Hvem er vi?

Vi er begge 23 og dette er første svangerskap. Holder til i Stavanger og arbeider i butikk :)
 
Hei hei... Henger meg på her :) Jeg og mannen er 30 år. Vi har ei nydelig jente og to tvillingengler fra tidligere. Gleder oss masse til å bli kjent med den lille i magen. Termin er 24.des så det blir spennende.

Vi bor i Troms og jobber som pedagoger.
 
Heisann. Slenger meg også med her :) Far blir 27 og jeg er 31 og dette blir vårt første barn. Hadde bestemt oss for å prøve så dette var en gledelig nyhet, men fremdeles litt sjokkert og det har kanskje ikke helt gått opp for meg at det er noen inni der. Vi bor i Trondheim og jeg jobber som logistikkkoordinator. Termin er 12 desember.
 
Selv 27 år og mannen 30, bor på Østlandet. Første barnet på vei, hadde en SA for noen år tilbake. Ønsket barn i mange år nå (startet prøving som 23-åring, men mistet og så ble prøving utsatt pga sykdom). Så dette er en etterlengtet liten julegave - krysser alt vi har for at det går veien denne gangen <3
 
Ser ut til at jeg er eldste her. Jeg blir 40 og far 46 før babyen skal ut. Vi har vært sammen i 19 år, og har to barn fra før på hhv 17 og 6 år. Bor i Oslo
 
Hei. Jeg er 26 år blir 27 før mini kommer og min samboer 28. Vi venter nummer 3 i desember.
Har en jente og en gutt fra før av.

Kommer fra Moss, bor i hedmark.

Jobber som renholder.
 
Jeg er 28 og bf 26 :)
Dette er 3 svangerskap og var ikke planlagt, vi var egentli ferdi med barn. Har ei jente på snart 6 og en gutt på snart 4 :)

Kommer fra Sunnmøre
 
Jeg er 26, og samboeren er 28. Jeg har en jente fra før, men dette blir samboerens første barn.
Kommer fra Vestlandet :)
 
Er 27, kjæresten er 25. Ingen barn fra før, så er veldig spennende. Jobber i barnehage, som pedleder, mannen er student. Holder til i Stavangerområdet:)
 
Hei! Jeg er 24 og samboeren min er 32, vi bor i stavanger og jobber innen logistikk og bemanning. Vi er førstegangsfødende og gleder oss enormt mye!
 
Hei dere!

Jeg er 26 år og min samboer er 36 år.
Dette er vårt første barn og vi er utrolig spent og gleder oss masse!
Vi bor i Bergen
Jeg er i dag 14+1 og har etter kalenderen termin 14.desember.
 
Jeg er 29 og bf er 46:) vi har vært sammen i over 10år og han har to herlige barn fra før. Nå skal vi endelig ha en sammen og gleder oss masse!!:happy093 bor i Oslo, men er fra Møre og Romsdal.
 
Jeg er 29 (blir 30 senere i år), mannen er 33.

Dette er mitt 2 svangerskap. Har en 1 åring fra før. Hatt en SA for lenge siden også, men ikke med mannen.

Hører til Bergensområdet.

Jobber på sykehus.
 
Jeg er 26, samboer er 28. Vi bor i Akershus :) Første barnet som forsåvidt var planlagt, men vi hadde planer om å hoppe over denne pp for å ikke få desember barn, vel det fungerte jo perfekt :p Gleder oss veldig da! Selv om jeg i perioder ikke har klart å nyte svangerskapet i det hele tatt. Termin 20 desember. Jobber som helsesekretær :)
 
Jeg er 24 og min kone er 29. En datter som vil være 3 år i august. Vi bor i Averøy.
 
Jeg er 30, min forlovede er 35.
Dette er vårt første barn.
Jobber som rådgiver i staten.
:greet025
 
Barnefaren og jeg er begge 34, og venter nummer to(begge jenter).
Bor i Bergen og jobber som webredaktør!
 
Begge er 31. Venter nr 2. Storebror fylte seks år i april. Bor i Nord Norge og jobber som barnehagelærer!
 
Jeg er 28 og samboeren min er 33 :) Vi har en sønn som fylte 6 år i april.
Har siden 2010 vært prøvere. Etter 5 SA og 1 exu, ble vi nå endelig gravide med ivf (første forsøk):)

Holder til i Trøndelag.

Jeg jobber til daglig som pedagogisk leder i barnehage :)
 
Back
Topp