Hva ville du at ungene dine skulle here når du var lita?

Isabella og Kristoffer :p ingen av de har eller blir brukt på mine barn :)
 
Kan ikke huske att jeg tenkte på navn til barn når jeg var liten
 
Linnea og Casper :)
 
Gabriella og Michelle skulle de to nydelige (ikke-eksisterende) døtrene mine hete.. Syns fremdeles det er fine navnene, men ville neppe valgt de selv idag!
 
Sophie. Og det er fortsatt aktuelt her :)
 
Jeg har vært fast bestemt i alle år om at barnet mitt skal hete Emma (husker jeg hadde en nettby-profil hvor jeg puttet på Emma som mellomnavnet mitt haha). Nå som jeg er gravid og alle heter Emma skal ikke det brukes lenger.
 
Jeg kom forresten på at jeg syntes navnet Brage var så kult da jeg var lita, for det var nesten som «drage» :D Hadde en voksen nabo som het det, hehe.
 
Ene dukken min het Maja, og hadde jeg fått en jente så ville hun ha fått det navnet :)
 
Alltid hatt Michelle på lista fra jeg var lita, helt til ei svensk «venninne» spurte meg om hvilke navn jeg syns var fine… så valgte hun å gi navnet Michelle til sin datter.
 
Da jeg var liten ville jeg at mine fremtidige barn skulle hete Emilie og Elias. Blir nok ikke brukt likevel ;)
 
Cornelia. Det som er morsomt er at det var det jentenavnet mannen min også ville ha hvis vi fikk jente:joyful:
 
Linn Milie var mitt favorittnavn i mange år. Fra den tiden da alle hadde to fornavn. Milie har vært med meg som favorittnavn helt frem til nå.
 
Marthe, tidlig på barneskolen.
Bianca litt senere, da jeg leste Wendy. Fikk viljen min og da ble det en Bianca. Nr tre skulle hete Wendy, men så ble det en gutt. Aldri hatr noen spesielle tanker om guttenavn i barndommen som jeg kan huske.
 
Likte Siv Anette....men kunne ikke falle meg inn å kalle en 2022-baby for dette navnet. Nå venter jeg en gutt også, som foreløpig er navnløs.
 
Back
Topp