Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det samme, kjære deg!Siden det er lov å nominere fler enn én bruker slipper jeg å velge. Disse nedenfor er virkelig flotte damer, skaper god stemning og som faktisk har bruk for den
Spirelitens
Yummy_mummy
Tiia85
EJ
BMC
Stinefine
Frufrøken1991
Håpefull
Nusse84
CFB
Razika
Emiliemamma
Orly
Nense
Lillerose
Mamsemoms
Karma87
1+1
Tihi, takk!Siden det er lov å nominere fler enn én bruker slipper jeg å velge. Disse nedenfor er virkelig flotte damer, skaper god stemning og som faktisk har bruk for den
Spirelitens
Yummy_mummy
Tiia85
EJ
BMC
Stinefine
Frufrøken1991
Håpefull
Nusse84
CFB
Razika
Emiliemamma
Orly
Nense
Lillerose
Mamsemoms
Karma87
1+1
Så hyggelig . Tusen takk ❤Flere jeg kunne nominert. Mange her som er hyggelig og greie å snakke med.
Kan nevne to Kengu og RonjaR
Bare hyggeligSå hyggelig . Tusen takk ❤
Søtnos! Jeg er så glad for at du ikke er skærv!Jeg vil nominere Mamsemoms! Siden hun holder styr på terminforumet vårt, alltid er blid og fornuftig, og sprer glede og latter i alle tråder hun besøker!
I tillegg har hun bursdag i april!
Tihi,du og da!Søtnos! Jeg er så glad for at du ikke er skærv!
Haha ja! Siste året i 20-åra!!! Sjukt!Tihi,du og da!
Tenk at du er inne i bursdagsuka de nå da! STAS! ❤
Du kan jo velge å gi den bort til en annen? Det vurderer jeg siden fargen ikke er meg akkurat. Så fått jeg gleden av å glede en annen ;-)Jeg ser at jeg er nominert, og takker for det
Men jeg har allerede vunnet en Storksak, så jeg vil gjerne trekke meg fra nominasjonen. Sånn hvis det er mulig?
Det må jo være mye hyggeligere for noen andre å vinne den, tenker jeg, for jeg er ikke så motebevisst at jeg bytter på de ulike stelleveskene jeg har altså
Det kan jeg også, men jeg trenger jo ikke å vinne den sånn i utgangspunktet. Og sjansen for at noen andre vinner den øker jo bittelitt hvis jeg er ute av trekningaDu kan jo velge å gi den bort til en annen? Det vurderer jeg siden fargen ikke er meg akkurat. Så fått jeg gleden av å glede en annen ;-)