Billie
Blir kjent med forumet
Alder: 33
Barn fra før: To flotte gutter
Termin: 09. mars
3 ord som beskriver deg: Utålmodig, positiv og nysgjerrig
Tanker rundt det at du er gravid: Jeg er så gira over å være gravid. Glad for at det gikk på første forsøk og forelsket i den lille allerede. Spent på svangerskapet da jeg har hatt to krevende svangerskap (mye kvalme og bekkensmerter).
Barn fra før: To flotte gutter
Termin: 09. mars
3 ord som beskriver deg: Utålmodig, positiv og nysgjerrig
Tanker rundt det at du er gravid: Jeg er så gira over å være gravid. Glad for at det gikk på første forsøk og forelsket i den lille allerede. Spent på svangerskapet da jeg har hatt to krevende svangerskap (mye kvalme og bekkensmerter).

Så jeg håper det går i orden som planlagt (siden det er så mye ellers som ikke har gjort det for oss).. Ble faktisk gravid på første forsøk denne gangen, så det var litt overraskende!
Kjenner meg igjen i det du skriver, jeg gleder meg og prøver å nyte tiden framover men det er samtidig vanskelig ja... Håper det holder veien ut denne gangen for oss begge! 
Jeg trodde syklusen var i ulage etter spiraluttak, men misset tydeligvis EL da jeg var tom for EL-tester og plutselig er jeg gravid?! What?!
Men det kunne ikke passet bedre at det klaffet så kjapt! Jeg ønsker å starte på ny utdanning og har planer om å starte neste år, så da får jeg iallefall 5 måneder hjemme med babyen først, som er bedre enn 4 eller 3 osv! Skulle veldig gjerne hatt lang permisjon som jeg hadde med førstemann, men ønsker ikke å utsette studiene heller..