Hvem er vi?

Jeg begynner :happy:.
Jeg er 24 blir 25 i desember barnefaren blir 28 i mai.
Dette er mitt første svangerskap så veldig nytt og spennende på alle måter:D

Bor i Bergen.

Jobber til daglig som pedagogisk leder på småbarns avdeling :happy:
 
Jeg er 25 og barnefar er 25 ;)
Dette er vårt første barn, men er tredje gang jeg er gravid. har mistet to ganger tidligere. Så får håpe det sitter denne gangen :)

Bor i Tønsberg og jobber som Butikkslakter :)
 
Jeg er 24 og barnefaren er 25 :)
Dette er mitt første svangerskap, og syns det er ganske spennende :happy:

Bor i Stavanger, og er for tiden student :)
 
Jeg er 25 og barnefar er 25 ;)
Dette er vårt første barn, men er tredje gang jeg er gravid. har mistet to ganger tidligere. Så får håpe det sitter denne gangen :)

Bor i Tønsberg og jobber som Butikkslakter :)

Så spennende med første barnet, håper virkelig frøet klorer seg godt fast, og at det kommer et nurk i desember :)

Må de første 12 ukene gå fort :confused::mad:. Hvor langt på vei er du?
 
Jeg er 24 og barnefaren er 25 :)
Dette er mitt første svangerskap, og syns det er ganske spennende :happy:

Bor i Stavanger, og er for tiden student :)

Det er super spennende med første svangerskap. Alt er så nytt og fremed. Man går inn i en helt ny tidsepoke:happy:.
Håper alt går fint og at de 12 første ukene går fort :chicken:. Hvor langt på vei er du:happy:?
 
Det er super spennende med første svangerskap. Alt er så nytt og fremed. Man går inn i en helt ny tidsepoke:happy:.
Håper alt går fint og at de 12 første ukene går fort :chicken:. Hvor langt på vei er du:happy:?

Jeg elsker hvert sekund av svangerskapet, gøy:D Ja, måtte de 12 første ukene gå fint og fort :nailbiting: