Hvem er vi?

Hei
Da er jeg også klar for å presentere meg :happy:
Jeg er 29år og venter barn nummer 3 med min beste venn og samboer. Bor i Oslo og er nettopp ferdig med en master i biologi
 
32 år her og vi venter vårt andre barn. Har fra før en gutt på snart 3 år, og er spent på overgangen fra ett til to barn - for guttungen er AKTIV! :hilarious:
Ellers bor jeg i Hedmark og jobber som veterinær :)
 
29 år, sykepleier, venter førstemann og holder til i Oslo. Akkurat blitt sammen med barnefar, så det var en stor overraskelse som er veldig ønsket når det verste sjokket har gitt seg hehe. Store omveltninger det neste halve året:angelic::happy3
 
37 år fra Bergen, venter nr 3 :) Jobber i helsevesenet.
 
Hei! Jeg er 30 år og er fra Tønsberg, samboeren min er snart 25. Jeg jobber i helsevesenet og han er elektriker.
Vi har begge ei jente felles fra før som blir 1 år nå 10.november, også har jeg en gutt på 9 år som jeg har fra ett tidligere forhold.
Min samboer og jeg har vært sammen i 2,5 år, og eier ett hus som vi pusser opp, så det er plass nok til alle 3 barna :Heartred

Vi har snakket om å få en til, men dette gikk litt fortere enn planlagt. Så har ikke rukket å ta innover denne gledelige nyheten enda. Har også en SA bak meg før vi fikk Hu på 1 år. Det har nok ikke helt gått opp for oss enda.

.
 
Hei :happy: jeg er 30 år og gravid for første gang. Hadde prøvd nesten et år da vi endelig fikk positiv test :Heartred Bor i Oslo og jobber som lærer.
 
Jeg er 28 år fra Tromsø, jobber som sykepleier i psykiatrien. Samboeren min jobber som avdelingsleder innen salgsbransjen og sammen har vi en gutt som blir 4 år i januar. Han tok det to år før med prøving før positiv test og vi erfarte også en SA på veien. Denne gangen klaffet det med en gang. Veldig spent på overgangen til to barn. Vi holder samtidig på å bygge hus som skal stå ferdig ila sommeren 2020, noe vi er nokså avhengig av plassmessig. Skal også fullføre en videreutdanning høsten 2020 hvis det lar seg gjøre
 
Hei:happy:
Jeg er 26 år og førstegangsgravid. Bor i Bergen med samboer og jobber som sykepleier 100%. Fortsatt litt nervøs for at dette ikke skal gå bra, men krysser fingrene :happy:
 
Hei :happy:
Jeg er 21 år og førstegangsgravid. Går 2. året på barnehagelærerstudiet i Drammen og har termin like etter eksamen i juni... frøet var planlagt, men hadde kanskje håpet på litt bedre margin mellom termin og eksamen :nailbiting: har ikke snakket med skolen enda, men regner med å få tatt eksamen på høsten dersom det ikke skulle gå ;) planlegger å begynne rett på 3. året og la samboer slippe til hjemme, han gleder seg masse og har vært så klar for å bli pappa helt siden vi ble tante og onkel for 2 år siden :p
Bor forresten utenfor Hokksund og skal etter planen føde i Kongsberg, ber til høyere makter om at det er plass til far også på barsel. Har slitt med å sove alene hele livet :sorry:
 
Hei! Jeg er 29 år og har tre barn sammen med min kjære. De er 2, 3 og 4 år gamle. Så dette blir spennende;) Skal på TUL (privat) 21.nov. Termin er foreløpig 7.juni.
 
Hei:) jeg er 30 år, samboer er 29, bor i Trøndelag. Vi har en gutt sammen, han er 1 1/2 år. Dette svangerskapet var ikke planlagt, hadde tenkt å vente litt lengre. Skal på TUL 3.desember, foreløpig termin er 16.juni:)
 
Hei :)
Jeg er 29, bor i trøndelag. Har ei jente fra før, venter en gutt i juni. Var på OUL i går:Heartblue:Heartblue
 
Hei Jeg lurte på om det er greit jeg sniker meg litt innom her også innmellom?

Jeg er 28 år, er gift med mannen i mitt liv gjennom 13 år. Sammen har vi en sønn på 9 år og en datter på 4 år.

Jeg har termin 27 mai men min erfaring er at ungene sjeldent kommer ut av seg selv å jeg tror sannsynligheten er større for at det blir juni enn mai :p
 
Hei :)
Tar en liten presentasjon jeg også. Er 33 og bor i Oslo sammen med mannen min som jeg har vært gift med siden 2014 og datteren vår på 2 snart 3. Det var 3 år med prøving, opp og nedturer før vi fikk det lille mirakelet vårt og jammen ser det ikke ut som om det er et lite mirakel til på vei. Tør og håpe nå som jeg snart har kommet halvveis. Termin er satt til 30.juni :Heartred
 
Blir 22 år nå snart, bor i Larvik med mannen min og katten vår. Vi begynte å prøve April 2017 på å bli gravide, men klarte det ikke på egenhånd. Så vi er nå gravide med vår første, via prøverør. Termin er satt til 6 juni, og vi venter en gutt. Er for tiden sykemeldt grunnet bekkenløsning, men jobber til vanlig i en gullsmed. Mannen er helsefagarbeider og jobber fast natt. Giftet oss 15.06.19 :Heartred
 
Hei :greet025
Jeg er 26 år, bor i Ålesund sammen med samboer. Vi venter vårt første barn i lag med termin 3 juni, og vi venter på ei jente <3 Jeg jobber som barnehagelærer og han er dataingeniør.
 
Jeg er 32 år og bor i Vestfold med mann, to barn og hund. Det tok litt tid med de to første, så var stor overraskelse da tredjemann satt på første forsøk :)
 
23 år bor i Rogaland med min samboer. Vi har en guttunge som blir 3 år i juni, og har også termin med lillesøster 16 juni:happy:
 
39 år og venter mitt andre barn. Bor i Oslo med min drømmemann og har et barn på syv sammen fra før. Har vært sammen i over 20 år og giftet oss for et par år siden. Termin i midten av juni.
 
Back
Topp