Solstrålen29
Første møte med forumet
Jeg og samboeren har prøvd Siden februar 2017 (samboere siden mars 2017). Vi har ingen barn fra før av. Jeg er 29 og han blir straks 37 år. Vi Har vært til full utredning og får alltid høre på gynekologisk undersøkelse at alt ser «så bra ut» og at de ikke kan forstå hvorfor det ikke klaffer.. nå er vi henvist til IVF førstkommende torsdag og jeg er utrolig spent på om det snart kan være vår tur.. nå venter jeg på menstruasjon som egentlig skal komme på fredag, og med time på torsdag er jeg også litt usikker på om jeg skal tolke en grav test som negativ på torsdagen dersom den er det, og eventuelt om noen andre har erfaring på dette området?
Tror jo egentlig ikke det er noe sjanse uansett, hadde vært for rart og plutselig bli gravid i denne syklusen.. men samtidig er det en liten stemme som hvisker «kanskje du endelig har klart å produsere noe denne syklusen» det verste av alt er at sambo begynner å bli skikkelig lei og redd for at vi aldri vil lykkes, så jeg som må igjennom menstruasjons skuffelsen hver mnd må holde motet oppe for oss begge.. puh. Vet jeg ikke er alene, men det er hvertfall min historie.
Tror jo egentlig ikke det er noe sjanse uansett, hadde vært for rart og plutselig bli gravid i denne syklusen.. men samtidig er det en liten stemme som hvisker «kanskje du endelig har klart å produsere noe denne syklusen» det verste av alt er at sambo begynner å bli skikkelig lei og redd for at vi aldri vil lykkes, så jeg som må igjennom menstruasjons skuffelsen hver mnd må holde motet oppe for oss begge.. puh. Vet jeg ikke er alene, men det er hvertfall min historie.