Hvem er marsdamene?

Forglemmegei8

Betatt av forumet
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Såg februar hadde en sånn, det er jo litt koselig :) Hvem er vi marsdamer? :) Legg til eller trekk fra viss dere ønsker!


Alder:

Bosted:

Jobb:

Sivilstatus:

Barn fra før:

Termin:

3 ord som beskriver deg:

Tanker rundt det at du er gravid:
 
Alder: 33

Bosted: Bergen

Jobb: Barnehagelærer

Sivilstatus: Samboer ❤️

Barn fra før: En gutt på snart 10 år

Termin: 10 mars 2021

3 ord som beskriver deg: Humoristisk, livsglad, humørspreder :laughing002

Tanker rundt det at du er gravid: Etter å ha ønsket et barn nummer 2 i mange år, så er det godt å endelig gå gravid. Først skulle jeg gjøre det alene, så traff jeg min samboer rett før. Rart hvordan ting ordner seg :dance008
 
Alder: 32

Jobb: Forsvaret

Sivilstatus: Gift i 5 år

Barn fra før: 2 stk. 7 og 4 år

Termin: 7.mars

Tanker rundt det at du er gravid: Enormt lykkelig for at vi sannsynligvis skal få oppleve dette igjen. Klaffa på første forsøk❤️
Vi mistet i uke 20 for ett år siden, så er også livredd. Håper det er meningen denne gangen❤️
 
Alder: 33

Bosted: Utafor Bergen

Jobb: advokatfullmektig

Sivilstatus: samboer

Barn fra før: ei jente født i desember 2018

Termin: 11. mars 2021

Tanker rundt det at du er gravid: overlykkelig, glad, bekymra og redd på samme gang. Er 7. gang jeg er gravid, så er redd for å miste igjen. Men skal heldigvis få god og tett oppfølgning :)
 
Alder:
32

Bosted:
Viken

Jobb:
Stylist

Sivilstatus:
Gift

Barn fra før:
1 jente og 1 gutt

Termin:
3.Mars

3 ord som beskriver deg:
Snill, glad og kreativ

Tanker rundt det at du er gravid:
Heldig som får oppleve dette for 3. gang:Heartred
 
Last edited:
Alder: 32

Bosted: Vestfold

Jobb: kulturskole

Sivilstatus: forlovet

Barn fra før: ei jente på 2,5 år

Termin: 10 mars

3 ord som beskriver deg: morsom, livlig og spontan

Tanker rundt det at du er gravid: veldig glad og livredd. Syns hu vi har egentlig er nok, men vet jo at jeg alltid har ønsket meg flere barn. Huske på at babyen ikke kommer i morgen, faktisk ikke før om 9 mnd! Haha. Mest av alt kjempeglad og veldig stolt. Vil si det til alle.
 
Alder: 26

Bosted: Viken

Jobb: Kjemiker

Sivilstatus: Gift

Barn fra før: 2 gutter fra 2013 og 2015

Termin: 15 mars

Tanker rundt det at du er gravid:
Overlykkelig og livredd. Jeg mistet 3 ganger når vi prøvde på nummer to, så er selvfølgelig redd for å miste igjen. Men jeg er aller mest glad. Har ønsket meg en til så lenge, og fikk endelig med mannen :love7
 
Alder: 30

Bosted: Bergen

Jobb: jobber innen helse

Sivilstatus: har kjæreste

Barn fra før: 2 stk, født 2008 og 2014

Termin: 1. mars

Tanker rundt det at du er gravid: gleder meg veldig til å bli mamma igjen for 3 gang og synes det er koselig å gå gravid. Men er og veldig redd for å miste da jeg har gått gjennom flere SA og en MA tidligere. Håper lille spiren klorer seg fast til termin
 
Alder : 28 år

Bosted: Midt Telemark

Jobb: Senterleder Treningssenter

Sivilstatus: Gift

Barn fra før: Datter født Oktober 2017

Termin: 8.Mars

Tanker rundt det at du er gravid:
Gleder oss veldig. Våres andre runde med ivf og vi føler oss så heldige som har fått full klaff på begge (eneste) to forsøk :)
Blir spennende og gå fra 1-2 barn!
 
Alder: slutten av tjueårene

Bosted: Viken

Jobb: Lektor

Sivilstatus: Gift

Barn fra før: Ett

Termin: 9. mars

3 ord som beskriver deg: Skravlete, positiv, distré
 
Last edited:
Alder: 31 år

Bosted: Rogaland

Jobb: Frisør

Sivilstatus: gift 6 år, sammen i 15 år

Barn fra før: jente 10år og gutt 8år

Termin: 12 mars

Tanker rundt det og være gravid:
Syns det er veldig koselig med en 3 på vei. Vi har snakket om det lenge men utsatt flere ganger og fant nå ut at det var nå eller aldri. Blir veldig spennende og er spent på hvordan mine 2 store barn takler og få en baby i hus. Tror det blir stor stas!
 
Alder: 25

Bosted: Nordland

Jobb: Frisør

Sivilstatus: Samboer 5 år

Barn fra før: Sønn 7 år

Termin: 1. Mars

3 ord som beskriver deg: Spontan, myk, gla

Tanker rundt det at du er gravid: Ambivalent! Har ønsket dette lenge, samtidig som jeg føler at vi starter helt på nytt nå. Samboer sitt første barn, så vi har mye nytt i vente. Takknemlig.
 
Alder: 34 år

Bosted: Utafor Bergen

Jobb: Butikkleder

Sivilstatus: Samboer

Barn fra før: Jente født april 2016

Termin: 05.mars

3 ord som beskriver deg: omtenksom, livlig, pågangsmot

Tanker rundt det at du er gravid: vi ønsket et barn nr 2 så vi er veldig lykkelig. Samtidig rart å starte på nytt, men blir kjekt at jenta vår skal bli storesøster, det har hun ønsket seg en stund
 
Alder: 37

Bosted: Bergen

Jobb: psykolog

Sivilstatus: gift

Barn fra før: 2 gutter født i 2015 og 2019

Termin: 5.mars foreløpig

3 ord som beskriver deg: positiv, empatisk, engasjert

Tanker rundt det at du er gravid: Skrekkblandet fryd! Veldig ønsket barn, men veldig redd for sa. Aldri mistet før, men risken øker jo med alder. Blir noen lange uker fremover. Håper ferien bidrar til at de går litt fortere.
 
Alder: 30

Bosted: nordmøre

Jobb: lærer

Sivilstatus: gift

Barn fra før: nei

Termin: 9 mars

3 ord som beskriver deg: omsorgsfull, engasjert, rolig.

Tanker rundt det at du er gravid: så overlykkelig, men også veldig redd! Har hatt 1 exu før og 1 sa. 3 uttak ved ivf uten hell. Kan den sitte denne gangen da, helt hjemmelaget og alt? Vi håper.
 
Alder: Slutten av tyveårene

Bosted: Østlandet

Jobb: Jordmor

Sivilstatus: Gift

Barn fra før: Er visst en del av mars-19-gjengen :love017

Termin: 7. mars

3 ord som beskriver deg: Sprudlende, empatisk og katastrofetenker :laughing002

Tanker rundt det at du er gravid: Kjempeglad! Hadde en uplanlagt graviditet som endte i MA på nyåret, har vært litt obsessed siden den gang. Passer ikke sånn superbra jobbmessig, og vi skulle gjerne hatt litt familie rundt oss når vi fikk nr. 2, men jeg tenker at ting blir til mens man går! Det ordner seg. Så lenge mor får seg en litta bebiss :happy093. Nydelig å allerede ha et barn, har ikke tid til å tenke og bekymre meg så mye rundt denne graviditeten. Det går fort bra :happy119
 
Alder: 31 år

Jobb: Ingeniør

Sivilstatus: Gift

Barn fra før: 1 sønn på 1 1/2 år

Termin: 10 mars

Tanker rundt det at du er gravid: Veldig glad og veldig spent! Samtidig er jeg utrolig redd og nervøs. Sønnen min ble født ekstremt prematur, og første tiden med han var veldig kritisk. Siden det er risiko for gjentakelse ved nytt svangerskap, så skal vi ha tett oppfølging i dette. Så blir noen laaaange uker nå frem til uke 12, mtp frykt for SA og MA, før det venter nye uker med enda mer frykt for at det ikke skal holde hele veien..Men vi gleder oss utrolig mye til å forhåpentligvis bli foreldre igjen!:D Og krysser fingrene for at spiren sitter helt til mars!:smiley-angelic001
 
Alder: 30

Jobb: ingeniør

Sivilstatus: Gift på snart 7. året.

Barn fra før: dette er vår nr. 2

Termin: ca. 6. mars

3 ord som beskriver deg: sparson, innadvendt, livsnyter.

Tanker rundt det at du er gravid: kjempeglad! Ble gravid allerede i pp6 så det gikk fort :)
 
Alder: 29

Jobb: Nyfødtintensiv sykepleier

Sivilstatus: samboer (utsatte bryllupet som skulle ha vært 20.06.20)

Barn fra før: Gutt snart 2år

Termin: Ca 9. Mars

3 ord som beskriver deg: spontan, gledesspreder, sta

Tanker rundt det at du er gravid: Overveldet, brukte lang tid sist, raskt denne gangen! Gleder meg til å se storebror i rolle! Lykke!!
 
Alder: 31

Bosted: Åsane

Jobb: pleieasisstent☺️

Sivilstatus: samboer

Barn fra før: gutt født i 2009

Termin: 3-4 mars

3 ord som beskriver deg: livlig, empatisk og livsnyter

Tanker rundt det at du er gravid: skummelt da dette ikke var en planlagt graviditet, men gleder oss selvfølgelig
 
Back
Topp