Jeg nominerer klatremus lillemann. For å være åpen om skader i underliv etter fødsel og snakke om det, som for andre kan være tabu og heller bidra til åpenhet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi takk Så bra at noen synes jeg er til nytte her inneJeg vil nominere Lutzern, fordi hun sprer så mye god info om amming og barns utvikling.
Takk :-*Jeg nominerer klatremus lillemann. For å være åpen om skader i underliv etter fødsel og snakke om det, som for andre kan være tabu og heller bidra til åpenhet
Åh, tusen takk! ♥Da vil jeg nominere FruJohnsen hun holder styr på hele termingruppen vår
Nåå tusen takk , du er god på underholdning du også ❤RonjaR for å alltid skravle med meg og alltid være positiv
Kengu fordi hun er den hun er og underholder meg når jeg kjeder meg
Daim fordi hun alltid kommer med gode ord
Camilla_91 fordi hun alltid er vennlig og er en man kan ha en god prat med
Kengu har kommet med masse gode og engasjerende innlegg i det siste.
Og hun kunne fortjent en veske
Tusen takk ❤Vil også nominere musemor, kengu og ronja for de tar deg alltid godt i mot når du stikker innom
Awh, tusen takk. ❤Jeg vil nominere Orly fordi hun er åpen, ærlig, har fantastisk humor og humør og jeg har enda ikke sett henne være usaklig eller negativ