Hvem er vi?

Deler gjerne mer når vi får skjult gruppe :)
Er 30, venter barn nr 3. Minstemann er 1 år. Så dette var ikke planlagt :p
 
Heisann! :) Jeg sniker meg inn her. Er 35 år, bor i Buskerud, godt gift og har ei tulle som akkurat har blitt 2 år :).

Er veldig kort på vei 3+6, så håper spiren klamrer seg fast.

Testet positivt i dag da mensen ikke dukket opp som den skulle. Det kom som et lite sjokk, da vi bare hadde sex 1 gang forrige mnd i vår pp1 fordi mannen har vært på reise. Hadde virkelig ikke trodd at jeg var gravid!

Mitt andre barn ble også til på pp1. Så er vist fryktelig lettgravid.
Blir spennende om dette går veien.

Termin er ca 25 juni
 
Heisann! :) Jeg sniker meg inn her. Er 35 år, bor i Buskerud, godt gift og har ei tulle som akkurat har blitt 2 år :).

Er veldig kort på vei 3+6, så håper spiren klamrer seg fast.

Testet positivt i dag da mensen ikke dukket opp som den skulle. Det kom som et lite sjokk, da vi bare hadde sex 1 gang forrige mnd i vår pp1 fordi mannen har vært på reise. Hadde virkelig ikke trodd at jeg var gravid!

Mitt andre barn ble også til på pp1. Så er vist fryktelig lettgravid.
Blir spennende om dette går veien.

Termin er ca 25 juni

Enda et kjent navn fra Oktober 2017 jo! *vinke* :)
 
Sniker meg inn her, om enn noe nølende. Positiv på digital i dag, 3+4, så det er fryktelig tidlig enda.
31år, har ett barn fra før, nå gravid på første søskenforsøk (fryseforsøk etter IVF med førstemann). Nå krysser jeg alt jeg har for at lille Mikro i magen skal holde seg der helt til juni 2020 (eller til og med juli).
 
Hei damer :)
Tidlig, men tar sjansen på å snike litt her inne.
24 år fra Bergen, bor sammen med mannen på 25 og datteren vår på 2.
Jobber 100% med bla. røntgen, så nå blir jeg kontorrotte resten av svangerskapet. (gravide har ikke lov til å jobbe med stråling)
Hadde en uplanlangt graviditet som endte i SA før sommeren, mens denne gangen klaffet det på pp 1. 4+1 i dag og forløbi termin 25 juni :dummy: krysser fingrene for at alt går bra.
Skal på TUL rundt uke 7, 10 og 13 da jeg er med i en studie ved Haukeland universitetssykehus.
 
Last edited:
Jeg får ta steget og presentere meg her nå, jeg også ;)
Jeg er 33 år og har en tenåring i huset fra før av. Er tidlig enda, 5+3. Sist svangerskap endte i sa, det var i februar i år. Er anspent og nervøs, men vi krysser alt vi har for at det forhåpentligvis skal gå rette veien denne gangen :happy:
 
Lister meg inn her etter positiv digital i morges :) er bare 11 dpo, men har hatt svake tester som har blitt sterkere de siste dagene.

28 år, har et barn fra før som når er 2,5 år gammel :)
 
Hei! 31 år, med samboer, katt, hus og en liten gutt som forhåpentligvis får et lillesøsken omtrent på toårsdagen sin :)
 
Heisann!
Jeg er 32 år, har samboer og hund, og fant ut jeg er gravid nå i kveld, ca 4+5, så absolutt ikke langt på vei, men har kjent så mye rart i kroppen den siste uka at jeg tok en tur på butikken i stad, og joda, jeg er preggers
Det er en smule uvirkelig og helt fantastisk vi har snakket om at det er på tide å begynne å prøve, men var ikke helt i gang med det enda, så litt overraskende er det jo
 
Heisann!
Jeg er 32 år, har samboer og hund, og fant ut jeg er gravid nå i kveld, ca 4+5, så absolutt ikke langt på vei, men har kjent så mye rart i kroppen den siste uka at jeg tok en tur på butikken i stad, og joda, jeg er preggers
Det er en smule uvirkelig og helt fantastisk vi har snakket om at det er på tide å begynne å prøve, men var ikke helt i gang med det enda, så litt overraskende er det jo

Gratulerer så mye! :happy:
 
31 år og en sønn på 12 fra et tidligere forhold. Jobber 60% i helsevesenet og har et enkeltmannsforetak så det blir vel 120% jobb totalt :p

Bor ikke sammen med kjæresten enda da vi skal kjøpe oss hus til våren og endelig blir samboere etter 5 år som par! Dette blir hans første og felles barn:Heartred

Klaffet ganske raskt, 3 PP og er veeeldig glad men også litt redd. Tenk at jeg skal få oppleve dette en gang til som voksen! :excited001
 
Fra Sandnes, 29 år og venter baby 2! Det gledes! Er sykepleierstudent og har mann❤️
 
Heihei! :)

Jeg er 29år, gift og bor i Trøndelag. Fra før har vi en gutt på 2år :Heartred
 
Heihei
Sniker meg inn her jeg også.
Jeg er 32 år, og venter nr 3 i juni. Barna fra før er 5 år og 9 år, så skal bli stas med en liten i hus igjen men tørr ikke helt å slippe jubelen løs ennå, har tidligere hatt 4 SA og 1 MA.

Bor med mann og barna i Bergen og er 7+1 i dag
 
Da sniker jeg meg offisielt inn her selv om jeg har fulgt med en liten stund Har holdt litt tilbake da jeg trodde det var for godt til å være sant at det gikk så fort fra uttak av spiral til positiv test.

Er 28 år og venter barn nummer 3. Har fra før 2 jenter på 6 og 10 år.
 
Da sniker jeg meg offisielt inn her selv om jeg har fulgt med en liten stund Har holdt litt tilbake da jeg trodde det var for godt til å være sant at det gikk så fort fra uttak av spiral til positiv test.

Er 28 år og venter barn nummer 3. Har fra før 2 jenter på 6 og 10 år.
Velkommen :D:smiley-angelic003
 
Sniker meg inn her jeg også :)

Er 28 år og bor i Rogaland. Her har det skjedd mye på kort tid, fikk barn i fjor sommer. Giftet oss denne sommeren. Solgte huset og er på jakt etter ny og større bolig. Og venter nytt barn neste sommer med ca termin 25 juni :)
Her jobber både mannen og jeg skift, noe som har vært litt mer utfordrende enn vi trodde etter at vi fikk barn, men det har fungert ok sålangt :)

Er nå 5 + 4, og krysser fingrene for at det går veien <3 Denne gangen har jeg fortalt det tidligere til de nærmeste venninnene mine. Sist gang ventet jeg helt til uke 12, og det var litt lenge. Jeg tenker om det skulle gå galt så er det greit å ha noen å snakke med, samt at de har mer forståelse for at jeg ikke orker å bli med på alt det sosiale :)
 
Back
Topp