Hvem er vi?

26 år - østfold her også. Jeg er student og han jobber fulltid.
Samboer og jeg har en hver fra tidligere (6 og 7 år) og dette blir vårt første barn sammen:Heartred

Hadde en SA i mars etter å ha blitt gravid på ppiller. Sluttet på pillene i sommer pga bivirkninger. Planen var et lite opphold for å være sikker på at det skyldtes bivirkninger og så sette inn spiral i oktober. Meeen nå blir det forandring i planene. Skulle egentlig pusse opp litt før neste, hehe. Vi visste jo at det kunne skje og det er en veldig ønsket liten spire:Heartred når jeg leser historiene til noen prøvere her inne, skjønner jeg jo at vi er heldige! Håper det går veien for alle sammen her inne :Heartred

Termin ca. 13. Juni :love7
 
Last edited:
Hei. Vi etter positivt i dag.
Vi er et par fra Østfold med hver vår unge fra tidligere, jeg har en gutt på snart 8, og han har en jente på 13. Sammen fikk vi en gutt i mars i fjor. Bestemte oss i slutten av fjor å starte på ny, ble gravid i januar, som endte i sa i mars (uke 9).
Så satt endelig skuddet nå i pp5.
Foreløpig termin er vel 17.juni
 
Hei:pompus:
Jeg er 33 år, fra Kristiansand, samboeren min er 39 år.
Vi jobber begge i sykehus-drift 100%.

Dette er første barnet vårt, med selvregnet termin 3.6.

Etter å ha prøvd i 2 år håper jeg at dette går bra:rolleyes: har tidligere hatt en MA, oppdaget uke 8.

Skal denne gangen på tidlig ultralyd i uke 7+.

Kjenner det er litt uvirkelig ennå, så tidlig som det er, og har derfor ikke sagt det til en sjel, unntatt mannen da:D
 
Hei!
Jeg er 29 og han 35- og bor på vestlandet.
Jeg har to fra før, ei fra mai 2013 og en fra mars 2015, han har ei på 12år. Blir rett og slett en storfamilie - og det litt raskt.
Driver å prøver å la dette synke litt inn nå da :)
Han er langtransport- sjåfør og jeg jobber 100% og har studie utenom.:bookworm:
Hobbyer er bil og dyr, har huset fullt :angelic:
Foreløpig termin er 15.06! :)
 
Hei!
Jeg er 31 år,kommer fra Øsfold. Venter barn nr 3:). Har 2 fra tidligere forhold. Ei på 4 og ei på 6 år.♡
 
Har to barn fra før, er 38. Bor i Telemark og jobber i helsevesenet :)
Har prøvd en stund og vært i noen terminforum men nå må det vel gå? :)
 
Hei!
Jeg er 31 og mannen er 39. Kommer fra Buskerud, ved Drammensområdet.
Vi har ingen barn fra før, så har prøvd å få nr 1 i 2,5 år nå med sine opp og nedturer.
Har mista 8 ganger i løpet av disse årene inkl 2 exu.

Nå håper vi at denne niende endelig vil gå! ❤️
 
Er 40 år, bur på Sunnmøre. Er gift, har to gutter som er 2- og 4 år. Har prøvd på nr 3 i 2 omganger, hadde ei pause slik at det ikkje skulle bli baby i november eller desember. Var sikker på at det skulle bli en februar baby, seinast mars. Jobber 100%, mannen jobber turnus 4-4.
 
31 år fra Rogaland. Har en liten arving på 2,5 allerede, og forhåpentligvis kommer en ny mini rundt 15. juni :)
 
Hei!
Jeg er 31 og mannen er 39. Kommer fra Buskerud, ved Drammensområdet.
Vi har ingen barn fra før, så har prøvd å få nr 1 i 2,5 år nå med sine opp og nedturer.
Har mista 8 ganger i løpet av disse årene inkl 2 exu.

Nå håper vi at denne niende endelig vil gå! ❤️
Åh, kjære deg ❤️ Livet er jammen urettferdig! Så trist å lese om reisen deres hittil. Jeg håper at dere endelig er heldig med en liten spire som sitter denne gangen! Får du god oppfølging?

klem til deg!
 
Åh, kjære deg ❤️ Livet er jammen urettferdig! Så trist å lese om reisen deres hittil. Jeg håper at dere endelig er heldig med en liten spire som sitter denne gangen! Får du god oppfølging?

klem til deg!
Ja, det har vært mye smerte og sorg, men håpet har vi aldri gitt opp og vi kommer ikke til å gi oss heller ❤️
Jeg hadde planer om å måle hCG denne gangen, men det var vanskelig å la seg gjøre, så tar tester frem til 3+ på digital og får tul i uke 7. Håper vi endelig kan se et bankende hjerte! :Heartbigred
 
Jeg er 38 år og han nærmer seg 40 med stormskritt. Vi bor i Nordland. Vi har 3 barn på 12,11 og 8 år, så det å hive seg rundt på nytt er både spennende og skummelt. Jeg er bare 3+4 enda, så det er jo kjempetidlig, men jeg har testa tre ganger i dag og fått klar strek alle tre gangene. Barnet er veldig ønsket, men jeg må innrømme st jeg er litt redd for hva andre nå vil si. Jeg er jo 38 år, så jeg er ingen ungmø lenger. Men jeg tror og håper folk blir glade på våre vegne :Heartred
 
30, bor i Oslo, har en mann og en gutt på 1,5 år. Dette var andre pp, litt sjokket over at det gikk så fort... jaja, venner meg vel fort til tanken :)
 
Hei! Sniker meg litt forsiktig inn her. Er 29 år, gift og bor i Akershus. Har fått positive tester tre dager på rad nå. Er i sjette prøveperiode nå, ble også gravid i fjerde prøveperiode, men mistet tidlig. Så jeg våkner nå hver morgen og er redd for at jeg har mistet i løpet av natten sånn som sist. Er litt redd for at det kanskje var en grunn til at jeg mistet forrige gang og at det derfor vil skje igjen. Men håper håper håper på at denne sitter! Hadde vært fantstisk å få en lite sommerbarn <3
 
Jeg er 35 år, bor i innlandet, har to barn på 8 og 11 og 1 bonusbarn på 13. Samboer. Prøvd siden i januar, ble gravid i august, men snodig graviditet med mye usikkerhet, blødning v 4+1 så sterkere test og stigende hcg, ble avklart å fikk medisinsk abort ved 7+6. Ble gravid v første eggløsning, to uker etter abort!! Såå d gikk fort! Håper denne spiren sitter!!! Redd d var noe galt som kan skje igjen, men prøver å være positiv og spent til tidlig ul i uke 7-8. :)
 
Back
Topp