Hvem er vi?

Noelialita

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Hei. Vi er vell enda nokså få her, men kan vi ikke presentere oss litt for å få litt liv her? :)
Vet ikke hva som er normalt å fortelle, men jeg prøver iallefal:p

Jeg er 21 år, og bor i vest Agder med min samboer (bf) og vår sønn som fyller 3 i desember. Vi har siden sønnen vår fylte 1 år tenkt tanken på en lillesøsken, men startet ikke prøvingen før sommeren som var nå, så vi håper spiren sitter til termin nå :) På fritiden studerer jeg, mens samboer har en 100% stilling i en jobb. Jeg er veldig glad i dyr, og håper vi kan få en hund eller 2 når vi en gang kjøper bolig :p
 
Hei :)
Jeg er 33 år, to barn som har rukket å bli 9 og 10år, så dette blir en liten attpåklatt ♡ jeg har nok ønsket dette lengre enn samboeren, men nå er den lille høyt ønsket ♡

Begge jobber 100%, og driver et småbruk ved siden av :)
 
Hei :)
Jeg er 33 år, to barn som har rukket å bli 9 og 10år, så dette blir en liten attpåklatt ♡ jeg har nok ønsket dette lengre enn samboeren, men nå er den lille høyt ønsket ♡

Begge jobber 100%, og driver et småbruk ved siden av :)
Så gøy! Har dere noen dyr på småbruket? :D Hva tenker de eldre barna om eventuelle søsken?
 
Så gøy! Har dere noen dyr på småbruket? :D Hva tenker de eldre barna om eventuelle søsken?
Ja, vi driver med storfekjøtt, så kun okser hos oss :)
ungene har ønsket seg småsøsken i flere år, har t.o.m. stått på ønskelista som ble sendt til julenissen her et år :p hehe
 
Ja, vi driver med storfekjøtt, så kun okser hos oss :)
ungene har ønsket seg småsøsken i flere år, har t.o.m. stått på ønskelista som ble sendt til julenissen her et år :p hehe

Så gøy da :p Det blir nok stas når de får vite at en søsken er på vei da! Når tenker du å fortelle?
Lillegutt her tenker enda ikke noe på sånt, så her er det mer andre som spør hvor søskena blir av :hilarious:
 
Så gøy da :p Det blir nok stas når de får vite at en søsken er på vei da! Når tenker du å fortelle?
Lillegutt her tenker enda ikke noe på sånt, så her er det mer andre som spør hvor søskena blir av :hilarious:
Han er litt liten for det enda tenker jeg, men de sier at 3-4 år mellom barna er perfekt, så det blir nok bra :)

Jeg er blitt lovet TUL pga SA i sommer,og tenker da å fortelle det til de etter den om alt er bra ♡♡♡
 
Sniker meg inn hit jeg også. Testet positivt i natt, så nå krysser jeg fingrene for at det holder! Bare 3+6 foreløpig, med menstermin 3.6. Har ei jente på snart to fra før, spiren er ivf, første fryseforsøk. Hadde hyperemesis sist, og generelt et kipt svangerskap, så er veldig spent på hvordan denne reisen blir.
 
Han er litt liten for det enda tenker jeg, men de sier at 3-4 år mellom barna er perfekt, så det blir nok bra :)

Jeg er blitt lovet TUL pga SA i sommer,og tenker da å fortelle det til de etter den om alt er bra ♡♡♡
jaa, håper de blir gode venner! :p
Skal bestille TUL jeg også, for er alt for lenge å vente til den ordinære. Når sirka skal du ha tul da? Tenker å bestille til uke 7-8 kanskje.
 
Sniker meg inn hit jeg også. Testet positivt i natt, så nå krysser jeg fingrene for at det holder! Bare 3+6 foreløpig, med menstermin 3.6. Har ei jente på snart to fra før, spiren er ivf, første fryseforsøk. Hadde hyperemesis sist, og generelt et kipt svangerskap, så er veldig spent på hvordan denne reisen blir.
Gratulerer med potitiv test!, håper spiren sitter til termin, og at du får et bedre svangerskap denne gangen da! Menstermin her er 2/6-20 :)
 
jaa, håper de blir gode venner! :p
Skal bestille TUL jeg også, for er alt for lenge å vente til den ordinære. Når sirka skal du ha tul da? Tenker å bestille til uke 7-8 kanskje.
Tenker sånn ca uke 8 eller deromkring :) dette for å få bekreftet hjerteaktivitet, og litt mer nøyaktig termin.
 
Jeg er 24 år og mannen min er 30, har to jenter fra før :) eldste e nettopp blitt 3, og nr to er ca 19 mnd. Vi hadde ingen planer om flere unger før jentene var blitt minst 5 og 6 år! Men én liten smell og vipps så var testen positiv! Vi har også 3 spontanaborter bak oss, så alt dette gjør det veldig vanskelig å kunne se positivt på hele saken. Men håper gleden sniker seg innpå snart <3 vi kjøpte også nytt hus i sommer, som vi har pusset veldig opp, så heldigvis har vi plass til en til :gen014
 
Jeg er 28 år og mannen er 31. Vi har fra før ei jente som bli 4 i november og en gutt som nylig fylte 2 år. Vi giftet oss også nå i sommer, så dette blir vårt ekte barn :hilarious::hilarious:
 
Hei

Jeg er 33 år.

Sammen venter vi nå nr 2 og jeg nr 4. Wow!

Jobber 100% som leder. Holder hus i Østfold.

Mer info om oss kommer kanskje siden. ❤
 
Last edited:
Hallo:greet025

Jeg er snart 29 år, bor i Hedmark. Er mamma til en gutt på 2,5 år, og nå var vi klare for en liten bror eller søster. Jeg kan ikke helt tro det, men det ser ut til at spiren satt på første forsøk :) Termin er foreløpig 6.6. Kommer til å reise på TUL i uke 6-7 for å se om det står bra til :Heartred

Jeg er sosionom og jobber 100% innenfor psykisk helse. Ellers glad i trening og aktivitet, hjemmekjær og rolig, men setter også stor pris på venninnekvelder og sosiale lag innimellom.

Har allerede abstinenser på spekemat og Monster energidrikk :confused::p:wacky:
 
Hei :)

Jeg drister meg til å snike meg inn hit. Jeg er 27 år og samboeren min er 28 år. Vi har ei jente på 4 år fra før av :joyful: snuppa har ønsket seg en lille bror/søster lenge, og har både ordnet med navn og hele pakka. Helt til hun tidligere i uken slapp den bomba, og sa «æ vil heller ha tre hunda og en katt». Så spent på hennes reaksjon:hilarious:
Vi kommer fra Trøndelag. Jeg jobber i barnehage (derav nicknavnet) og samboer jobber i oppdrettsbransjen.
Jeg må ærlig si at psyken tuller litt med meg fortiden. Vi har to SA’er bak oss (før vi fikk jenta vår) så går fortsatt og venter på at noe skal gå galt.. Klarer ikke HELT å juble enda, MEN jeg prøver! Tenker meg på tidlig UL når det kommer litt lengre :happy: Pappa’n min fikk også kreft-diagnose for 7-8 uker siden, og det setter også sitt preg på stemningsleie mitt.. Får bare håpe på det beste, og fokusere på alt det positive :Heartred

Er ellers glad i trening, aktivitet og kosthold, men er også glad i å være slakt på sofaen med en god serie:D
 
Hei.

Jeg prøver meg inn her. Håper bare jeg endelig får bli helt til termin.
Jeg er 26 år fra Buskerud. Jobber som sykepleier. Jeg har tidligere en SA, en BO og en MA bak meg på under ett år, så har fått diagnosen habituell abort. Rakk akkurat å ta blodprøver før positiv test igjen. Jeg skal følges tett opp under dette svangerskapet.
Litt usikker på termin, da denne syklusen må ha vært mye kortere enn jeg vanligvis har. Blir spennende å se hva de kommer frem til på første ultralyd.
Jeg klarer ikke helt å slippe jubelen løs ennå.
 
Hei.

Jeg prøver meg inn her. Håper bare jeg endelig får bli helt til termin.
Jeg er 26 år fra Buskerud. Jobber som sykepleier. Jeg har tidligere en SA, en BO og en MA bak meg på under ett år, så har fått diagnosen habituell abort. Rakk akkurat å ta blodprøver før positiv test igjen. Jeg skal følges tett opp under dette svangerskapet.
Litt usikker på termin, da denne syklusen må ha vært mye kortere enn jeg vanligvis har. Blir spennende å se hva de kommer frem til på første ultralyd.
Jeg klarer ikke helt å slippe jubelen løs ennå.

Gratulerer ❤️ krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast denne gangen!
Kan jeg spørre hva BO er?
 
Gratulerer ❤️ krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast denne gangen!
Kan jeg spørre hva BO er?

Takk :Heartred Blighted ovum, spontanabort som kroppen ikke har merket, derfor er man fortsatt «gravid». Ble oppdaget hos meg i uke 11, hadde da to tomme fostersekker, og livmor tilsvarende uke 11.
 
Takk :Heartred Blighted ovum, spontanabort som kroppen ikke har merket, derfor er man fortsatt «gravid». Ble oppdaget hos meg i uke 11, hadde da to tomme fostersekker, og livmor tilsvarende uke 11.

Huff! Trist å høre om erfaringene dine. Har selv en SA bak meg, og jeg synes «bare» det var fryktelig tøft.
 
Huff! Trist å høre om erfaringene dine. Har selv en SA bak meg, og jeg synes «bare» det var fryktelig tøft.
«Bare» en SA er også tøft! :( Man har en liten klump i magen, og er ekstra på vakt ved neste positiv test da!
Men gratulerer så mye med positiv test til deg også :):Heartred Må spirene våre bare klamre seg godt fast!!
 
Back
Topp