Sleepwalker
Elsker forumet
Superlilje✌
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurte jeg også på. Står bare nominere så regnet med det.Lite spørsmål, det er noen fantastiske jenter jeg vil nominere, men de er allerede nominert.
Vil det gi dem mer stemmer?
Vil nominere hemmeligfrøken, cosacita og sylvanas for reflekterte gode innlegg Og BMC for å være diplomatisk når miljøet her inne trenger det
TakkVil nominere hemmeligfrøken, cosacita og sylvanas for reflekterte gode innlegg Og BMC for å være diplomatisk når miljøet her inne trenger det
Nei, det vil det ikkeLite spørsmål, det er noen fantastiske jenter jeg vil nominere, men de er allerede nominert.
Vil det gi dem mer stemmer?
Takk!Jeg vil nominere yummy_mummy fordi hun rett og slett fortjener det
Trodde jeg også. Er det som står, nominer en bruker du syns fortjener å vinne. Er jo mange jeg syns fortjener den, men valgte å bare nominere en da.Trodde man bare kunne nominere 1 bruker hver? Hvis ikke så kan man jo strengt tatt nominere hele termingruppa si da... Ser jo flere nominerer både 3-4-5 stk.
Jeg vil nominere Ronja fordi hun alltid er så blid og positiv
Så vil jeg nominere Daim fordo hun alltod har en koselig kommentar
Musemor og Sara for å holde oversikt over innlegg og være en gid drivkraft på innlegg når tamara kommer med krav
Å cesk 88som kom inn som frisk pust i skravletråden og har humor
RonjaR for å alltid skravle med meg og alltid være positiv
Kengu fordi hun er den hun er og underholder meg når jeg kjeder meg
Daim fordi hun alltid kommer med gode ord
Camilla_91 fordi hun alltid er vennlig og er en man kan ha en god prat med
Vil nominere hemmeligfrøken, cosacita og sylvanas for reflekterte gode innlegg Og BMC for å være diplomatisk når miljøet her inne trenger det
Du fortjener detDenne tråden har gått med husforbi
Tusen tusen takk, flotte dere ♡
Dere fikk denne hormonella til å få bli fryktelig rørt ♡