flicka
Andre møte med forumet
Hei dere Ønsket bare å kommentere her til dere. Selvfølgelig skjønner jeg dere blir stressa, men ønsker å berolige dere, da det er stor sjanse for at det blir et vellykket svangerskap! De sier vel at mellom 25%-50% av alle kvinner vil oppleve en SA i løpet av hele sitt liv. Mange trenger ikke vite om det en gang, fordi de fikk «mensen» før de visste de var gravide. Jeg har opplevd SA, og trengte noen å snakke om det med, hello babyverden , og det tror jeg det er flere som gjør, så vi samler oss liksom på en plass her, og da skjønner jeg at dere blir litt stressa. Men det er jo greit å vite om at det kan skje også, for dette var noe jeg trodde aldri kunne skje meg, så realitycheck muchUansett er det som sagt stor sjanse for at det går bra, så len dere tilbake og bare nyt. Det som skjer det skjer, og det får man ikke gjort noe med heller, så da kan man liksågodt nyte reisen
Tusen takk for beroligende ord Du har nok rett, det er jo selvfølgelig her man samles for å snakke om sånt, og det er også sant som du sier at man får uansett ikke gjort noe med det ved å bekymre seg. Skal forsøke å slappe litt mer av!