Hvem fortjener å vinne en Storksak i april??

Jeg vil nominere Minimeg, fordi hun var den (jeg husker, sikkert fler) som tok imot meg og fikk meg til å føle meg velkommen på forumet, i tillegg til å være flink til å komme med gode og oppmuntrende ord underveis :)

Jeg nominerer klatremus lillemann. For å være åpen om skader i underliv etter fødsel og snakke om det, som for andre kan være tabu og heller bidra til åpenhet :)
Takk :-*

Ja det er viktig for meg. Man skal ikke gå rundt og føle skam for noe man ikke hadde noe styring over.

Det er nødt til å bli mer åpenhet om det :-)

Jeg vil nominere Spirelitens ♥ Hun er full av kunnskap og engasjement!

Jeg vil også nominere Gledeståre, fordi hun fortjener det. Skriver alltid lange og støttende innlegg på termingruppen og er bare søt og god ♥

Last edited:
Jeg vil nominere Klatremus lillemann og Politifrue:D
Fordi de er hovedårsaken til at jeg fortsatt er aktiv på forumet. Nydelige jenter som jeg har kunnet dele alt med de siste 3-4 årene❤️
De er åpne, ærlige, morsomme og gir av seg selv hver dag!:D De holder fortsatt liv i terminforumet juni2012 selvom barna våre snart er 4 år gamle! Unike jenter❤️

Vil også nominere Kengu og Musemor:D
Fordi jeg digger dem! Fordi de bidrar til et fantastisk forum med sitt engasjement, kloke ord, morsomme kommentarer og omsorg for andre❤️

Jeg vil nominere Lykkeliten_86, fordi hun har gitt dette forumet så vanvittig mye kunnskap, og hjulpet så mange på sin ferd, og nå snart blir hun mamma for første gang, og hadde virkelig fortjent denne! ❤❤❤

Back
Topp