Hvem er vi?

Hei! Jeg er 40 år og venter mitt første barn. Har flyttet tilbake til Bergen etter at vi har bodd i Spania i 15 år. Har vært sammen med mannen min i 20 år, og har vært gift i 19 år.
Vi venter en liten jente som har termin 26 juni!
 
Hei! Jeg er 40 år og venter mitt første barn. Har flyttet tilbake til Bergen etter at vi har bodd i Spania i 15 år. Har vært sammen med mannen min i 20 år, og har vært gift i 19 år.
Vi venter en liten jente som har termin 26 juni!

Så koselig! Da har vi litt til felles. Jeg har vært med mannen min i 21 år og vi venter jente nr 2 nå. Var redd jeg var eneste her inne som er over 35 år omtrent Jeg er 39 år. Er mannen din spansk? Min er fra Italia og vi bor i Oslo. Termin 14.juni.
 
Så koselig! Da har vi litt til felles. Jeg har vært med mannen min i 21 år og vi venter jente nr 2 nå. Var redd jeg var eneste her inne som er over 35 år omtrent Jeg er 39 år. Er mannen din spansk? Min er fra Italia og vi bor i Oslo. Termin 14.juni.

Hei!!! Så kjekt å høre(lese) at jeg er ikke den eneste over 35 år
Gratulerer så mye med jente nr 2!
jeg er spansk, min mann også men han er oppvokst i Norge.
 
Da har jeg også funnet veien til dette forumet.
Er snart 35 år og venter nå nr tre, trolig en jente. Hun har ikke vært helt samarbeidsvillig på ultralydene, så vi er ikke helt sikre.

Vi har fra før to jenter, en født i juni 2014 og en i mars 2016. Bor i Bærum og har nylig kjøpt oss rekkehus (Har nå en treroms leilighet), men overtar først en mnd etter termin.
 
Jeg blir 39 år i år, mannen min er 44. Venter en etterlengtet jente i juni. Søskene blir 13 og 16 år og har samme far som hun som ventes nå, så det blir en skikkelig attpåklatt;) Har i mange år ønsket oss en til, men det har bare aldri passet sånn. Skulle det bli en til, måtte det skje nå før vi føler oss for gamle. Det jeg tror blir annerledes og veldig fint fra når de to første var små, er at vi nå er fire omsorgspersoner i familien, som alle kommer til å overøse den lille med masse kjærlighet:)
 
Last edited:
Jeg og mannen min venter barn nr2. Vi har en gutt som blir 3år i juni og er gravid i uke 36 med en liten jente som har termindato 16 juni. Er 23 år og blir 24 i september:happy: Vi holder til i Rogaland.
 
Hei! Jeg har hørt til på juligruppa men min lille gutt ble junibarn likevel :)

Jeg er 31 år og kommer fra Vesterålen, hadde termin 4. Juli men ble satt i gang grunnet svangerskapsforgiftning og fikk en liten gutt 3. Juni, på 36 + 0.

Dette er mitt første barn, mannen min har to gutter fra før av i barneskolealder. Nå er bilen full, så dette blir vår ene skatt sammen :) ;)
 
Back
Topp