Hvem er vi?

Jeg er 29 og samboeren min er 31, dette er vårt første barn og første barnebarn på begge sider, så det er stor stas. Syns tiden mot desember går litt for sakte...

Jobber i et regnskapsfirma og bor i Moss.
 
Hei ☺
Jeg er 30 og mannen 31. Vi har en gutt på 3,5 og bor i Bergen. Venter nå en liten jente og gleder oss veldig til det
 
Hei ;) jeg er 27 og mannen er 34 vi venter vårt første barn! En liten gutt med termin 24.desember :) verdens fineste julegave <3
Jobber som pedagogisk leder på småbarnsavdeling og holder til i Oppland
 
Jeg er 21 og barnefaren blir 22 to dager før termin :happy:
Det blir vår første og holder til utenfor Bergen.
 
Hvor gammel er du og barnefaren?
Jeg er 36 og barnefaren er 48

Er det ditt første svangerskap?
Ja

Hvor i landet holder du til?
Høybråten, Oslo

Hva gjør du på til daglig?
Jobber som dirigent, ellers trener jeg, øver på instrumenter, skriver musikk og koser meg masse med å være gravid :whacky011
 
Jeg er 24, barnefaren er 26. Vi venter vår første (mest sannsynlig en liten jente) i slutten av desember :) Bor i Bergen, tar en mastergrad ved UiB.
 
Jeg er 27 år og mannen min er 26 år.
Vi venter vårt første barn❤️

Jobber som pedagogisk leder i barnehage.
 
Hvor gammel er du og barnefaren?
33 og 37.

Er det ditt første svangerskap?
3. svangerskap, men første barn.

Hvor i landet holder du til?
Drammen

Hva gjør du på til daglig
Student
 
Æ e 32 og faren 30
Mitt 3 svangerskap, men 4 barnet
Steinkjer
Går hjemme med bekkenløsning, og får ikke jobbe pga fare. Er helsefagarbeider.
 
Jeg er 23 og far er 26. vi holder til på kongsvinger. Til daglig studerer jeg Lingvistikk på UIO, men pga lang pendlervei og bekkenløsning har jeg tatt permisjon. Holder også på med hundeinstruktørutdannelse.

Dette er mitt første svangerskap, og det kom mildt sagt brått på. I og med at det var så mye som skjedde for oss i vår (mistet både min far og en nær onkel) var hodet på helt andre plasser lenge, og siden jeg gikk på pillen falt det ingen inn at jeg var gravid. Alle symptomene ble tilskrevet nyrebekkenbetennelse, så når vi først oppdaget bølla var jeg alt fem måneder på vei. Kort tid å glede seg på med andre ord :D
 
Jeg er 25 og far er 24:)
Vi har nylig flyttet til skogbygda i nes og fantastisk som han er overrasket han meg med å gå ned på kne for ca 2 uker siden:)
Venter vårt første barn og gleder oss til å bli en familie på 4 ( nr 4 er hunden)
Jeg er pedagogisk leder i barnehage og far er elektriker :)
 
Jeg er 28 han er 30 år.
Vi bor i nordnorge :)
Det er vårt første barn.
Jeg jobber som assistent i barnehage, han er servicesjef. ;)
 
Back
Topp