«Bare» en SA er også tøft!Man har en liten klump i magen, og er ekstra på vakt ved neste positiv test da!
Men gratulerer så mye med positiv test til deg ogsåMå spirene våre bare klamre seg godt fast!!
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
«Bare» en SA er også tøft!Man har en liten klump i magen, og er ekstra på vakt ved neste positiv test da!
Men gratulerer så mye med positiv test til deg ogsåMå spirene våre bare klamre seg godt fast!!
Hedmark her ogsåJeg er 32 år, mannen er også det. Bor i Hedmark, har et barn fra før som er straks 2. Vi giftet oss i sommer.. og veldig gledelig å nå være gravid igjen
Håper denne sitter
35 år, fra Østfold2 barn fra før, nå gravid med 3.mann med ny mann
Flyttet sammen i nytt hus for 1 mnd siden, vært kjærster i 2 år. Dette er spennende!![]()

Hei
Jeg er 26 år, fra Trøndelag og har termin i starten av juni. Fra før har vi to barn, født mai 2013 og desember 2017. Skal være hjemme med minste til neste høst, så dette kan bli spennende. I år har jeg oppdaget min store lidenskap, nemlig dyrking av grønnsaker, så neste år blir nok et innholdsrikt år for vår del
Ser veldig frem til å bli kjent med dere