Hvem er vi?

Jeg begynner :happy:.
Jeg er 24 blir 25 i desember barnefaren blir 28 i mai.
Dette er mitt første svangerskap så veldig nytt og spennende på alle måter:D

Bor i Bergen.

Jobber til daglig som pedagogisk leder på småbarns avdeling :happy:
 
Jeg er 25 og barnefar er 25 ;)
Dette er vårt første barn, men er tredje gang jeg er gravid. har mistet to ganger tidligere. Så får håpe det sitter denne gangen :)

Bor i Tønsberg og jobber som Butikkslakter :)
 
Jeg er 24 og barnefaren er 25 :)
Dette er mitt første svangerskap, og syns det er ganske spennende :happy:

Bor i Stavanger, og er for tiden student :)
 
Jeg er 25 og barnefar er 25 ;)
Dette er vårt første barn, men er tredje gang jeg er gravid. har mistet to ganger tidligere. Så får håpe det sitter denne gangen :)

Bor i Tønsberg og jobber som Butikkslakter :)

Så spennende med første barnet, håper virkelig frøet klorer seg godt fast, og at det kommer et nurk i desember :)

Må de første 12 ukene gå fort :confused::mad:. Hvor langt på vei er du?
 
Jeg er 24 og barnefaren er 25 :)
Dette er mitt første svangerskap, og syns det er ganske spennende :happy:

Bor i Stavanger, og er for tiden student :)

Det er super spennende med første svangerskap. Alt er så nytt og fremed. Man går inn i en helt ny tidsepoke:happy:.
Håper alt går fint og at de 12 første ukene går fort :chicken:. Hvor langt på vei er du:happy:?
 
Det er super spennende med første svangerskap. Alt er så nytt og fremed. Man går inn i en helt ny tidsepoke:happy:.
Håper alt går fint og at de 12 første ukene går fort :chicken:. Hvor langt på vei er du:happy:?

Jeg elsker hvert sekund av svangerskapet, gøy:D Ja, måtte de 12 første ukene gå fint og fort :nailbiting:
Jeg tror jeg er 4+5, uten å være noe sikker i det hele tatt:schocked028 Har ikke hatt mensen på 2-3år, dette pga p-pillen. Sluttet på pillen i januar, og så litt, veldig lite, blod under et toalettbesøk i februar. Så har rett og slett regnet min første og siste menstruasjonsdag fra den dagen :p Men alle tre graviditetstestene er i hvert fall positive :happy: Så lurer på å kjøpe en med ukeindikator, så kanskje jeg blir litt smartere av det:p
Det var min historie, hvor langt er du på vei? :)
 
Jeg elsker hvert sekund av svangerskapet, gøy:D Ja, måtte de 12 første ukene gå fint og fort :nailbiting:
Jeg tror jeg er 4+5, uten å være noe sikker i det hele tatt:schocked028 Har ikke hatt mensen på 2-3år, dette pga p-pillen. Sluttet på pillen i januar, og så litt, veldig lite, blod under et toalettbesøk i februar. Så har rett og slett regnet min første og siste menstruasjonsdag fra den dagen :p Men alle tre graviditetstestene er i hvert fall positive :happy: Så lurer på å kjøpe en med ukeindikator, så kanskje jeg blir litt smartere av det:p
Det var min historie, hvor langt er du på vei? :)

Så spennende da:). Har du fått noen syntomer enda? Jeg har fått øme og større bryster, mer trøtt generelt når som helst. Kvalme uggen hjelper å spise litt :happy:. Murringer og metalsmak i munnen. Tyder sikkert godt :happy:.
Jeg er 5 uker i morgen. Termin 5 desember ifølge utregningen til legen min. Så en fin førjulsgave:smiley-angelic005.
 
Hvor gammel er du og barnefaren?
Er det ditt første svangerskap?

Hvor i landet holder du til?

Hva gjør du på til daglig?

Jeg er 32 og den andre mammaen er 26.
Det er mitt første svangerskap. Hadde en kjemisk graviditet i november i fjor.

Vi bor ikke så langt fra Drammen, og jeg jobber i kommunen.
 
Jeg er 32 og den andre mammaen er 26.
Det er mitt første svangerskap. Hadde en kjemisk graviditet i november i fjor.

Vi bor ikke så langt fra Drammen, og jeg jobber i kommunen.

Så spennende:happy:. Mange her inne som er inne i sitt første svangerskap. Håper alle får friske nurk:):dummy:.
 
Så spennende da:). Har du fått noen syntomer enda? Jeg har fått øme og større bryster, mer trøtt generelt når som helst. Kvalme uggen hjelper å spise litt :happy:. Murringer og metalsmak i munnen. Tyder sikkert godt :happy:.
Jeg er 5 uker i morgen. Termin 5 desember ifølge utregningen til legen min. Så en fin førjulsgave:smiley-angelic005.

Ja, blir en herlig julegave :happy::happy: 2. desember har jeg termin ifølge min utregning :) Så får jeg bare vente å se:happy:
Det første jeg la merke til var brystene som ble ømme, men dette er noe som har skjedd hver gang jeg har sluttet på pillen, så jeg tenkte først ikke noe over det. Etter det ble brystene større, tyngre og fastere. Men det som først fikk meg til å ta en graviditetstest var murringen, som hele tiden kommer og går:wtf: Ellers er jeg veldig trøtt hele dagen, lurer på å legge meg nå :cool: Kvalmen har jeg ennå ikke kjent noe til, bank i bordet:gen045 Så har min samboer sagt at jeg har litt humørsvingninger for tiden, så er vel noen hormoner som hjelper meg der:smiley-angelic002
 
Ja, blir en herlig julegave :happy::happy: 2. desember har jeg termin ifølge min utregning :) Så får jeg bare vente å se:happy:
Det første jeg la merke til var brystene som ble ømme, men dette er noe som har skjedd hver gang jeg har sluttet på pillen, så jeg tenkte først ikke noe over det. Etter det ble brystene større, tyngre og fastere. Men det som først fikk meg til å ta en graviditetstest var murringen, som hele tiden kommer og går:wtf: Ellers er jeg veldig trøtt hele dagen, lurer på å legge meg nå :cool: Kvalmen har jeg ennå ikke kjent noe til, bank i bordet:gen045 Så har min samboer sagt at jeg har litt humørsvingninger for tiden, så er vel noen hormoner som hjelper meg der:smiley-angelic002

Herlig med noen graviditets tegn:).
 
Hvor gammel er du og barnefaren?
Er det ditt første svangerskap?

Hvor i landet holder du til?

Hva gjør du på til daglig?

Jeg er 24 han er 28 ❤️

Det er første svangerskap og baby for oss begge ❤️
Vi bor i Nord Norge :D Tromsø <3
Jeg er student/jobber litt deltid i helgene på en restaurant :)
 
Så spennende med første barnet, håper virkelig frøet klorer seg godt fast, og at det kommer et nurk i desember :)

Må de første 12 ukene gå fort :confused::mad:. Hvor langt på vei er du?

Fem uker i morgen :D måtte tiden fly!! Og alt går bra med oss alle <3
 
Jeg blir 24 om vel en uke, og barnefaren er 33:) Vi holder til i Bodø:)

Dette er vårt første barn, etter lang tid med prøving ble gravid etter en runde med dobbel dose av pergotime.

Til vanlig studerer jeg, og jobber ved siden:)
 
Jeg er 23 og bf er 26.

Vårt 2 barn :) har en gutt fra før som er 15 mnd.

Bor i Akershus :)
 
Back
Topp