Koskosnuss
Glad i forumet
Hvor gammel er du og barnefaren?
Er det ditt første svangerskap?
Hvor i landet holder du til?
Hva gjør du på til daglig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. 

Jeg er 25 og barnefar er 25
Dette er vårt første barn, men er tredje gang jeg er gravid. har mistet to ganger tidligere. Så får håpe det sitter denne gangen
Bor i Tønsberg og jobber som Butikkslakter![]()
Jeg er 24 og barnefaren er 25
Dette er mitt første svangerskap, og syns det er ganske spennende
Bor i Stavanger, og er for tiden student![]()
.
. Hvor langt på vei er du
?Det er super spennende med første svangerskap. Alt er så nytt og fremed. Man går inn i en helt ny tidsepoke.
Håper alt går fint og at de 12 første ukene går fort. Hvor langt på vei er du
?
Har ikke hatt mensen på 2-3år, dette pga p-pillen. Sluttet på pillen i januar, og så litt, veldig lite, blod under et toalettbesøk i februar. Så har rett og slett regnet min første og siste menstruasjonsdag fra den dagen
Så lurer på å kjøpe en med ukeindikator, så kanskje jeg blir litt smartere av detJeg elsker hvert sekund av svangerskapet, gøyJa, måtte de 12 første ukene gå fint og fort
Jeg tror jeg er 4+5, uten å være noe sikker i det hele tattHar ikke hatt mensen på 2-3år, dette pga p-pillen. Sluttet på pillen i januar, og så litt, veldig lite, blod under et toalettbesøk i februar. Så har rett og slett regnet min første og siste menstruasjonsdag fra den dagen
Men alle tre graviditetstestene er i hvert fall positive
Så lurer på å kjøpe en med ukeindikator, så kanskje jeg blir litt smartere av det
Det var min historie, hvor langt er du på vei?![]()
. Murringer og metalsmak i munnen. Tyder sikkert godt
.
.Hvor gammel er du og barnefaren?
Jeg er 32 og den andre mammaen er 26.
Det er mitt første svangerskap. Hadde en kjemisk graviditet i november i fjor.
Vi bor ikke så langt fra Drammen, og jeg jobber i kommunen.
. Mange her inne som er inne i sitt første svangerskap. Håper alle får friske nurk
.Så spennende da. Har du fått noen syntomer enda? Jeg har fått øme og større bryster, mer trøtt generelt når som helst. Kvalme uggen hjelper å spise litt
. Murringer og metalsmak i munnen. Tyder sikkert godt
.
Jeg er 5 uker i morgen. Termin 5 desember ifølge utregningen til legen min. Så en fin førjulsgave.

2. desember har jeg termin ifølge min utregning 
Ellers er jeg veldig trøtt hele dagen, lurer på å legge meg nå
Så har min samboer sagt at jeg har litt humørsvingninger for tiden, så er vel noen hormoner som hjelper meg der
Ja, blir en herlig julegave2. desember har jeg termin ifølge min utregning
Så får jeg bare vente å se
Det første jeg la merke til var brystene som ble ømme, men dette er noe som har skjedd hver gang jeg har sluttet på pillen, så jeg tenkte først ikke noe over det. Etter det ble brystene større, tyngre og fastere. Men det som først fikk meg til å ta en graviditetstest var murringen, som hele tiden kommer og gårEllers er jeg veldig trøtt hele dagen, lurer på å legge meg nå
Kvalmen har jeg ennå ikke kjent noe til, bank i bordet
Så har min samboer sagt at jeg har litt humørsvingninger for tiden, så er vel noen hormoner som hjelper meg der
![]()
Hvor gammel er du og barnefaren?
Så spennende med første barnet, håper virkelig frøet klorer seg godt fast, og at det kommer et nurk i desember
Må de første 12 ukene gå fort. Hvor langt på vei er du?
Jeg er 24 han er 28
Det er første svangerskap og baby for oss begge
Vi bor i Nord NorgeTromsø <3
Jeg er student/jobber litt deltid i helgene på en restaurant![]()
Fem uker i morgenmåtte tiden fly!! Og alt går bra med oss alle <3
. Håper tiden flyr veldig fort og at alt går fint med alle sammen
Fem uker hos meg i dag også. Håper tiden flyr veldig fort og at alt går fint med alle sammen
![]()
Ja er veldig spentSå spennende.