Hvem er vi?

Vi er 23 begge to :) prøvde egentlig ikke å bli gravide , men dette er da andre gangen første endte i en sa i desember så håper frøet sitter denne gangen :) holder til på Sørlandet .
 
Jeg blir 29 og mannen er 39. Dette blir vår første (og eneste) sammen. Han har 3 fra før og jeg har to. Lille attpåklatt var ikke helt planlagt men ble en hyggelig overraskelse :) Vi har termin i begynnelsen av desember og krysser fingre for at alt går bra og h*n holder seg i magen til da. Vi bor i Lofoten.
 
Jeg er 35 og barnefaren er 37. Møtte mitt livs kjærlighet sent og vi har prøvd i snart 1 1/2 år. Testet nå positivt for første gang i mitt liv på torsdag etter andre IVF forsøk. Er superhappy!

Siden dette er en IVF baby så vet jeg nøyaktig når befruktning skjedde og skal derfor være 4+0 i dag, med termin 7 des. ☺️

Bor i Oslo og jobber i staten! ☺️
 
:DJeg er 26 og samboeren min er 28. Det blir vårt første barn

Bor i Oslo og arbeider for kommunen. Gleder oss veldig og jeg har allerede fortalt det til litt for mange. krysser fingrene for at spiren holder!
 
Jeg er 25 år, mamma til 2 gutter og ei englejente. Bor i tr.heim og arbeider på sykehjem. Har termin begynnelsen av desember :)
 
Jeg blir 29 og mannen er 39. Dette blir vår første (og eneste) sammen. Han har 3 fra før og jeg har to. Lille attpåklatt var ikke helt planlagt men ble en hyggelig overraskelse :) Vi har termin i begynnelsen av desember og krysser fingre for at alt går bra og h*n holder seg i magen til da. Vi bor i Lofoten.


Så spennende med lofotbaby, jeg er selv fra lofoten, bor i Bodø nå, men er veldig mye hjemme i Lofoten (vært her i 8 uker nå sammenhengende) :)
 
Jeg er 33 år. Termin 7.desember. Og går alt bra nå, så blir det barn Nr fem. Og tenker ukene kommer til å fly. Glemmer at jeg er gravid, men det kommer seg nok i takt med plagene som garantert kommer etterhvert.
 
Jeg er 21 blir 22 i november og bf er 23. Sammen har vi en sønn på 1.5 år fra før:)

Bor i Porsgrunn ,jobber som butikkmedarbeider og tar opp noen fag ved siden av :)
 
Jeg er 23, blir 24 i juni, samboer med verdens beste som blir 27 i juli, å sammen har vi ei lita tulle på 2,5 fra før:) bor på vestlandet, å er for tiden nettstudent :)
 
Jeg er 24, blir 25 i oktober og bf blir 26 i november :) Har ingen barn fra før, kun 2 katter Foreløpig termin er 1 desember, er 5+1 i dag
 
24 år, sammen med sambo på 24. Har en nydelig gutt fra før. 1 år og 7 mnd❤️ bor i nordland
 
Jeg er 36 år og bf er 39 årDette er vårt andre barn og vi gleder oss!!
Vi bor i Bergen, og jeg jobber som adjunkt på en barneskole.
 
Vi er begge 29. Vi prøvde å bli gravide ettersom vi mista i februar. Satt på 1 pp denne gangen og 4 pp forrige gang.

Blir samboerens første og mitt andre barn :)
Vi bor i Akershus og jeg jobber på barneskole :)
 
Jeg er 36, men bikker 37 før spiren kommer. Han er 39.

Vært sammen i 15 år, gift i 13.

Har to barn på 10 og 13 år.

Begynte prøvingen i mars, så den satt på første:)

Jeg jobber med markedsføring og salg:) Vi bor i Bergen.
 
Jeg er 22, og barnefar er 24. Vi skal ha førstemann i desember. Holder til på sørlandet :)

Jobber som lærer :)
 
Jeg er 25, blir 26 i auguast, barnefaren fyller også 26 i sommer.

Dette er vårt første barn. Er veldig spent nå vi hadde et svangerskap utenfor livmoren i august ifjor.

Vi bor i Trondheim, og jeg er for tiden student, skriver bachloren min akkurat nå, og jobber ved siden av :)
 
Jeg er 29 og samboer 30.
Ingen barn fra før, men har prøvd i litt over seks år.

Bor i Eidsvoll og jobber i butikk.
 
Jeg blir straks 32 og samboer og barnefar er 42. Vi venter vår første i juni, ei jente :)
Bor i Sør-Trøndelag og jobber på lager som plukker/pakker hos frisørgrossist. :)
 
Jeg er 22, han 23 :) sammen i 7 år, har en i himlen og en på jord, venter 3 skatt i desember, alle satt på første pp <3 begge jobber i helsevesenet :)
 
Back
Topp