Hvem er vi?

Jeg er nettopp blitt 30. Samboer blir 31 i desember.

Dette er barn nr 2.
Har en gutt som ble 2 i februar.

Holder til på Vestlandet (Rogaland )

Jeg jobber som hjelpepleier.
 
Barnefar blir 29 og jeg er 26. Vårt første barn. Vi bor i Trondheim hvor en av oss jobber og den andre er student. Håper at vi kommer oss gjennom de tolv første ukene! <3 gleder meg til jul. Og gratulerer til dere andre<3
 
Jeg blir 36, og han blir 38 i mai. Vi er langtidsprøvere og har dessverre ingen barn. Vi har vært sammen i snart 18 år (!), og gift i 3 år. Herregud, høres ut som det gamle ekteparet... Føles ikke sånn da;-)
 
Vi er 84modeller begge to, bor på nordvestlandet.
Vi har en gutt sammen og så har jeg ei jente fra før. :)
 
Jeg blir 25 i desember, og han blir 30
Dette er vårt første svangerskap, og vi gleder oss masse til den lille kommer!
Vi har nylig flyttet til Akershus, rett utenfor Oslo
Jeg jobber som sykepleier på sykehus.
 
Hvor gammel er du og barnefaren?
Er det ditt første svangerskap?

Hvor i landet holder du til?

Hva gjør du på til daglig?


Jeg eg 28, far er 32. Sammen har vi en gutt på 2,5 år.
Hadde en MA i desember og krysser alt for at spiren sitter som den skal nå :)
Bor i Oslo og jobber i kriminalomsorgen :)
 
Er 29år og sambo blir 34 i nov :) me har to jenter frå før på 5,5år og 3år:) bur i Telemark. Denne gongen satt spira på pp 4.( kan skyldes at eg gjekk på p-piller fyre denne gongen. Gjorde ikkje det fyre dei andre:) ) Dei andre gongen gjekk det litt kjappere men fyre me fekk eldste jenta hadde eg ein sa i veke 5 og etter det blei eg fort gravid igjen. Da med tvilling gutter, men mista di i veke 19/20....
 
Vi er 86 modell begge to.
Jeg har en sønn fra før som blir 9 år i år, vi har også en jente sammen som er 8 mnd.
Jobber i miljøarbeidertjenesten til vanlig men er pr. Idag i permisjon med veslejenta. :)
 
Jeg er 23 og barnefar/samboer er 27.
Sammen har vi en nydelig sønn på 2år født februar 13.
Bor i Buskerud.
Jobber som helsesekretær :)
 
Jeg er 30 år och min sambo 33 år. Vi har en gutt på 8 år og en jente på 5 år. Vi har prövd i 5 mån på ett tredje gull å nå klaffet det.

Vi bor i Bergen og jeg jobber med økonomi.
 
Jeg er 26, barnefar er 33.

Vi har en gutt på 1,5 år, så dette blir forhåpentligvis vårt andre barn :)

Bor i Oslo.

Jobber i reklamebyrå.
 
Litt redd for å bli avslørt jeg, så lenge forumet er åpent :smiley-ashamed005
Men jeg er ihvertfall 35, mannen er yngre og det er vårt første barn sammen.
Jeg har barn fra før.
 
29 år fra stavanger, samboer er 38, dette er vårt 1 barn om alt går greit, men mitt 4 svangerskap, er 4 uker på vei, så foreløpig termin er 25 desember :)
 
Jeg er 32 og samboeren 33. Dette blir vårt andre barn, vi har en 3åring fra før.
Vi bor i Oslo og jeg jobber med salg.
 
Jeg er 28, mannen er 30. Vi bor på østlandet, og dette er første gang jeg er gravid :rolleyes:
 
Jeg er 26 (blir 27 i år) og samboer/barnefar er 32. Vi har ei jente på 6 år fra før :) og vi bor i trivelige trøndelag :D
 
Back
Topp