftig, og sprer glede og latter i alle tråder hun besøker!
I tillegg har hun bursdag i april! :D
Søtnos! Jeg er så glad for at du ikke er skærv!❤️:P

Jeg vil nominere Lille Lykke som kommer med gode råd, oppmuntrende innlegg og er veldig god å ha i novemberforumet.

Jeg ser at jeg er nominert, og takker for det :)

Men jeg har allerede vunnet en Storksak, så jeg vil gjerne trekke meg fra nominasjonen. Sånn hvis det er mulig?

Det må jo være mye hyggeligere for noen andre å vinne den, tenker jeg, for jeg er ikke så motebevisst at jeg bytter på de ulike stelleveskene jeg har altså :)

Jeg ser at jeg er nominert, og takker for det :)

Men jeg har allerede vunnet en Storksak, så jeg vil gjerne trekke meg fra nominasjonen. Sånn hvis det er mulig?

Det må jo være mye hyggeligere for noen andre å vinne den, tenker jeg, for jeg er ikke så motebevisst at jeg bytter på de ulike stelleveskene jeg har altså :)
Du kan jo velge å gi den bort til en annen? Det vurderer jeg siden fargen ikke er meg akkurat. Så fått jeg gleden av å glede en annen ;-)

Du kan jo velge å gi den bort til en annen? Det vurderer jeg siden fargen ikke er meg akkurat. Så fått jeg gleden av å glede en annen ;-)
Det kan jeg også, men jeg trenger jo ikke å vinne den sånn i utgangspunktet. Og sjansen for at noen andre vinner den øker jo bittelitt hvis jeg er ute av trekninga ;)

Back
Topp