Hvem er vi?

«Bare» en SA er også tøft! :( Man har en liten klump i magen, og er ekstra på vakt ved neste positiv test da!
Men gratulerer så mye med positiv test til deg også :):Heartred Må spirene våre bare klamre seg godt fast!!

Tusen takk ❤️ Jeg krysser fingre og heier for oss :)
 
Jeg er 32 år, mannen er også det. Bor i Hedmark, har et barn fra før som er straks 2. Vi giftet oss i sommer.. og veldig gledelig å nå være gravid igjen :)
Håper denne sitter
 
31år har PCOS og bor på Karmøy.

Fikk positiv test i dag, men skal ta ny om to dager gjerne jeg tror på det da

Vi var prøvere i 8år, før vi fikk datteren vår som er 19mnd på søndag ❤ hadde MA og SA før hun satt.

At noe skulle sitte på fort, vel jeg er litt i sjokk

Håper spiren klamrer seg til❤
 
23 år, samboer med bf som er 29 :) førstegangsfødende og traff på første eggløsning. Håper alt går bra❤️
 
35 år, fra Østfold :happy: 2 barn fra før, nå gravid med 3.mann med ny mann:)
Flyttet sammen i nytt hus for 1 mnd siden, vært kjærster i 2 år. Dette er spennende! :p
 
:greet025

Venter litt med å skrive så mye om meg selv..
men venter nå barn nr 4, 7år siden sist, så det blir en attpåklatt :happy:
Har termin 3.juni :Heartred
 
Hei
Jeg er 26 år, fra Trøndelag og har termin i starten av juni. Fra før har vi to barn, født mai 2013 og desember 2017. Skal være hjemme med minste til neste høst, så dette kan bli spennende. I år har jeg oppdaget min store lidenskap, nemlig dyrking av grønnsaker, så neste år blir nok et innholdsrikt år for vår del

Ser veldig frem til å bli kjent med dere
 
35 år, samboeren er 31 år. Vi er på vårt tiende år sammen ❤️ Jeg hadde to barn fra tidligere når vi møttes som i dag er 11 og 12 år, nå venter vi vårt andre barn. Yngste er 7 år, så det blir en liten attpåklatt ☺️

Vi jobber fullt begge to, jeg er fra Oslo. Men flyttet til Sverige for noen år siden! Og nå håper jeg så inderlig at dette blir en terminspire❤️
 
Hei
Jeg er 26 år, fra Trøndelag og har termin i starten av juni. Fra før har vi to barn, født mai 2013 og desember 2017. Skal være hjemme med minste til neste høst, så dette kan bli spennende. I år har jeg oppdaget min store lidenskap, nemlig dyrking av grønnsaker, så neste år blir nok et innholdsrikt år for vår del

Ser veldig frem til å bli kjent med dere

Kanskje vært i termingruppe sammen før vi da? Med sistemann :)
 
Hei, jeg er 24 år gammel og samboer er 26. Har en gutt på 3år sammen,bor sammen i eget. Han jobber i oppdrett og jeg er student. Litt overrasket over at det satt på første forsøk,men veldig glad❤️ Fant ut igår kveld, termin ca 6 juni-ish.
 
Jeg er 29 år gammel, og dersom denne spira sitter blir det nr 3 i søskenflokken ♡
 
Vi bor også i Østfold! :) 34 år, turnusarbeider og hestedame. Har ei lita snuppe på snart 2 år som da forhåpentligvis blir storesøster i juni <3 Vi har mer eller mindre prøvd på nr 2 siden hun ble født, så dette var en gledelig overraskelse!
 
Nordland
31år, mannen snart 40år
Jeg har ingen barn siden før, men mannen har en sønn på 4år.
Prøvd å bli gravid 2,5år, sa i august, gravid igjen uten noen mens imellom. Håper det går bra denne gangen❤
 
31 år - Akershus
Ble gravid i feb med hormon beh og mistet. Prøve etter det uten hell. Ble gravid nå i september uten hjelp og medisiner etter å ha gitt opp hihi

Uke 4+1. Håper det går bra denne gangen ❤️
Legene ber om hcg prøver noe som stresser meg ellers ganske fint og ikke til å tro på ❤️

Termin rundt 10.juni.20?❤️
 
Back
Topp